En waarom dan niet?quote:Op zondag 4 december 2011 16:05 schreef Soit het volgende:
Ik heb geen zin in morgen, overmorgen, die dag daarna, die dag daarna en al helemaal niet die dag daarna.
De zak is bijna op. Als je ook wat wil, zal je moeten opschietenquote:
Ik wil een hele zakquote:Op zondag 4 december 2011 16:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De zak is bijna op. Als je ook wat wil, zal je moeten opschieten
Ik hoop het ook voor haar vooral omdat ze beter verdiend dan jouquote:Op zondag 4 december 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben dan van haar af, dat is ook beter voor haar want dan heeft ze iemand anders om zich op te focussen in plaats van het bij mij te blijven proberen. Dit is goed voor iedereen.
Waarom?quote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor haar vooral omdat ze beter verdiend dan jou
Daarom, ik ben ook gewoon een naar mens. Waarschijnlijk is hij een stuk leuker.quote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil chocoladepepernoten. Neemt die lamlul met z'n mijter en z'n strooihomeys ze allemaal mee naar Spanjequote:
En wie ben jij precies om dat te bepalen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff, wat een lijst met moeilijke vragen.. Ik praat niet makkelijk, schrijf redelijk, vertel redelijk graag over mijn werk/studie. Ik krijg eigenlijk nergens meer energie van. Het leukste aan mezelf vind ik dat ik gewoon altijd lief en goedaardig benquote:Op zondag 4 december 2011 16:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waar ben je goed in? Praat je makkelijk? Schrijf je makkelijk? Waar vertel je graag over? Waar krijg je energie van? Wat vind je leuk aan jezelf? Dat hoef je niet binnen te houden, ontwikkel dat verder. Vind je koken leuk? Ga op kookles en leer meer over het onderwerp. Vertel erover aan mensen, ze zien dat je het leuk vind. Positiviteit werkt. Blijf bij jezelf en bij wie je bent, maar ontwikkel dat wat je leuk maakt verder...
Als je lief bent, wil ik jou er wel eentje cadeau doen. Doen we gewoon alsof het een sinterklaascadeau is. Dan vier ik het alsnog een beetjequote:
Geef het nog een dag of 2 en we mogen helemaal niks meerquote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eerst mogen we walvissen niet afzeiken, maar nu mag je Heloef wel afzeiken. Verwarrend.
En ben je knap in je eigen ogen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Pff, wat een lijst met moeilijke vragen.. Ik praat niet makkelijk, schrijf redelijk, vertel redelijk graag over mijn werk/studie. Ik krijg eigenlijk nergens meer energie van. Het leukste aan mezelf vind ik dat ik gewoon altijd lief en goedaardig ben![]()
Koken vind ik niets, eigenlijk vind ik weinig meer echt leuk.
Alleen dingen vertellen aan aan mensen over wat ik doe vind ik eigenlijk vervelend omdat de meeste mensen het saai vinden, er is geen manier om boeiend te vertellen over wat ik doeHet is vervelend als je wat je graag doet nauwelijks kan delen.
Ik weet ook niet echt of wie ik ben in zo verre te ontwikkelen is dat andere mensen me gaan waarderen
Afzeiken op gedrag > afzeiken op uiterlijkquote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eerst mogen we walvissen niet afzeiken, maar nu mag je Heloef wel afzeiken. Verwarrend.
Probeer dan eens je intresse te verbreden ipv vast blijven zitten op 1 ding waar je kennelijk niet met veel mensen over kan praten.quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Pff, wat een lijst met moeilijke vragen.. Ik praat niet makkelijk, schrijf redelijk, vertel redelijk graag over mijn werk/studie. Ik krijg eigenlijk nergens meer energie van. Het leukste aan mezelf vind ik dat ik gewoon altijd lief en goedaardig ben![]()
Alleen dingen vertellen aan aan mensen over wat ik doe vind ik eigenlijk vervelend omdat de meeste mensen het saai vinden, er is geen manier om boeiend te vertellen over wat ik doeHet is vervelend als je wat je graag doet nauwelijks kan delen.
Ik weet ook niet echt of wie ik ben in zo verre te ontwikkelen is dat andere mensen me gaan waarderen
Maar het is beide nou eenmaal zo, waarom zou dat dan niet gezegd mogen worden?quote:Op zondag 4 december 2011 16:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Afzeiken op gedrag > afzeiken op uiterlijk
Ik heb je gezien.quote:Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak gezegd, ik zie mezelf als iemand die er heel gemiddeld uitziet. Zesje
Je probleem is dat je niet weet wie je bent en wat je leuk vind zo te lezen. Daar moet je toch echt iets mee doen. Het leven is zo leuk, er is zoveel te doen. Vind je ding.quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is godvergeten onmogelijk geworden hier.quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geef het nog een dag of 2 en we mogen helemaal niks meer
Afzeiken op gedrag mag altijd.quote:Op zondag 4 december 2011 16:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Afzeiken op gedrag > afzeiken op uiterlijk
Altijd aardig zijn werkt denk ik ook wel tegen je, inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
Trouwens wat wel zo is als iemand die tactloos en lomp is wat aardigs doet heeft dat veel mee effect dan iemand die altijd aardig is.
Faye is gewoon geïrriteerd dat de aandacht niet naar haar gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Afzeiken op gedrag mag altijd.
Daarnaast kan het me vrij weinig boeien of ik word afgezeken, het is toch maar internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |