Zover was ik ook, de vraag is alleen: hoe danquote:Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je probleem is dat je niet weet wie je bent en wat je leuk vind zo te lezen. Daar moet je toch echt iets mee doen. Het leven is zo leuk, er is zoveel te doen. Vind je ding.
[..]
Het is godvergeten onmogelijk geworden hier.
Vertelquote:Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
ik ga straks sinterklaas vieren en morgen is even een hele moeilijke dag voor mij.
Ik heb een ADV-dagquote:Op zondag 4 december 2011 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wauwelaar die het topic niet steelt? Wut?
Ach ik ken haar langer dan vandaag, ze heeft wel gelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 16:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Faye is gewoon geïrriteerd dat de aandacht niet naar haar gaat.
Nog tips hoe je nog rancuneuzer kan worden?quote:Op zondag 4 december 2011 16:13 schreef heloef het volgende:
Behalve ik want ik ben een rancuneus onzeker mannetje.
Dat is wel creepyquote:Op zondag 4 december 2011 16:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
True, maar het punt is dat ik hem nog nooit heb gezien in de topics. Behalve bij Spytool als het over mij ging
Monkey See, monkey Do. Je moet gaan ondernemen in je leven. Doe eens een cursus van iets mafs, ga er op uit. Probeer dingen. Schrijf je uit bij Fok!. Krijg het interessante leven dat anderen hebben, its within reach.quote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Zover was ik ook, de vraag is alleen: hoe dan
De meeste mensen hebben ook gewoon heel weinig interesse in ingewikkeldere dingen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef ook_gek het volgende:
waar je kennelijk niet met veel mensen over kan praten.
Echt? Waar?quote:
Nee, ik heb geen enkel idee, ik heb over het algemeen ook niet echt het idee dat het leven echt leuk is. Ik doe elke dag dingen omdat ik ze nou eenmaal moet doen net zo lang tot ik naar bed ga.quote:Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je probleem is dat je niet weet wie je bent en wat je leuk vind zo te lezen. Daar moet je toch echt iets mee doen. Het leven is zo leuk, er is zoveel te doen. Vind je ding.
Dat klopt, maar dan nog wil Faye graag de aandacht. Onzekerheid trekt elkaar aan.quote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik ken haar langer dan vandaag, ze heeft wel gelijk.
Alleen het is soms zo heerlijk om eindelijk iemand anders af te kunnen zeiken die zich kwetsbaar opstelt naar jou toe.
Sterkte daarmee iig.quote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja morgen is het dus precies 2 jaar terug dat een vriend van me zelfmoord heeft gepleegd en dat is toch wel even moeilijk momentje
Afwijzing (hoe galant de dame in kwestie er ook mee omgaat) het heeft me gewoon echt gevoellozer gemaakt als het om de gevoelens van anderen gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog tips hoe je nog rancuneuzer kan worden?
Nee, ze kent me wel.quote:
Dat is wel vreemd eigenlijk. Je weet hoe het zelf is en dan doe je het ook bij een ander. Of deed.quote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik ken haar langer dan vandaag, ze heeft wel gelijk.
Alleen het is soms zo heerlijk om eindelijk iemand anders af te kunnen zeiken die zich kwetsbaar opstelt naar jou toe.
Ja, Facebook.quote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef benzin het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben ook gewoon heel weinig interesse in ingewikkeldere dingen.
[..]
Echt? Waar?
[..]
Nee, ik heb geen enkel idee, ik heb over het algemeen ook niet echt het idee dat het leven echt leuk is. Ik doe elke dag dingen omdat ik ze nou eenmaal moet doen net zo lang tot ik naar bed ga.
Af en toe zijn er best aardige momenten hoor, op die 1-op-1-meet op vrijdag heb ik het naar mijn zin gehad. Maar het leven is voor 99% doen wat moet zonder reden.
Ach er is echt wel een groep hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef benzin het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben ook gewoon heel weinig interesse in ingewikkeldere dingen.
Jezus wat ben jij somber zeg.quote:Nee, ik heb geen enkel idee, ik heb over het algemeen ook niet echt het idee dat het leven echt leuk is. Ik doe elke dag dingen omdat ik ze nou eenmaal moet doen net zo lang tot ik naar bed ga.
Af en toe zijn er best aardige momenten hoor, op die 1-op-1-meet op vrijdag heb ik het naar mijn zin gehad. Maar het leven is voor 99% doen wat moet zonder reden.
Dat is ook niet goedquote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Afwijzing (hoe galant de dame in kwestie er ook mee omgaat) het heeft me gewoon echt gevoellozer gemaakt als het om de gevoelens van anderen gaat.
Thanx ik heb besloten dan even naar zijn graf te gaan en bloemetje te zetten daarzo. En ik denk ook wel aan die familie voor die mensen is sinterklaas nooit echt meer sinterklaasquote:
Wat versta jij onder ingewikkeldere dingen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef benzin het volgende:
De laatste tijd ben ik positiever dan ooit, kan je nagaanquote:
Wraak, soort van. Het is gewoon fijn (hoe vreemd dat ook klinkt) iemand anders pijn te doen in plaats dat jou pijn wordt gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 16:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd eigenlijk. Je weet hoe het zelf is en dan doe je het ook bij een ander. Of deed.Maar goed, ze heeft het niet gelezen dus zoveel maakt het niet uit.
Hmm, het is inderdaad goed om dat te doen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanx ik heb besloten dan even naar zijn graf te gaan en bloemetje te zetten daarzo. En ik denk ook wel aan die familie voor die mensen is sinterklaas nooit echt meer sinterklaas
Dus zorg dan dat JOU intresse breder gaat worden zo dat je wel gesprekstof hebt met andere mensen, ipv verwachten dat mensen wel intresse hebben of krijgen in ingewikkeldere dinge.quote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef benzin het volgende:
YHE! eindelijk iemand die het snapt!quote:Op zondag 4 december 2011 16:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
Geluk zit in kleine momenten.
Zonder die momenten zou ik er ook geen reet aan vinden hoor.
Ik weet niet of dat niet goed is.quote:
Inderdaad, het klinkt best vreemd. Ik houd er namelijk helemaal niet van om iemand pijn te doen die mij niets heeft misdaan zoals jij dus deed bij dat meisje (al weet ze het toch niet). Maar wel bij mensen die mij mateloos irriteren enzo.quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wraak, soort van. Het is gewoon fijn (hoe vreemd dat ook klinkt) iemand anders pijn te doen in plaats dat jou pijn wordt gedaan.
Als je daar kracht uit kunt halen moet je het ZEKER doenquote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanx ik heb besloten dan even naar zijn graf te gaan en bloemetje te zetten daarzo. En ik denk ook wel aan die familie voor die mensen is sinterklaas nooit echt meer sinterklaas
kleine dingen zijn vaak ook leukerquote:Op zondag 4 december 2011 16:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
Geluk zit in kleine momenten.
Zonder die momenten zou ik er ook geen reet aan vinden hoor.
Ja het is ook niet terecht.quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Inderdaad, het klinkt best vreemd. Ik houd er namelijk helemaal niet van om iemand pijn te doen die mij niets heeft misdaan zoals jij dus deed bij dat meisje (al weet ze het toch niet). Maar wel bij mensen die mij mateloos irriteren enzo.
Eerst op mezelf, dan een andere auto, dan een motorrijbewijs (en motorquote:Op zondag 4 december 2011 16:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Monkey See, monkey Do. Je moet gaan ondernemen in je leven. Doe eens een cursus van iets mafs, ga er op uit. Probeer dingen. Schrijf je uit bij Fok!. Krijg het interessante leven dat anderen hebben, its within reach.
En heb je een schouder waarop je kan uithuilen? Of doe je dat zelf nooit?quote:Op zondag 4 december 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat niet goed is.
Ik bedoel ik was altijd de troostende schouder, als iemand problemen had wou praten enzovoort was ik er altijd gewoon voor die mensen. Nu kan ik dat minder snel, ik ben gewoon kouder nu.
Al praat iemand met me over het onderwerp waar hij verstand van heeft dan kan ik dat bijna altijd wel waarderen, mits van voldoende niveau.quote:Op zondag 4 december 2011 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus zorg dan dat JOU intresse breder gaat worden zo dat je wel gesprekstof hebt met andere mensen, ipv verwachten dat mensen wel intresse hebben of krijgen in ingewikkeldere dinge.
Jij verwacht keer op keer dat mensen zich verranderen op jou. Maar het moet wel van 2 kanten komen he
Ik hou me bezig met elektrotechniek, computerarchitectuur, kunstmatige intelligentie e.d. Het is onmogelijk om mensen op een simpele te laten merken hoe moeilijk en epic de dingen zijn die ik doe. Ik kan daar alleen met mensen die ook iets in deze richting doen over praten.quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef LostInSpace het volgende:
Wat versta jij onder ingewikkeldere dingen?
Dat heb ik wel meer gedaan hoor kom af en toe daar even gewoon even langs om een bloemetje zetten en even bij hem stil te staan dat vind ik het minste wat ik voor hem kan doen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je daar kracht uit kunt halen moet je het ZEKER doen
quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Al praat iemand met me over het onderwerp waar hij verstand van heeft dan kan ik dat bijna altijd wel waarderen, mits van voldoende niveau.
Mja, de meeste mensen van mijn leeftijd zijn door zo weinig dingen geboeid.
[..]
Ik hou me bezig met elektrotechniek, computerarchitectuur, kunstmatige intelligentie e.d. Het is onmogelijk om mensen op een simpele te laten merken hoe moeilijk en epic de dingen zijn die ik doe. Ik kan daar alleen met mensen die ook iets in deze richting doen over praten.
Ga dan wat toegankelijke dingen doen; musea bezoeken, korte citytripjes (in NL bv.), dingen zien, dingen doen.. Dan heb je altijd iets om over te praten.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Al praat iemand met me over het onderwerp waar hij verstand van heeft dan kan ik dat bijna altijd wel waarderen, mits van voldoende niveau.
[..]
Ik hou me bezig met elektrotechniek, computerarchitectuur, kunstmatige intelligentie e.d. Het is onmogelijk om mensen op een simpele te laten merken hoe moeilijk en epic de dingen zijn die ik doe. Ik kan daar alleen met mensen die ook iets in deze richting doen over praten.
Ik vind het iig super dat je dat doet. Bezoeken anderen zijn graf eigenlijk nog?quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik wel meer gedaan hoor kom af en toe daar even gewoon even langs om een bloemetje zetten en even bij hem stil te staan dat vind ik het minste wat ik voor hem kan doen.
Hij was zelf altijd bang om vergeten te worden maar dat word die zeker niet. Hij was iemand die er altijd voor je was als het moeilijk was , dan vind ik dit het minste.
Oh die heb ik zeker en dat doe ik vaak genoeg.quote:Op zondag 4 december 2011 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je een schouder waarop je kan uithuilen? Of doe je dat zelf nooit?
Ik kan beide niet. Ik huil echt nooit. Iemand troosten kan ik niet. Zou niet weten hoe
Mensen van jou leeftijd zijn juist wel in heel veel dingen geboeid. ECHTER!!!! jij hangt vast op 1 ding en dat is nou net niet het geen waar het grote deel wel in geintereseert is.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat er echt om om die momenten te herkennen en waarderen, eventueel ook op te schrijven.quote:Op zondag 4 december 2011 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
YHE! eindelijk iemand die het snapt!
Volg je ook een studie in die richting of doe je werk op dit gebied?quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef benzin het volgende:
Dat is jouw beeld. Mensen praten wel degelijk op een dieper en intelligenter niveau, maar doorgaans niet met mensen die ze vluchtig kennen. Ik denk dat je je daarin vergist.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef benzin het volgende:
De meeste mensen praten de hele dag lang over complete onzin en daar kom ik gewoon niet in mee om een of andere reden.
Ik weet van A.I. niks af maar ik vind het serieus epic. Dat mensen het vaak niet beseffen, moet jou juist een soort van superioriteitsgevoel geven. Schijt aan die mensen, joh. Draag dat maar uit, je bent met iets waardevols bezig in plaats van al die lamlendige WO'ers die allemaal pretstudies volgen en denken dat ze oh zo intelligent zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef benzin het volgende:
[..]
De meeste mensen praten de hele dag lang over complete onzin en daar kom ik gewoon niet in mee om een of andere reden.
[..]
opschrijven is overdreven.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het gaat er echt om om die momenten te herkennen en waarderen, eventueel ook op te schrijven.
het zijn de kleine onbetaalbare dingen die het leven zo mooi maken.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het gaat er echt om om die momenten te herkennen en waarderen, eventueel ook op te schrijven.
Ik ga dat misschien wel even toepassen...quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Wat zijn pretstudies volgens jou?quote:Op zondag 4 december 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weet van A.I. niks af maar ik vind het serieus epic. Dat mensen het vaak niet beseffen, moet jou juist een soort van superioriteitsgevoel geven. Schijt aan die mensen, joh. Draag dat maar uit, je bent met iets waardevols bezig in plaats van al die lamlendige WO'ers die allemaal pretstudies volgen en denken dat ze oh zo intelligent zijn.
Kon ik het maar.
Nee , helaas niet eigenlijk . Ze hebben allemaal zoiets van ja ik heb niet zo met begraafplaatsen maar voor mij is het meer ik doe het voor hem. Als ik even behoefte heb om even te praten ofzo dan ga ik daar heen. Het is zijn nagedachtenis en ik weet ook juist dat die bang was dat niemand bij zijn graf zou komen. Hij heeft wel gezegd dat die van mij wist dat ik dus bij zijn graf zou komen . Achteraf ook best bizar dat dat allemaal uitgesproken is.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik vind het iig super dat je dat doet. Bezoeken anderen zijn graf eigenlijk nog?
Dat moet natuurlijk ieder voor zich weten, maar ik doe dat opschrijven wel. Of maak er een foto van. Of bewaar een folder, bioscoopkaartje, kasabon etc. Als er maar iets van is en het moment niet zo vervliegt, want dan vergeet ik het misschien en juist als ik me rot voel wil ik graag terugbladeren naar mooie momenten.quote:Op zondag 4 december 2011 16:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
opschrijven is overdreven.
Maar net als die kettingen die uit 2 delen bestaan enzo. Dat is altijd wel cute
Je toont niet echt aan dat het aan mij ligt. Zoals ik zeg, als iemand op voldoende niveau met me praat dan vind ik het vrijwel altijd wel leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef ook_gek het volgende:
Mensen van jou leeftijd zijn juist wel in heel veel dingen geboeid. ECHTER!!!! jij hangt vast op 1 ding en dat is nou net niet het geen waar het grote deel wel in geintereseert is.
Dus zorg er voor dat JOU intresse breder gaat worden.
Je draait het keer op keer om. Het licht niet aan jou mar aan de mensen van je eigen leeftijd die kennelijk geen intresse hebben en nergens in geboeid zijn.
Je bent weer zoals keer op keer op keer aan het wijzen. Want nee hoor nee, het ligt totaaaaal niet aan jou
Dat doet mijn ex ook altijd. En vliegtickets, treinkaartjes en ga zo maar door.quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk ieder voor zich weten, maar ik doe dat opschrijven wel. Of maak er een foto van. Of bewaar een folder, bioscoopkaartje, kasabon etc. Als er maar iets van is en het moment niet zo vervliegt, want dan vergeet ik het misschien en juist als ik me rot voel wil ik graag terugbladeren naar mooie momenten.
Niet zoveel in die dingen, denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Je toont niet echt aan dat het aan mij ligt. Zoals ik zeg, als iemand op voldoende niveau met me praat dan vind ik het vrijwel altijd wel leuk.
In wat voor dingen zijn de mensen van mijn leeftijd wel geïnteresseerd?
Zorg dat je je leven vult met mooie momenten.quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk ieder voor zich weten, maar ik doe dat opschrijven wel. Of maak er een foto van. Of bewaar een folder, bioscoopkaartje, kasabon etc. Als er maar iets van is en het moment niet zo vervliegt, want dan vergeet ik het misschien en juist als ik me rot voel wil ik graag terugbladeren naar mooie momenten.
Tsja dat is dus iets wat ik nauwelijks kanquote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die heb ik zeker en dat doe ik vaak genoeg.
Ik kan me heel goed inleven in mensen daarom ben ik ook vaak geneigd ze te helpen.
Dat hou je Joysa zeker voor, ouwe schurk.quote:Op zondag 4 december 2011 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kleine dingen zijn vaak ook leuker![]()
Wat jij niveau vindt is maar relatief.quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Je toont niet echt aan dat het aan mij ligt. Zoals ik zeg, als iemand op voldoende niveau met me praat dan vind ik het vrijwel altijd wel leuk.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hou je Joysa zeker voor, ouwe schurk.
Dat klopt. Het zijn echt die kleine momenten. Als je bv tegelijk naar elkaar glimlacht.quote:Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het zijn de kleine onbetaalbare dingen die het leven zo mooi maken.
Even?quote:Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga dat misschien wel even toepassen...
Mja, ik denk dat ik het ook zou doen. Soms zeg ik nog weleens iets tegen de urn van mijn overleden hondquote:Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , helaas niet eigenlijk . Ze hebben allemaal zoiets van ja ik heb niet zo met begraafplaatsen maar voor mij is het meer ik doe het voor hem. Als ik even behoefte heb om even te praten ofzo dan ga ik daar heen. Het is zijn nagedachtenis en ik weet ook juist dat die bang was dat niemand bij zijn graf zou komen. Hij heeft wel gezegd dat die van mij wist dat ik dus bij zijn graf zou komen . Achteraf ook best bizar dat dat allemaal uitgesproken is.
Wat ik zeg, als jou dit een goed gevoel geeft moet je dat zeer zeker doen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik wel meer gedaan hoor kom af en toe daar even gewoon even langs om een bloemetje zetten en even bij hem stil te staan dat vind ik het minste wat ik voor hem kan doen.
Hij was zelf altijd bang om vergeten te worden maar dat word die zeker niet. Hij was iemand die er altijd voor je was als het moeilijk was , dan vind ik dit het minste.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat kapot aan de stommiteit en oppervlakkigheid van je medemens. Zelf ben je er te hoog voor, je studiekeuzes hebben een echte impact op de wereld en zijn ook zeer technisch. Het probleem bij jou is dat jij je kut gaat voelen omdat andere mensen vaak zo tergend onbekwaam zijn. Het zou beter zijn als je een beetje meer verhevenheid ontwikkelt, juist.quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heel mooi maar voor mij leeft die ook in mijn hart verder maar een graf maakt het even tastbaarder en dan heb je soms het gevoel dat diegene toch even bij je is .quote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als jou dit een goed gevoel geeft moet je dat zeer zeker doen.
Ik heb er helemaal niks mee. Ik zal dat nooit doen, de persoon leeft in mijn hart verder.
En ik hecht totaal geen waarde aan een graf.
Wat ik dan wel weer gedaan heb is een heel klein beetje as van me moeder op een terasje in oostenrijk op de berg uitgestooid![]()
Toen ze dood en dood ziek was is ze tegen alle adviesen van de artsen toch naar Oostenrijk gegaan om op een teras te zitten in de zon.
We gingen elk jaar op wintersport en ze weigerde dit te laten afpakken door haar ziekte.
En op een middag komen we naar beneden skien en wie zit daar... precies mijn moeder![]()
![]()
![]()
In haar laatste weken hadden we het daar nog over, en toen hebben we gezegt dat we elk jaar een klein beetje as op een teras in de zon in de sneeuw zouden uitzaaien
Joh ik kan zeggen wat ik wil tegen je, maar je ziet het toch niet in, jij verwacht dat iedereen zich aan jou gaat aanpassen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Joh en aanraking kan al geweldig zijnquote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat klopt. Het zijn echt die kleine momenten. Als je bv tegelijk naar elkaar glimlacht.
Mooi motto!quote:Op zondag 4 december 2011 16:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zorg dat je je leven vult met mooie momenten.
Ik heb al het respect voor mensen die dit soort studies doen en dit soort werk, maar dit is echt met stip het meest achterlijke advies aan benzin dat ik heb gelezen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat kapot aan de stommiteit en oppervlakkigheid van je medemens. Zelf ben je er te hoog voor, je studiekeuzes hebben een echte impact op de wereld en zijn ook zeer technisch. Het probleem bij jou is dat jij je kut gaat voelen omdat andere mensen vaak zo tergend onbekwaam zijn. Het zou beter zijn als je een beetje meer verhevenheid ontwikkelt, juist.
Dan laat je ook gelijk minder makkelijk over je heen lopen en je komt interessanter over.
ja dat heb ik dus ook en ergens denk ik ook wel dat die het kan horen ofzo , ik geloof daar gewoon sterk in .quote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik het ook zou doen. Soms zeg ik nog weleens iets tegen de urn van mijn overleden hond
En dan weet ik dat het absurd is, maar alsnog voelt het goed om dat af en toe te doen. Bij een mens zou ik dat nog veel sterker hebben denk ik.
Is misschien ook een beetje een vrouwending.quote:Op zondag 4 december 2011 16:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat doet mijn ex ook altijd. En vliegtickets, treinkaartjes en ga zo maar door.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, een strootje kietelt meer dan een boomstam.quote:
Hehe, het is goed met je.quote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah niet iedere FOK!er kan zo groot zijn als ik
Ik bewaar echt niets.quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Is misschien ook een beetje ene vrouwending.
quote:
Dit vind ik ook een mooi moment... geniaal gewoonquote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat klopt. Het zijn echt die kleine momenten. Als je bv tegelijk naar elkaar glimlacht.
Gebruik je hem?quote:
Je ziet het bij vrouwen meer dan bij mannen ja.quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Is misschien ook een beetje een vrouwending.
Hij was dan ook best leuk, al zeg ik het zelf.quote:
En wat was jouw reactie erop?quote:Op zondag 4 december 2011 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik ook een mooi moment... geniaal gewoon![]()
Gisteravond was er een meisje dat naar me glimlachte toen ze langs me liepLeuk moment, en toevallig kaart jij precies nu glimlachen aan
Hij moet zichzelf maar verlagen en zich ''breder ontwikkelen'' om beter aan te sluiten bij de bierzuipende medemens. Dat maakt iemand als benzin gelukkig inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb al het respect voor mensen die dit soort studies doen en dit soort werk, maar dit is echt met stip het meest achterlijke advies aan benzin dat ik heb gelezen.
Isoleer je nog verder vriend, goed voor je geluksgevoel.
Gezoend, telefoonnummer gescoord?quote:Op zondag 4 december 2011 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelijk posten op fok natuurlijk.
Denk ik ook, ik doe het zelf namelijk niet. Zij heeft bijvoorbeeld ook haar hele kamer vol met foto's van vriendinnen en haar en met mij in mooie fotolijsten enzovoort terwijl mij dat echt helemaal niks kan schelen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Is misschien ook een beetje een vrouwending.
Nee, ze liep langs, niet meer gezien die avond maar die lach bleef me bijquote:Op zondag 4 december 2011 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezoend, telefoonnummer gescoord?
Na ja, dat denk ik dan weer niet.. maar het is wel een gevoelskwestie en een verwerkingsproces. Ik heb die behoefte zonder dat ik er in geloof zeg maarquote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook en ergens denk ik ook wel dat die het kan horen ofzo , ik geloof daar gewoon sterk in.
Algemene ontwikkeling is niet hetzelfde als jezelf verlagen tot de bierzuipende massa. Als hij als een Sheldon in z'n kamer wil blijven zitten moet hij vooral jouw advies opvolgen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij moet zichzelf maar verlagen en zich ''breder ontwikkelen'' om beter aan te sluiten bij de bierzuipende medemens. Dat maakt iemand als benzin gelukkig inderdaad.
Zo is hij niet, zo zal hij ook niet worden, dat is na al die tijd wel duidelijk. Dan maar de huidige positie beter leren waarderen door het juist als voordeel te zien dat je jezelf bezig kan houden met technische dingen, in plaats van het te hekelen als enorm minpunt. Dat ondermijnt z'n plezier nog wel het meest.
Als ze langsloopt, heb je de mogelijkheid erachteraan te gaan. Niet als hondje though.quote:Op zondag 4 december 2011 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ze liep langs, niet meer gezien die avond maar die lach bleef me bij
Die krijgt ook een vriendin dus waarom nietquote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling is niet hetzelfde als jezelf verlagen tot de bierzuipende massa. Als hij als een Sheldon in z'n kamer wil blijven zitten moet hij vooral jouw advies opvolgen.
En waarom niet een goed belans vinden in beide?quote:Op zondag 4 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij moet zichzelf maar verlagen en zich ''breder ontwikkelen'' om beter aan te sluiten bij de bierzuipende medemens. Dat maakt iemand als benzin gelukkig inderdaad.
Zo is hij niet, zo zal hij ook niet worden, dat is na al die tijd wel duidelijk. Dan maar de huidige positie beter leren waarderen door het juist als voordeel te zien dat je jezelf bezig kan houden met technische dingen, in plaats van het te hekelen als enorm minpunt. Dat ondermijnt z'n plezier nog wel het meest.
Je moet ook niet werkelijk doordraven erin. Maar een beetje meer trots en zelfwaardering kan geen kwaad bij hem. Altijd al z'n moeilijkste punt geweest, dan moet je maar met zulk ''sterk'' advies komen en hopen dat hij zichzelf een keer iets hoger plaatst.quote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling is niet hetzelfde als jezelf verlagen tot de bierzuipende massa. Als hij als een Sheldon in z'n kamer wil blijven zitten moet hij vooral jouw advies opvolgen.
Wie zegt dat? Maar zeiken dat anderen te min voor je zijn vanuit een soort intellectuele toren. Dat gaat goed he, 99% van zn leven is ie ongelukkig, geen vrienden, geen sociaal leven. Top gaat het, daar in die toren. En niemand begrijpt hem? Kom op zeg. Ik heb zat mensen die heel erg complexe dingen doen en die dat ook uit kunnen leggen aan een ander.quote:Op zondag 4 december 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt altijd een mogelijkheid, het ook doen is weer een paar stappen verder.quote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze langsloopt, heb je de mogelijkheid erachteraan te gaan. Niet als hondje though.
Een mooi -en vooral bijzonder- moment van laatst?quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik zoveel mogelijk te doen.
Besef je wel hoe bizar dat klinkt?quote:Op zondag 4 december 2011 16:37 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit gehad dat een meisje uit mijn klas naar me lachte.
Het was alsof de hemel open brak, magisch moment.
Het ging meer om het meisje zelf, niet om dat er iemand naar me lachte.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Besef je wel hoe bizar dat klinkt?
Het gebeurt mij elke week wel een keer dat een vrouw naar me lacht. Dat is gewoon een kwestie van oogcontact maken en zelf ook vrolijk kijken.
Was druk bezig met net binnen komen en praten met een oud klasgenootje van me die ik daar incidenteel tegenkwam. Dus nee, kon toen niet, anders had ik misschien wel even gekeken waar ze ging zitten etc.quote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze langsloopt, heb je de mogelijkheid erachteraan te gaan. Niet als hondje though.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het gebeurt mij elke week wel een keer dat een vrouw naar me lacht. Dat is gewoon een kwestie van oogcontact maken en zelf ook vrolijk kijken.
Dit, precies dit.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Maar zeiken dat anderen te min voor je zijn vanuit een soort intellectuele toren. Dat gaat goed he, 99% van zn leven is ie ongelukkig, geen vrienden, geen sociaal leven. Top gaat het, daar in die toren. En niemand begrijpt hem? Kom op zeg. Ik heb zat mensen die heel erg complexe dingen doen en die dat ook uit kunnen leggen aan een ander.
Benzin zoekt gewoon een reden om te zeiken en niets te doen. Geef jij het hem lekker.
Okee, dat is andersquote:Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging meer om het meisje zelf, niet om dat er iemand naar me lachte.
Klein voorbeeld. Als je op het juiste moment even een hand over je rug voelt gaan van een vriedin kan dat voor mij al een moment van geluk zijn. Het geluk hebben van de juiste echte vrienden die precies weten wanneer je het goed kan gebruiken!quote:Op zondag 4 december 2011 16:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, juist een kleine aanraking.
4 stappen en een paar tongbewegingen verder weet je waar die glimlach voor diende.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt altijd een mogelijkheid, het ook doen is weer een paar stappen verder.
Er wordt iets gemist volgens mij. Hij beleeft geen gevoel van trots als het op zijn interesses aankomt. Dan ga je er nooit goed over kunnen praten. Je moet juist dat gevoel van trots bezitten als verkapte vorm van verhevenheid a lá "waarom snappen mensen niet hoe geweldig dit is! Ik ga het ze maar eens uitleggen" om er juist goed en enthousiast over te kunnen praten met anderen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Maar zeiken dat anderen te min voor je zijn vanuit een soort intellectuele toren. Dat gaat goed he, 99% van zn leven is ie ongelukkig, geen vrienden, geen sociaal leven. Top gaat het, daar in die toren. En niemand begrijpt hem? Kom op zeg. Ik heb zat mensen die heel erg complexe dingen doen en die dat ook uit kunnen leggen aan een ander.
Benzin zoekt gewoon een reden om te zeiken en niets te doen. Geef jij het hem lekker.
Dat oud-klasgenootje kan wachten. En goed observeren als je naar de plee gaat helpt.quote:Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was druk bezig met net binnen komen en praten met een oud klasgenootje van me die ik daar incidenteel tegenkwam. Dus nee, kon toen niet, anders had ik misschien wel even gekeken waar ze ging zitten etc.
Mijn beste vriend (die ken jij ookquote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Een studie, maar heb op verschillende momenten ook bijbanen in die richting gehad.quote:Op zondag 4 december 2011 16:26 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Volg je ook een studie in die richting of doe je werk op dit gebied?
Het maakt mij niet uit of je over politiek begint, of over biologie, scheikunde, natuurkunde, psychologie of economie. Zolang het van niveau is vind ik letterlijk bijna alles best. Vertel me een mooi verhaal over een leuk onderzoek of vraag/geef mijn mening en ik heb wel wat te zeggen. Hell, ik ben iemand die voor zijn plezier een weekend lang Wikipedia gaat zitten lezen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat jij niveau vindt is maar relatief.
Het is niet echt zo epic als het lijkt. Het is soms wel epic, maar ik kan er met bijna niemand over praten. Ik kan zelfs mijn ouders niet vertellen hoe mijn dag was.quote:Op zondag 4 december 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weet van A.I. niks af maar ik vind het serieus epic. Dat mensen het vaak niet beseffen, moet jou juist een soort van superioriteitsgevoel geven. Schijt aan die mensen, joh. Draag dat maar uit, je bent met iets waardevols bezig in plaats van al die lamlendige WO'ers die allemaal pretstudies volgen en denken dat ze oh zo intelligent zijn.
Kon ik het maar.
Als jij bioloog bent die onderzoek doet naar iets wat levens kan redden dan is daar heel erg makkelijk een leuk verhaal van te maken. Ik werk soms maanden aan dingen die als je niet begrijpt wat ik doe waardeloos lijken.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kom op zeg. Ik heb zat mensen die heel erg complexe dingen doen en die dat ook uit kunnen leggen aan een ander.
Dit dus. Enthousiasme. Dat krijg je door het besef van je eigen waarde. Bij benzin is dat er moeilijk in te krijgen, dus dan maar aandringen op een iets arrogantere houding.quote:Op zondag 4 december 2011 16:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend (die ken jij ook) had het laatst met mij over iets natuurkundig achtig, over massa en licht en dat alles energie had ofzo, hij was heel enthousiast aan het praten, en ik stond maar glazig te luisteren en enthousiast mee knikken. Op het laatst vroeg ie, snap je het? Nee, maar je enthousiasme is leuk.
Als je nou zaterdag komt, kunnen jullie samen glazig en wazig zijn
Dat vind ik niet zo bizar, hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Vraag maar aan joysa danquote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, een strootje kietelt meer dan een boomstam.
[..]
Hehe, het is goed met je.
Vrijdag was ik verdrietig en liep door het centrum en toen lachte een vrouw lief naar me en dat vond ik heel fijn.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een mooi -en vooral bijzonder- moment van laatst?
Wilde je meer met haar delen dan die glimlach?quote:Op zondag 4 december 2011 16:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Vrijdag was ik verdrietig en liep door het centrum en toen lachte een vrouw lief naar me en dat vond ik heel fijn.
Hm, wat heb ik toch met glimlachen, noem telkens dat.
?quote:Op zondag 4 december 2011 16:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat oud-klasgenootje kan wachten. En goed observeren als je naar de plee gaat helpt.
Ja, precies. Als iemand precies het juiste zegt op het juiste moment. Als iemand de kern van iets precies begrijpt zonder dat je het eindeloos hoeft uit te leggen. Dat soort momenten.quote:Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klein voorbeeld. Als je op het juiste moment even een hand over je rug voelt gaan van een vriedin kan dat voor mij al een moment van geluk zijn. Het geluk hebben van de juiste echte vrienden die precies weten wanneer je het goed kan gebruiken!
En dat zijn onbetaalbare momenten
Mwah, beetje dood.quote:
Nee hoor, het was gewoon een vrouw die passeerde.quote:Op zondag 4 december 2011 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wilde je meer met haar delen dan die glimlach?
quote:Op zondag 4 december 2011 16:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit dus. Enthousiasme. Dat krijg je door het besef van je eigen waarde. Bij benzin is dat er moeilijk in te krijgen, dus dan maar aandringen op een iets arrogantere houding.
Moeilijk te snappen voor sommigen.
Done. Maar is het minder scherp dan vannacht?quote:Op zondag 4 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
Mwah, beetje dood.
Wil je eens een DM en een PM naar mij te sturen? (svp) Om te kijken of het overkomt.
Waarom maakte die glimlach je zo blij dan?quote:Op zondag 4 december 2011 16:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee hoor, het was gewoon een vrouw die passeerde.
we snappen elkaarquote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, precies. Als iemand precies het juiste zegt op het juiste moment. Als iemand de kern van iets precies begrijpt zonder dat je het eindeloos hoeft uit te leggen. Dat soort momenten.
quote:
je was in een bar? Dan hoef je toch niet 24/7 bij klasgenoten te staan?quote:
Hoe hoog?quote:Op zondag 4 december 2011 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik voel me trouwens een beetje dom.. Van politiek, het nieuws, en dergelijke heb ik geen kaas gegeten, ik kan er niet over mee praten. Ik ben allang blij dat ik de eerste 2 hoofdstukken van geschiedenis die ik nu moet leren voor de 21+ kan onthouden
Maar volgens mij zegt dat niets over mijn intelligentie, het interesseert mij gewoon niets.
En anders: Mijn eq is wel hoog![]()
Omdat ik die toen net nodig had.quote:Op zondag 4 december 2011 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom maakte die glimlach je zo blij dan?
Veel mensen niet, dus dat ligt niet aan jouquote:Op zondag 4 december 2011 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik voel me trouwens een beetje dom.. Van politiek, het nieuws, en dergelijke heb ik geen kaas gegeten, ik kan er niet over mee praten.
Geschiedenis zoals je op de middelbare school krijgt is niet echt waardevol. Je leert gewoon wat feitjes opnieuw op te dreunen zonder dat je snapt wat de verbanden zijn en waarom die er zijn.quote:Ik ben allang blij dat ik de eerste 2 hoofdstukken van geschiedenis die ik nu moet leren voor de 21+ kan onthouden
Ik vind een gebrek aan interesse erger dan een gebrek aan interesses. Maar ben stiekem wel heel erg jaloers op je hoge eqquote:Maar volgens mij zegt dat niets over mijn intelligentie, het interesseert mij gewoon niets.
En anders: Mijn eq is wel hoog![]()
Wanneer ben je voor het laatst versierd?quote:Op zondag 4 december 2011 16:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Omdat ik die toen net nodig had.
Ofc, maar ik zeg niet dat dat beter is, ik denk dat als ik in een emotionele episode zit dat ik wellicht meer loslaat en tot andere inzichten kom dan wanneer ik in een rationele episode zit.quote:Op zondag 4 december 2011 16:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Done. Maar is het minder scherp dan vannacht?
Ik heb vaak dat er iemand mij duidelijk aankijkt of naar mij glimlacht op straat of bijv in de trein maar dat soort dingen komen bij mij altijd pas laat binnenquote:Op zondag 4 december 2011 16:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo bizar, hoor.
Het gebeurt mij bijna elke dag dat een vrouw naar me lacht, maar dat kan soms nog steeds voelen alsof de zon doorbreekt. Ook als het een cassiere ofzo is. Het kan gewoon echt heel fijn voelen.
Kleintjequote:
Dat ik het ook toestond of dat iemand het alleen probeerde?quote:Op zondag 4 december 2011 16:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst versierd?
Staat mooi met 8 cm hakken.quote:
Beide.quote:Op zondag 4 december 2011 16:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat ik het ook toestond of dat iemand het alleen probeerde?
Ja ik weetzelfquote:
Best jammer inderdaad. Ik denk dat er naar vrouwen veel vaker gelachen wordt dan naar mannen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat er iemand mij duidelijk aankijkt of naar mij glimlacht op straat of bijv in de trein maar dat soort dingen komen bij mij altijd pas laat binnenBen het type dat vaak zit te dagdromen als ik alleen ben of gewoon druk met mijn eigen gedachte waardoor het langs mij heen gaat, soms erg jammer
Nagedacht om naar huisarts te gaan?quote:Op zondag 4 december 2011 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ofc, maar ik zeg niet dat dat beter is, ik denk dat als ik in een emotionele episode zit dat ik wellicht meer loslaat en tot andere inzichten kom dan wanneer ik in een rationele episode zit.
Goed hoor, en het werd net weer een beetje beterderquote:
Mensen die zichzelf een groot talent vindenquote:Op zondag 4 december 2011 16:44 schreef benzin het volgende:
Ik ben een zeer groot talent, ik ben er echt van overtuigd dat er maar een handje vol mensen in Nederland te vinden zijn zoals ik. Maar daar staat tegenover dat ik moet leven met een sociale handicap en mezelf eenzaam moet voelen.
Mijn dag begon pas 1,5u geleden omdat ik weer eens om half 6 naar bed gingquote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed hoor, en het werd net weer een beetje beterder![]()
Leuke dag gehad?
Genoeg, ik stel soms deadlines, maar dan gaat het weer goed etc...quote:Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nagedacht om naar huisarts te gaan?
Dat ik zelf terugversierde was vorige week op mijn date. En afgelopen week waren er wel jongens die wel leken proberen te versieren, maar ik weet het niet zeker.quote:
Ooooh ik had die quote niet eens gelezen, ik moet er wel een beetje om glimlachen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een groot talent vinden
Gozer toch, volgens mij moet jij eens met wat mensen praten. Mijn ex kende ooit iemand die op zijn 15e al 3e jaars sterrenkunde wasDaar kan je dan gewoon niet tegenop, maar het is ook een goede reality check.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Het gaat niet goed, je drukt het gewoon even weg, maar dat is geen oplossing, want het komt toch weer terug.quote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
Genoeg, ik stel soms deadlines, maar dan gaat het weer goed etc...
Neuh, ik druk niks wegquote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat niet goed, je drukt het gewoon even weg, maar dat is geen oplossing, want het komt toch weer terug.
Ik vind de glimlach van vrouwen vaak ook veel mooier dan mannen, mysterieus maar wel lief vaakquote:Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Best jammer inderdaad. Ik denk dat er naar vrouwen veel vaker gelachen wordt dan naar mannen.
Zelf lach ik naar vrouwen ook veel sneller, omdat mannen het vaak meteen aangrijpen om me proberen te hosselen.
Dan was gister vast de moeite waardquote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn dag begon pas 1,5u geleden omdat ik weer eens om half 6 naar bed ging![]()
Waarom werd het beter?
Het erge is dat die jongen nog best sociaal was ookquote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooooh ik had die quote niet eens gelezen, ik moet er wel een beetje om lachen.
Nee, die quote, niet die anekdotequote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het erge is dat die jongen nog best sociaal was ook
.... Vrouwen maken zichzelf gewoon een lustobject, dat heeft de man niet verzonnen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vind de glimlach van vrouwen vaak ook veel mooier dan mannen, mysterieus maar wel lief vaakBij mannen heb ik idd ook snel het gevoel dat het om regelen gaat.
Ja, vrouwen glimlachen vaak mooier en het komt ook 'oprechter' over, warmer. Bij mannen lijkt het inderdaad vaak meer zo'n 'hossel-glimlach.' Ook niet altijd hoor, maar ik ben vaak toch huiverig om terug te lachen naar een man. Als je dat bij het uitgaan doet hangen ze vaak daarna de hele avond om je heen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vind de glimlach van vrouwen vaak ook veel mooier dan mannen, mysterieus maar wel lief vaakBij mannen heb ik idd ook snel het gevoel dat het om regelen gaat.
Lieve cactus, ik denk dat je me verkeerd begrijpt, DM ?quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met deze instelling ga je er niet komen. Geen zin om hier energie in te steken. Sterkte ermee
Mannen zijn van oudsher jagers en vrouwen verzamelaars.quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
.... Vrouwen maken zichzelf gewoon een lustobject, dat heeft de man niet verzonnen.
Ik ben objectief gezien echt een groot talent in wat ik doe, daarvoor kan ik je bewijs overleggen. Maar zoals ik zeg, dat betekent helemaal niets als alle lol eruit gezogen wordt. Ik ben er ook niet trots op zelfquote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Gozer toch, volgens mij moet jij eens met wat mensen praten. Mijn ex kende ooit iemand die op zijn 15e al 3e jaars sterrenkunde wasDaar kan je dan gewoon niet tegenop, maar het is ook een goede reality check.
Statistiek; in de afgelopen jaren zijn er maar weinig mensen met mijn cijfers geweest. Ik heb het ook echt puur over wat ik doe, als ik mezelf vergelijk met grote namen in die wereld dan voel ik me instantaan dom worden.quote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin je sluit je zelf 9 van de 10 keer af voor anderen dus hoe weet je dat niemand zo'n 'talent' is als jij?
Verder, iedereen is uniek
Joysa! Zit stefanhaan 2 standaarddeviaties boven het gemiddelde in penislengte?quote:
Wilde gewoon niet slapen, zat gewoon op FOKquote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Dan was gister vast de moeite waard
En weer een mislukte subtiele hosselpoging
Dat is onzin. Ik kan toch zelf ook naar een vrouw glimlachen zonder te willen regelen?quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
.... Vrouwen maken zichzelf gewoon een lustobject, dat heeft de man niet verzonnen.
Waar, in jouw regio, in heel nederland, in de hele wereld? In jouw vakgebied, in meerdere vakgebieden? Want dat is dan toch alsnog maar relatief?quote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben objectief gezien echt een groot talent in wat ik doe, daarvoor kan ik je bewijs overleggen. Maar zoals ik zeg, dat betekent helemaal niets als alle lol eruit gezogen wordt. Ik ben er ook niet trots op zelf
Ik ben 21, nog vrij jong dus
[..]
Statistiek; in de afgelopen jaren zijn er maar weinig mensen met mijn cijfers geweest. Ik heb het ook echt puur over wat ik doe, als ik mezelf vergelijk met grote namen in die wereld dan voel ik me instantaan dom worden.
Misschien later. Ga nu eerst ff wat anders doen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
Lieve cactus, ik denk dat je me verkeerd begrijpt, DM ?
Nouja, als het maar leuk was toch?quote:Op zondag 4 december 2011 17:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wilde gewoon niet slapen, zat gewoon op FOKHoezo mislukt? Wat gebeurde er?
Ik kan ook naar een vrouw glimlachen zonder haar te willen regelen anders.quote:Op zondag 4 december 2011 17:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik kan toch zelf ook naar een vrouw glimlachen zonder te willen regelen?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan ook naar een vrouw glimlachen zonder haar te willen regelen anders.
Dát heb ik in hoofdstuk 1 van geschiedenis geleerdquote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mannen zijn van oudsher jagers en vrouwen verzamelaars.
We doen er allemaal net zo hard aan mee hoor.
En toch he? Er zijn ook hópen vrouwen met een tandpasta-smile. Vaak de iets té zelfbewuste modepoppetjes die zichzelf vele malen aantrekkelijker en begaafder vinden dan de rest van de wereld. Mij mogen ze gestolen worden, geef mij maar een leuke lieve girl next door met een warme lieve lach en stralende ogenquote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, vrouwen glimlachen vaak mooier en het komt ook 'oprechter' over, warmer. Bij mannen lijkt het inderdaad vaak meer zo'n 'hossel-glimlach.' Ook niet altijd hoor, maar ik ben vaak toch huiverig om terug te lachen naar een man. Als je dat bij het uitgaan doet hangen ze vaak daarna de hele avond om je heen.
Heb je gelijk in, maar dat soort vrouwen glimlachen bijna nooit naar me. Het zijn bijna altijd die girl next door types. gelukkig.quote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En toch he? Er zijn ook hópen vrouwen met een tandpasta-smile. Vaak de iets té zelfbewuste modepoppetjes die zichzelf vele malen aantrekkelijker en begaafder vinden dan de rest van de wereld. Mij mogen ze gestolen worden, geef mij maar een leuke lieve girl next door met een warme lieve lach en stralende ogen
Dat bedoel ik dus. Jouw talent is dus ook relatief.quote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef benzin het volgende:
Statistiek; in de afgelopen jaren zijn er maar weinig mensen met mijn cijfers geweest. Ik heb het ook echt puur over wat ik doe, als ik mezelf vergelijk met grote namen in die wereld dan voel ik me instantaan dom worden.
Naar mij wordt in het algemeen weinig gelachen. Of ik zie het niet, dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat soort vrouwen glimlachen bijna nooit naar me. Het zijn bijna altijd die girl next door types. gelukkig.
*lacht liefquote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Naar mij wordt in het algemeen weinig gelachen. Of ik zie het niet, dat kan ook nog natuurlijk
Uiteraard ben ik niet in alles zo goed en kijk ik zeker niet naar de hele wereld. Maar dan nog, ik ben echt heel goed in wat ik kan, maar de meeste mensen blijven om onverklaarbare redenen ver achter.quote:Op zondag 4 december 2011 17:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waar, in jouw regio, in heel nederland, in de hele wereld? In jouw vakgebied, in meerdere vakgebieden?
Je doet net of ik enorm verwaand ben, maar dat is totaal niet zo.quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef LostInSpace het volgende:
Dus als je eens naar beneden komt en weer met beide benen op de grond staat, dan kun je misschien eens leuke contacten met mensen opbouwen en de kennis die je bezit gebruiken voor leuke dingen.
Je moet je tanden poetsenquote:
huhwathuhwathuhwatquote:
No shit, sherlockquote:Op zondag 4 december 2011 17:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Das een tautologische pleonasticum
ofzo.
Je bent je zaad zoeter aan het maken?quote:Op zondag 4 december 2011 17:16 schreef Sinji het volgende:
Ja, pas op met ananas, die krengen hebben best scherpe schillen
Lieve schat, het dikgedrukte klinkt arrogant en verwaand. Ik hoop dat je dat snapt. Je stelt per definitie al dat anderen minder waard zijn, minder kunnen, dan dat jij bent en kunt. Ongeacht of je nu op sociaal gebied faalt of niet, je stelling blijft hetzelfde.quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik niet in alles zo goed en kijk ik zeker niet naar de hele wereld. Maar dan nog, ik ben echt heel goed in wat ik kan, maar de meeste mensen blijven om onverklaarbare redenen ver achter.
Maar ik snap ook niet dat mensen daar ook zo over vallen; ik faal in alles in mijn leven, behalve dat. Gun me alsjeblieft één klein dingetje waarin ik wel iets voorstel.
[..]
Je doet net of ik enorm verwaand ben, maar dat is totaal niet zo.
Zoals ik al meerdere keren zeg, ik stel relatief veel voor doordat andere mensen zo weinig voorstellen. Ik vind dat veel mensen veel meer zouden kunnen en dat ook tot uiting zouden moeten brengen. Het is eigenlijk belachelijk dat ik met zo weinig inzet en zo weinig intelligentie zo goed kan zijn. Sterker nog, eigenlijk zou ik wat meer weerstand en concurrentie van anderen leuk vinden.
Het feit dat contact maken met mensen moeilijk is staat weer helemaal los daarvan en is in elk geval niet mijn talent
Damn, ben ik zo doorzichtig?quote:Op zondag 4 december 2011 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent je zaad zoeter aan het maken?
Maar dat zal dan ook jouw achilleshiel zijn, snap je dat?quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef benzin het volgende:
Maar ik snap ook niet dat mensen daar ook zo over vallen; ik faal in alles in mijn leven, behalve dat. Gun me alsjeblieft één klein dingetje waarin ik wel iets voorstel.
Maar werkt het ookquote:
Jij bent een man. Vrouwen zijn bang dat als ze naar jou lachen, je ze probeert te regelen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Naar mij wordt in het algemeen weinig gelachen. Of ik zie het niet, dat kan ook nog natuurlijk
Ja. Ananas heeft 2 doelen. 1. Het zaad zoeter maken. 2. Een ongeboren baby aborteren.quote:
En weeen opwekken!quote:Op zondag 4 december 2011 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ananas heeft 2 doelen. 1. Het zaad zoeter maken. 2. Een ongeboren baby aborteren.
Het kan ook zijn dat je iemand zwanger hebt gemaakt natuurlijk.
Hoe dan?quote:
Jamaar jamaar.... en nu?quote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij zei dat niemand lachte naar je dus ik denk ik lach lief naar je
quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Yeah, me and what armyquote:Op zondag 4 december 2011 17:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jij bent een man. Vrouwen zijn bang dat als ze naar jou lachen, je ze probeert te regelen.
quote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joysa! Zit stefanhaan 2 standaarddeviaties boven het gemiddelde in penislengte?
Zou je dat willen dan? Of is het meer een nachtmerrie?quote:
Hoezo niet?quote:
Misschien heb je een ontoegankelijke houding/uitstraling? Ik ben ook niet een fotomodel, maar ik weet wel dat ik een warme uitstraling heb. Hierdoor krijg ik best veel smiles om me heen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar jamaar.... en nu?
Serieus, ik vind het bijzonder hoe weinig me dat gebeurd. Sure, ik ben geen fotomodel, maar als ik zo om me heen kijk ben ik ook niet bij de lelijksten. En er zijn zó ontzettend veel leuke lieve mooie en intelligente vrouwen dat het onmogelijk is dat er geen één is die mij wel ziet zitten. Hoezo ik faal in het spelletje
Gewoon bij de vrouwen houden, dan komt alles goed.quote:
Ik moest het toch aan haar vragen?quote:
Ja, ik quote het even zodat ze het wat sneller zietquote:Op zondag 4 december 2011 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon bij de vrouwen houden, dan komt alles goed.
[..]
Ik moest het toch aan haar vragen?
Dat zal voor jou altijd een vraag blijvenquote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joysa! Zit stefanhaan 2 standaarddeviaties boven het gemiddelde in penislengte?
Ben je gezellig, aardig, open en warm?quote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar jamaar.... en nu?
Serieus, ik vind het bijzonder hoe weinig me dat gebeurd. Sure, ik ben geen fotomodel, maar als ik zo om me heen kijk ben ik ook niet bij de lelijksten. En er zijn zó ontzettend veel leuke lieve mooie en intelligente vrouwen dat het onmogelijk is dat er geen één is die mij wel ziet zitten. Hoezo ik faal in het spelletje
En zoals ik eerder al schreef, ik zou het zo willen ruilen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef benzin het volgende:
Het feit dat contact maken met mensen moeilijk is staat weer helemaal los daarvan en is in elk geval niet mijn talent
Weet niet, probeer er juist mee aan te geven dat ik helemaal niet zo bijzonder en uniek ben, maar dat ik alleen maar zo lijk doordat de maatschappij faalt. En dat bedoel ik echt op geen enkele manier arrogant en verwaand.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Lieve schat, het dikgedrukte klinkt arrogant en verwaand. Ik hoop dat je dat snapt. Je stelt per definitie al dat anderen minder waard zijn, minder kunnen, dan dat jij bent en kunt. Ongeacht of je nu op sociaal gebied faalt of niet, je stelling blijft hetzelfde.
Ik heb vaak het gevoel dat ik slimmer ben en anderen me niet begrijpen ja. Maar ik heb niet het idee dat ik zelf een muur op zet. Ik baal daar juist heel erg van omdat ik zo graag zou willen dat ik beter bij andere mensen zou aansluiten. Ik wil een connectie voelen, maar het lukt me maar niet.quote:Maar ik denk dat dat ook een beetje is wat bedoeld wordt. Je heft een muur op (Ik ben slimmer, anderen begrijpen mij niet) waardoor je geen contact met anderen kunt maken. Want of je dat nu letterlijk zegt, of dat je dat alleen maar denkt, je zult die connectie missen op deze manier. Vandaar, beide beentjes op de grond
Meestal zijn vrouwen open en warmquote:Op zondag 4 december 2011 17:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ben je gezellig, aardig, open en warm?
Maar je ziet er heel lief uit, ik hoop niet dat je té lief bent. Dat kan ook tegen je werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Nee leg jij maar uitquote:Op zondag 4 december 2011 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik heb het nog niet nodig gehad
Google maar
hahaquote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef stefanhaan het volgende:
Tijn wanneer komt die PM over die band nou dan?
want ik wacht op die PMquote:
Kapitein!!! Wanneer gaan we fotos makenquote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Capstan het volgende:
Goedemiddag, mensen! Hoe gaat het hier?
Dat zou best kunnen. Aan de ene kant zou ik graag wat met een vrouw willen, en dan doel ik niet op een keer keiharde porno maar wat structurelers, maar aan de andere kant ook niet. Immers, wat niet dichtbij komt kan ook geen pijn doen. Ergens heb ik daar best een afweer voor ontwikkeldquote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Misschien heb je een ontoegankelijke houding/uitstraling? Ik ben ook niet een fotomodel, maar ik weet wel dat ik een warme uitstraling heb. Hierdoor krijg ik best veel smiles om me heen.
Heb jij wel eens een vriendin gehad/serieuze relatie?quote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Aan de ene kant zou ik graag wat met een vrouw willen, en dan doel ik niet op een keer keiharde porno maar wat structurelers, maar aan de andere kant ook niet. Immers, wat niet dichtbij komt kan ook geen pijn doen. Ergens heb ik daar best een afweer voor ontwikkeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zal ik onwetend sterven.quote:Op zondag 4 december 2011 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zal voor jou altijd een vraag blijven
Tja, dat mag jij zeggen. Nadat het de laatste keer niet doorging, weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kapitein!!! Wanneer gaan we fotos maken
Ik ben een grenzeloze goedzak, ja, maar tegelijk kan ik ook een botte lompe zak zijn. Geloof dat dat het afweersysteem kicking in is, geen idee precies. Pretty fucked up huhquote:Op zondag 4 december 2011 17:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ben je gezellig, aardig, open en warm?
Maar je ziet er heel lief uit, ik hoop niet dat je té lief bent. Dat kan ook tegen je werken
Niet meer, heb er 4 jaar gestudeerdquote:
Ik gun je alles wat je maar zou willen, waarom niet. Het is de manier waarop je het (weer) brengt, alweer die slachtofferrol.quote:Op zondag 4 december 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij gunt me het niet om één ding te hebben waar ik niet in faal?
Schijt aan man. Je weet zelf wel wanneer je goed bent in iets. Niemand kan je dat afpakken. Maar wat supersoep heeft aangegeven, gebruik het in je voordeel en zie het niet als een belemmering voor je sociale ontwikkeling.quote:Op zondag 4 december 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij gunt me het niet om één ding te hebben waar ik niet in faal?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schijt aan man. Je weet zelf wel wanneer je goed bent in iets. Niemand kan je dat afpakken. Maar wat supersoep heeft aangegeven, gebruik het in je voordeel en zie het niet als een belemmering voor je sociale ontwikkeling.
Daar gaat het niet eens over. Lezen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:29 schreef Supersoep het volgende:
Haten op benzin omdat hij gewoon eerlijk is.Hij zal intelligenter zijn dan veel mensen in dit topic. Waarom mag dat niet worden gezegd?
Geen serieuze relatie, wel een keer iemand die zich mijn vriendinnetje noemde. Dat was echt tof, duurde alleen maar een week of 3quote:Op zondag 4 december 2011 17:27 schreef Soit het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een vriendin gehad/serieuze relatie?
Ik snap niet echt wat ik nu weer verkeerd gedaan heb.quote:Op zondag 4 december 2011 17:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik gun je alles wat je maar zou willen, waarom niet. Het is de manier waarop je het (weer) brengt, alweer die slachtofferrol.Moet je echt eens aan gaan werken.
Je kruipt in de slachtofferrol bedoelt hij.quote:Op zondag 4 december 2011 17:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat ik nu weer verkeerd gedaan heb.
Het gaat om het derde zinnetje van mijn quote, leer zelf lezen ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 17:30 schreef Soit het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat het niet eens over. Lezen.
Ik heb niet het gevoel dat ik dat heb gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kruipt in de slachtofferrol bedoelt hij.
Ik heb de hele discussie niet gevolgd dus ik weet het niet eens.quote:Op zondag 4 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik dat heb gedaan
Tschussquote:Op zondag 4 december 2011 17:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar vrienden toe om daar te eten. Tot de volgende keer!
Het is geen echte nachtmerrie, maar willen zou ik het ook niet.quote:Op zondag 4 december 2011 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Of is het meer een nachtmerrie?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat ik nu weer verkeerd gedaan heb.
Slachtofferrol, die hele zin. Bekijk het positief en praat niet zo zielig, kan jou het wat schelen wat die mensen daarvan vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gezegd. Sterker nog: ik heb er helemaal niets over gezegd, dat maak je d'r zelf van. Lezen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat om het derde zinnetje van mijn quote, leer zelf lezen ofzo.Hij is nu toch ''verwaand'' omdat hij toegeeft niet te begrijpen hoe andere mensen intellectueel vaak zo enorm lui zijn?
Dat is niet zozeer arrogant, maar gewoon een feitelijke constatering.
Ik mag het toch wel rot vinden dat ik zonder goede reden aangevallen word? Ik kom daarvoor mezelf op, voor mezelf opkomen = slachtofferrol?quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef Soit het volgende:
Slachtofferrol, die hele zin. Bekijk het positief en praat niet zo zielig, kan jou het wat schelen wat die mensen daarvan vinden.
Zeggen dat je faalt in alles in het leven = slachtofferrolquote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel rot vinden dat ik zonder goede reden aangevallen word? Ik kom daarvoor mezelf op, voor mezelf opkomen = slachtofferrol?![]()
Pardon, jij vindt dat voor jezelf opkomen? Ja, dan kom je d'r wel.quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel rot vinden dat ik zonder goede reden aangevallen word? Ik kom daarvoor mezelf op, voor mezelf opkomen = slachtofferrol?![]()
Ja, ik geef daar aan dat ik het rot vind om zonder goede reden aangevallen te worden en vraag mensen om mij datgene waar ze me over aanvallen wel te gunnen en niet zo moeilijk te doen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef Soit het volgende:
[..]
Pardon, jij vindt dat voor jezelf opkomen? Ja, dan kom je d'r wel.
Ten eerste is dat op dit moment zo, als dat niet zo was dan hoefde ik nergens meer aan te werken en was ik niet in dit topic.quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Zeggen dat je faalt in alles in het leven = slachtofferrol
Oh nee?quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef Soit het volgende:
Dat heeft niemand gezegd. Sterker nog: ik heb er helemaal niets over gezegd, dat maak je d'r zelf van. Lezen.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Allebei flutopmerkingen waar ik op reageerde. Hij zal intellectueel meer voorstellen dan veel mensen in dit topic. Lijkt me prima om dat toe te geven. Ik gun hem dat. Dikke schijt als mensen dat arrogant vinden, het is een verdiende eigenschap waar hij trots op mag zijn en iets wat de wereld nog nodig heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lieve schat, het dikgedrukte klinkt arrogant en verwaand. Ik hoop dat je dat snapt. Je stelt per definitie al dat anderen minder waard zijn, minder kunnen, dan dat jij bent en kunt. Ongeacht of je nu op sociaal gebied faalt of niet, je stelling blijft hetzelfde.
Maar ik denk dat dat ook een beetje is wat bedoeld wordt. Je heft een muur op (Ik ben slimmer, anderen begrijpen mij niet) waardoor je geen contact met anderen kunt maken. Want of je dat nu letterlijk zegt, of dat je dat alleen maar denkt, je zult die connectie missen op deze manier. Vandaar, beide beentjes op de grond
Nja, ik vind het inderdaad heel erg vervelend dat ik faal in het leven en dat mij zo weinig gegund wordt. Maar dat lijkt me best wel logisch toch?quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
Kijk benzin hoe ik het interpreteer is als volgt.
"Ik faal over al in het leven boehoehoe en jullie gunnen me niet eens iets waar ik wel goed in ben boehoehoe"
Je wekt gewoon enorm de indruk te zwelgen in zelfmedelijden.
Ik vind die hele zin alleen maar zeggen: val mij niet aan want ik ben zo zielig en jullie gunnen mij niets en ik faal overal in. Jij vindt dat voor jezelf opkomen, dat is het niet.quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik geef daar aan dat ik het rot vind om zonder goede reden aangevallen te worden en vraag mensen om mij datgene waar ze me over aanvallen wel te gunnen en niet zo moeilijk te doen.
Dat is voor mezelf opkomen vind ik
[..]
Ten eerste is dat op dit moment zo, als dat niet zo was dan hoefde ik nergens meer aan te werken en was ik niet in dit topic.
Ten tweede probeerde ik daarmee te laten zien dat ik absoluut niet arrogant ben en probeerde ik mensen een reden te geven om mij dat te gunnen.
Inderdaad: nee. Ze noemen hem niet per definitie verwaand/arrogant; hij komt zo over in die posts (volgens Cassandra) maar ze weet wel beter. Nee dus.quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh nee?
[..]
[..]
Allebei flutopmerkingen waar ik op reageerde. Hij zal intellectueel meer voorstellen dan veel mensen in dit topic. Lijkt me prima om dat toe te geven. Ik gun hem dat. Dikke schijt als mensen dat arrogant vinden, het is een verdiende eigenschap waar hij trots op mag zijn en iets wat de wereld nog nodig heeft.
Ze gunnen het je niet omdat ze je ergens op aanspreken? Sjonge jonge jonge, dat deed je net ook al bij mij omdat ik zeg dat je in de slachtofferruil kruipt: je gunt het me niet. Jij kan niet tegen kritiek/commentaar, of wel?quote:Op zondag 4 december 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind het inderdaad heel erg vervelend dat ik faal in het leven en dat mij zo weinig gegund wordt. Maar dat lijkt me best wel logisch toch?
Hij mist een beetje de hardere toon in zijn defensieve posts en is gewoon te aardig, maar z'n punt is wel valide.quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
Kijk benzin hoe ik het interpreteer is als volgt.
"Ik faal over al in het leven boehoehoe en jullie gunnen me niet eens iets waar ik wel goed in ben boehoehoe"
Je wekt gewoon enorm de indruk te zwelgen in zelfmedelijden.
quote:Op zondag 4 december 2011 17:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij mist een beetje de hardere toon in zijn defensieve posts en is gewoon te aardig, maar z'n punt is wel valide.
Lieve schat we gunnen je alles en ook al zouden we je niks gunnen wat maakt het uit?quote:Op zondag 4 december 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind het inderdaad heel erg vervelend dat ik faal in het leven en dat mij zo weinig gegund wordt. Maar dat lijkt me best wel logisch toch?
Zolang ik dat niet blijf herhalen om alleen medelijden te krijgen lijkt me daar niets mis?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind die hele zin alleen maar zeggen: val mij niet aan want ik ben zo zielig en jullie gunnen mij niets en ik faal overal in. Jij vindt dat voor jezelf opkomen, dat is het niet.
[..]
Inderdaad: nee. Ze noemen hem niet per definitie verwaand/arrogant; hij komt zo over in die posts (volgens Cassandra) maar ze weet wel beter. Nee dus.
Het is nog niet eens een verdiende eigenschap als je kijkt hoe hij erover schrijft.quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef Supersoep het volgende:
Allebei flutopmerkingen waar ik op reageerde. Hij zal intellectueel meer voorstellen dan veel mensen in dit topic. Lijkt me prima om dat toe te geven. Ik gun hem dat. Dikke schijt als mensen dat arrogant vinden, het is een verdiende eigenschap waar hij trots op mag zijn en iets wat de wereld nog nodig heeft.
Ik vind gewoon dat ik niet iets doe wat die aanvallen rechtvaardigt. Ik ben absoluut niet verwaand, de eerlijkheid zelve, de laatste weken ben ik echt heel erg goed bezig.quote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve schat me gunnen je alles en ook al zouden we je niks gunnen wat maakt het uit?
Jij moet je eigen leven leiden en niet je wat gaan aantrekken van wat negatieve reacties op een forum.
Dan zeg je voortaan ik vind dat niet terecht want...quote:Op zondag 4 december 2011 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ik niet iets doe wat die aanvallen rechtvaardigt. Ik ben absoluut niet verwaand, de eerlijkheid zelve, de laatste weken ben ik echt heel erg goed bezig.
Ik wil aangeven dat ik hoe er gedaan wordt zowel vervelend als niet terecht vind. En in mijn woordenboek is dat voor mezelf opkomen
Nee, jij bent achterlijk. Hij mag zeggen wat hij wil, wat kan hem het schelen wat die anderen daarover zeggen? Hij heeft toch niets aan die mensen. Mijn punt is niet duidelijk na drie keer uitleg? Hij kruipt weer in de slachtofferrol 'jullie gunnen mij niets en ik faal altijd' omdat mensen hem aanspreken op die uitspraken terwijl het logisch is dat als je zo'n uitspraak doet, je zulke reacties krijgt. Hij mag positief over zichzelf praten maar in feite haalt hij in die posts andere mensen naar beneden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]Jongen, ben je nou zo achterlijk? Benzin z'n posts gaan precies over mijn oorspronkelijke opmerking. Dat hij nu eenmaal bepaalde talenten heeft. Hij formuleert dat op een eerlijke manier waar mensen dus reacties op geven om hem te laten weten dat hij dat zo niet mag doen, want dat klinkt verwaand, blabla. Ergo: hij mag niet eerlijk zijn. Dat is precies waar ik kritiek op heb.
Hij mag dat soort dingen prima zeggen. Jij niet. Jouw enige talent bestaat vooralsnog uit het verwezenlijken van al je doelstellingen met je papa's portemonnee.
Soms valt hem iets tegen. Bepaalde dingen van de medemens vallen mij ook wel eens tegen als ik zie dat iedereen kijkt naar de Voice of Holland. Gezonde ergernis.quote:Op zondag 4 december 2011 17:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het is nog niet eens een verdiende eigenschap als je kijkt hoe hij erover schrijft.
Begrijp me niet verkeerd, je mag best trots zijn op wat je kunt, maar dan hoef je nog niet negatief over anderen te zijn.
Ik vind het nogal grappig dat de koning van verhulde, denigrerende opmerkingen zich ineens druk maakt over iemand die zich negatief uitlaat over anderen. Ben je Boeddhist geworden?quote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, jij bent achterlijk. Hij mag zeggen wat hij wil, wat kan hem het schelen wat die anderen daarover zeggen? Hij heeft toch niets aan die mensen. Mijn punt is niet duidelijk na drie keer uitleg? Hij kruipt weer in de slachtofferrol 'jullie gunnen mij niets en ik faal altijd' omdat mensen hem aanspreken op die uitspraken terwijl het logisch is dat als je zo'n uitspraak doet, je zulke reacties krijgt. Hij mag positief over zichzelf praten maar in feite haalt hij in die posts andere mensen naar beneden.
Nee niet echt, veel discussies over niets en wat walvisbashing dat was het wel.quote:Op zondag 4 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben er heel eventjes, maar ik heb eigenlijk geen nieuws. Heb ik iets gemist dit weekend?
Nee, maar we hebben jou wel gemist.quote:Op zondag 4 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben er heel eventjes, maar ik heb eigenlijk geen nieuws. Heb ik iets gemist dit weekend?
Dit is zo waar he, bijna pijnlijkquote:Op zondag 4 december 2011 17:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het nogal grappig dat de koning van verhulde, denigrerende opmerkingen zich ineens druk maakt over iemand die zich negatief uitlaat over anderen. Ben je Boeddhist geworden?
Je ergeren dat iedereen naar The Voice kijkt != gezonde ergernis.quote:Op zondag 4 december 2011 17:55 schreef Supersoep het volgende:
Soms valt hem iets tegen. Bepaalde dingen van de medemens vallen mij ook wel eens tegen als ik zie dat iedereen kijkt naar de Voice of Holland. Gezonde ergernis.
Hij zeurt dus in weze over gedrag, aangezien hij aangaf dat mensen veel beter kunnen presteren als ze dat zouden willen. Zeuren over gedrag mag altijd, als je echt een punt hebt. Mijn inziens heeft hij dat.
<> % != == && ||quote:Op zondag 4 december 2011 17:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je ergeren dat iedereen naar The Voice kijkt != gezonde ergernis.
Je ergeren wanneer je zelf naar The Voice kijkt == gezonde ergernis.
Nuance
En dan nog, ik maak mij er echt niet druk om dat andere mensen beter zouden kunnen presteren. Des te meer kansen heb ik in het leven. Ik zit er totaal niet mee
Enorm geval pot verwijt de ketel inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 17:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het nogal grappig dat de koning van verhulde, denigrerende opmerkingen zich ineens druk maakt over iemand die zich negatief uitlaat over anderen. Ben je Boeddhist geworden?
lijkt mij raar zo'n droomquote:Op zondag 4 december 2011 17:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het is geen echte nachtmerrie, maar willen zou ik het ook niet.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Enorm geval pot verwijt de ketel inderdaad.
Ik maak me niet druk, waar zie je dat?quote:Op zondag 4 december 2011 17:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 4 december 2011 18:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bent de bitwise operators vergeten
Ik heb genoeg rare dromen gehad helaas.quote:
Geen idee ik herinner ze nooitquote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb genoeg rare dromen gehad helaas.
Jongeh, wanneer is deze klaar?quote:Op zondag 4 december 2011 18:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bent de bitwise operators vergeten
Samequote:Op zondag 4 december 2011 18:04 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, ik kijk elke dag tegen die operators aan
Weet je hoe koud dat metaal aanvoelt als het bij je in bed ligt?quote:Op zondag 4 december 2011 18:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jongeh, wanneer is deze klaar?
[ afbeelding ]
Gewoon een verwarming inbouwen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je hoe koud dat metaal aanvoelt als het bij je in bed ligt?En dan laat ik nog weg wat er gebeurt als er vel in die metalen gewrichten blijft hangen
Prototypequote:Op zondag 4 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je hoe koud dat metaal aanvoelt als het bij je in bed ligt?En dan laat ik nog weg wat er gebeurt als er vel in die metalen gewrichten blijft hangen
Liever een echt meisje. Ze zijn lastig, maar hun warmte, knuffels, liefde en gezelligheid is de moeite waardquote:
Ik ben ooit begonnen met PowerBASIC achter een 80286 toen ik 10 jaar oud was.quote:
maar wel een leuke tochquote:Op zondag 4 december 2011 18:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben ooit begonnen met PowerBASIC achter een 80286 toen ik 10 jaar oud was.
Over nerd zijn gesproken
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 4 december 2011 18:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Over nerd zijn gesproken
Als je toen al in de lokale kroeg te vinden was, zat je niet in dit topic.quote:Op zondag 4 december 2011 18:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Over nerd zijn gesproken
Jawelquote:
Ja, toen keek je ook gewoon in een boek om uit te zoeken hoe iets werkte. Toen was er geen Googlequote:
Weet ik niet hoor.. ik heb ruim 8 jaar lang een vaste relatie gehad en alles, dus an sich valt het met mij wel mee. En ik heb ook best veel kroegen van binnen gezien in mijn leven.quote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je toen al in de lokale kroeg te vinden was, zat je niet in dit topic.
Ja! nomnomnom.quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Natuurlijk weer veel te veel gekookt.![]()
Iemand trek in pasta met spinazieroomsausje en spekjes?
Meldtquote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Nja, zolang jullie maar weten dat ik niets van wat ik heb gezegd slecht bedoelquote:Op zondag 4 december 2011 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat dus. ik weet dat benzin verre van verwaand is. maar ik val ook over de manier waarop hij dat zegt.
Klinkt heerlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Er zijn mannen die 100 kroegen en geen enkele vrouw van binnen hebben gezien, dus erg veel zegt het ook niet.quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef LostInSpace het volgende:
Weet ik niet hoor.. ik heb ruim 8 jaar lang een vaste relatie gehad en alles, dus an sich valt het met mij wel mee. En ik heb ook best veel kroegen van binnen gezien in mijn leven.
Daar had ik het van de week nog over met een maat van me.quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Ja, toen keek je ook gewoon in een boek om uit te zoeken hoe iets werkte. Toen was er geen Google
[..]
Weet ik niet hoor.. ik heb ruim 8 jaar een vaste relatie gehad en alles, dus an sich valt het met mij wel mee. En ik heb ook best veel kroegen van binnen gezien in mijn leven.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn mannen die 100 kroegen en geen enkele vrouw van binnen hebben gezien, dus erg veel zegt het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |