Veel mensen komen daar heel goed mee weg en weten daar alles mee te bereiken waar ik niet eens meer van durf te dromen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Tegen iedereen een hufter zijn, werkt tegen je.
Ben je daar ook weer vanaf.quote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
Oeh, oeh jongens er gebeurt wat leuk op Facebook.
Het meisje wat ik heb afgewezen wordt nu gehosseld door een ander.
Zoals ik al zei, blijf bij jezelf en raak overtuigd van wat jij kunt. En wees daar consistent en authentiek in. Dat werkt. Het aanleren van technieken van hufters helpt niet. Dan leer je truukjes die voor die mensen kloppen, omdat het voor hen authentiek is.quote:Op zondag 4 december 2011 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Veel mensen komen daar heel goed mee weg en weten daar alles mee te bereiken waar ik niet eens meer van durf te dromen.
Maar ik kan en wil me gewoon niet tot dat niveau verlagen.
Verdomme Heloefquote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
Heerlijk hoe sommige problemen zichzelf oplossen.quote:
Het is echt respectloos hoe jij over anderen praat.quote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
Er vallen hier wel denigrerendere termen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is echt respectloos hoe jij over anderen praat.
Wat zeg ik nu weer verkeerd?quote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent veel te oud voor dat meisje.quote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verdomme Heloefje zou je mond houden hier. Aan jou heb ik ook niets
Waar zullen we beginnen?quote:
Ik ben een pedopasquote:Op zondag 4 december 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent veel te oud voor dat meisje.
Ik zeg toch geen onaardige dingen meer of wel?quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar.quote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
Trouwens wat wel zo is als iemand die tactloos en lomp is wat aardigs doet heeft dat veel mee effect dan iemand die altijd aardig is.
Fayequote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over het algemeen praat je echt respectloos over dat meisje. Je bent nu echt je ego aan het boosten over de rug van een ander. Ook al had ze 1 been en een hazelip dan had je nog respectvol over haar kunnen praten. Termen als "de walvis" en gewoon haar naam erbij zetten. Ik had jou zo moeten behandelen.. dan had je apatisch in een hoekje zitten janken.quote:
Welk meisje van 12?quote:Op zondag 4 december 2011 15:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Meisje van 12. Kapers nu al op de kust?
Als heloef al te oud is...
Walvis was mijn term.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over het algemeen praat je echt respectloos over dat meisje. Je bent nu echt je ego aan het boosten over de rug van een ander. Ook al had ze 1 been en een hazelip dan had je nog respectvol over haar kunnen praten. Termen als "de walvis" en gewoon haar naam erbij zetten. Ik had jou zo moeten behandelen.. dan had je apatisch in een hoekje zitten janken.
Ja klopt ik heb me verkeerd uitgelaten over haar, daarom ben ik er mee gestopt.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over het algemeen praat je echt respectloos over dat meisje. Je bent nu echt je ego aan het boosten over de rug van een ander. Ook al had ze 1 been en een hazelip dan had je nog respectvol over haar kunnen praten. Termen als "de walvis" en gewoon haar naam erbij zetten. Ik had jou zo moeten behandelen.. dan had je apatisch in een hoekje zitten janken.
Ja, ik heb er echt orgasmes aan beleefd. Man, iedere dag explodeert de spytool door gemekker over mij. Ik ben niet speciaal ofzo, verre van.. zagen andere dat ook maar in.quote:Op zondag 4 december 2011 15:54 schreef Soit het volgende:
[..]![]()
Het is heel normaal wat daar staat.
En jij bent een aandachtshoer en hebt gesopt op alle berichten van Heloef over jou.
[..]
Dat is inderdaad waar.![]()
Heb je frustraties ofzo? Praten over één post die geplaatst is dagen geleden waarvan hij al heeft gezegd dat hij het niet meer doet?quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je vond het wel fijn, dat zien we allemaal in behalve Heloef. Maar goed, Heloef heeft wel vaker van die fases dus voel je niet speciaal.quote:Op zondag 4 december 2011 15:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik heb er echt orgasmes aan beleefd. Man, iedere dag explodeert de spytool door gemekker over mij. Ik ben niet speciaal ofzo, verre van.. zagen andere dat ook maar in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |