Dat had ik allang gezien.quote:Op zondag 4 december 2011 15:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben niet speciaal ofzo, verre van.. zagen andere dat ook maar in.
Wat zie je precies als consistent en authentiek dan? Want consistent ben ik zeker, alles wat ik doe, doe ik keer op keer zoquote:Op zondag 4 december 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zoals ik al zei, blijf bij jezelf en raak overtuigd van wat jij kunt. En wees daar consistent en authentiek in. Dat werkt. Het aanleren van technieken van hufters helpt niet. Dan leer je truukjes die voor die mensen kloppen, omdat het voor hen authentiek is.
Dat is overigens niet hetzelfde als maar 'jezelf zijn'. Je moet wel je best doen om je kwaliteiten te tonen. Gewoon maar zo houden zoals je bent is voor mij niet authentiek en consistent, dat is je laten leiden door angst.
Zo komt het wel over.quote:Op zondag 4 december 2011 15:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik heb er echt orgasmes aan beleefd. Man, iedere dag explodeert de spytool door gemekker over mij. Ik ben niet speciaal ofzo, verre van.. zagen andere dat ook maar in.
Dat van dat hosselen was best onaardig en over dat van vrijdag zullen we het niet meer hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg toch geen onaardige dingen meer of wel?
Nee Heloefquote:
Iedereen is speciaal.quote:Op zondag 4 december 2011 15:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik heb er echt orgasmes aan beleefd. Man, iedere dag explodeert de spytool door gemekker over mij. Ik ben niet speciaal ofzo, verre van.. zagen andere dat ook maar in.
Waar ben je goed in? Praat je makkelijk? Schrijf je makkelijk? Waar vertel je graag over? Waar krijg je energie van? Wat vind je leuk aan jezelf? Dat hoef je niet binnen te houden, ontwikkel dat verder. Vind je koken leuk? Ga op kookles en leer meer over het onderwerp. Vertel erover aan mensen, ze zien dat je het leuk vind. Positiviteit werkt. Blijf bij jezelf en bij wie je bent, maar ontwikkel dat wat je leuk maakt verder. Dat maakt je authentiek en memorabel.quote:Op zondag 4 december 2011 15:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat zie je precies als consistent en authentiek dan? Want consistent ben ik zeker, alles wat ik doe, doe ik keer op keer zo
Authentiek weet ik niet. Er is geen kopie van mij, maar iemand anders die weet wat ik moet doen en dat kan zou mijn leven zo over kunnen nemen.
Kwaliteiten tonen en je niet laten leiden door angst?
Wat, ik zeg alleen dat een ander wel met haar op date wil.quote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat van dat hosselen was best onaardig en over dat van vrijdag zullen we het niet meer hebben.
Ik vind het kut. Ja, ik ben een aandachtshoer, maar iedereen is fayemoe omdat sommige mensen het nogal vaak over mij hebben. Nee echt, daar ben ik zoooo blij meequote:
Je bent gewoon irritant, vind ik.quote:Op zondag 4 december 2011 16:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het kut. Ja, ik ben een aandachtshoer, maar iedereen is fayemoe omdat sommige mensen het nogal vaak over mij hebben. Nee echt, daar ben ik zoooo blij mee
De reden waaromquote:Op zondag 4 december 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat, ik zeg alleen dat een ander wel met haar op date wil.
Tering wat onaardig.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:03 schreef LostInSpace het volgende:
Andere mensen vieren sinterklaas met hun gezin en ik zit hier ruzies tussen mensen die ik niet eens ken te volgen met een zak kroepoek erbij.
Ach ja.
[/zelfmedelijden]
Kroepoekquote:Op zondag 4 december 2011 16:03 schreef LostInSpace het volgende:
Andere mensen vieren sinterklaas met hun gezin en ik zit hier ruzies tussen mensen die ik niet eens ken te volgen met een zak kroepoek erbij.
Ach ja.
[/zelfmedelijden]
Nee dat mag niet volgens statuut 22, lid b. waarin duidelijk gesteld staat dat Faye boven elke verdenking van ergernis staat.quote:Op zondag 4 december 2011 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij kan je toch irritant vinden op het forum?
True, maar het punt is dat ik hem nog nooit heb gezien in de topics. Behalve bij Spytool als het over mij gingquote:Op zondag 4 december 2011 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij kan je toch irritant vinden op het forum?
Ja ik ben dan van haar af, dat is ook beter voor haar want dan heeft ze iemand anders om zich op te focussen in plaats van het bij mij te blijven proberen. Dit is goed voor iedereen.quote:
echt hé.quote:Op zondag 4 december 2011 16:05 schreef ook_gek het volgende:
waar sommige mensen allemaal wel nit de tijd voor hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |