IDdquote:Op zondag 4 december 2011 16:01 schreef LDS het volgende:
Wel spannend in het stadion.
Maar waarom laat eredivisie live die rellen niet zien dan, goddomme!
Nee, 120 is een beetje de limiet voor normaal gedraag. Daaronder is het vaak maar so-so...quote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja want mensen met een IQ boven de 100 gedragen zich wel wil je zeggen
Sommige wel, maar onder de 70 is pas spraken van mentale retardatiequote:Op zondag 4 december 2011 16:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Horen die niet in zo'n tehuis?![]()
@ TT: schande!
OMdat je dat soort rasmongolen die aandacht niet moet gunnen natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 16:01 schreef LDS het volgende:
Wel spannend in het stadion.
Maar waarom laat eredivisie live die rellen niet zien dan, goddomme!
Geld ook niet, genoeg boven de 120 die zich niet kunnen gedragen, zie Fok! alleen al, en IRL ook.quote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, 120 is een beetje de limiet voor normaal gedraag. Daaronder is het vaak maar so-so...
Dan zal de KNVB wel later stiekum beelden opvragen om stadionverboden uit te delenquote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OMdat je dat soort rasmongolen die aandacht niet moet gunnen natuurlijk.
Zekers.quote:Op zondag 4 december 2011 16:03 schreef TheArt het volgende:
Wat is Utrecht toch een gigantisch triest kutclub.
Twente 'begon'quote:Op zondag 4 december 2011 16:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zekers.
Maar wat de supporters van Twente doen is ook niet slim.
praat het maar goedquote:Op zondag 4 december 2011 16:03 schreef Ties02 het volgende:
Wat een geauwehoer, er wordt altijd wel een bommetje afgestoken (in het uitvak) met zon uitslag helemaal, Bunnikside kan het gewoon niet hebben dat ze vernerderd worden
In een leeg stadionquote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week komt 010 naar Utrecht. Ook een trainingspotje voor de bezoekende club
dat is het uitvak die vuurwerk gooit..quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef muzas het volgende:
Hele vuurwerkgooiende vak een stadionverbod. Opbokken met dat soort malloten.
Omdat hij er ook achter is gekomen dat hoeveel geld je er ook insteekt, het blijft een pauperclub.quote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef eight het volgende:
Waarom investeert van Seumeren niet meer in Utrecht?
Moest jij niet weg?quote:Op zondag 4 december 2011 16:05 schreef Intulligentie het volgende:
[..]
dat is het uitvak die vuurwerk gooit..
Ik heb het idee dat er niet zo heel veel mensen in de 2de Kamer zitten met een IQ boven de 120, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 december 2011 16:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geld ook niet, genoeg boven de 120 die zich niet kunnen gedragen, zie Fok! alleen al, en IRL ook.
Zelfs in de 2e kamer kunnen ze het niet
Wat een kulquote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef muzas het volgende:
Arresteren dat soort malloten, poging tot doodslag en/of verminking.quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef muzas het volgende:
Heeft hij twee seizoenen geleden gedaan, en de winst na de verkoop van Strootman, Mertens, van Wolfswinkel en Vorm in zijn zak gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef eight het volgende:
Waarom investeert van Seumeren niet meer in Utrecht?
Dion Graus komt daar niet aan, ben ik bang...quote:Op zondag 4 december 2011 16:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niet zo heel veel mensen in de 2de Kamer zitten met een IQ boven de 120, eerlijk gezegd.
van Seumeren heeft als weinige voorzitters in de eredivisie gewoon zijn geld gepakt inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Heeft hij twee seizoenen geleden gedaan, en de winst na de verkoop van Strootman, Mertens, van Wolfswinkel en Vorm in zijn zak gedaan.
Die tikt de 80 nog niet aanquote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dion Graus komt daar niet aan, ben ik bang...
Het is inderdaad schandalig als er vuurwerk tussen de andere vakken wordt gemikt. Reactie Utrecht is niet slim, maar wel enigzins begrijpelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 16:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Arresteren dat soort malloten, poging tot doodslag en/of verminking.
Serieus, heb wat besef.. dat is niet normaal, een stadion verbod is niet genoeg.
Ik weet niet wat voor vuurwerk het was, maar sommige dingen die het stadion in worden gesmokkeld zijn gewoon 1.1G, dat valt onder de wapen en munitie wetdat is gewoon een stuk explosief.
Kunnen mensen gewoon verminkt door raken, het zijn geen rotjes wat ze gooien of trek touwtjes.
Ga er maar vanuit dat de KNVB Twente een reglementaire 3-0 nederlaag oplegt, plus 10 wedstrijden zonder publiek en 9 punten aftrek.quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef muzas het volgende:
Ik weet ook nog wel Galatasarai (ja ik schrijf het weer verkeerd, altijd, boohoo) tegen PSV (thuis, psv) gooide ook een stadionfakkel in het PSV publiek, als je dat tegen je huid krijgt of in je muts valt..quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef LDS het volgende:
[..]
Het is inderdaad schandalig als er vuurwerk tussen de andere vakken wordt gemikt. Reactie Utrecht is niet slim, maar wel enigzins begrijpelijk.
Alsof Ajacieden nooit rellenquote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas heeft de KNVB zo'n ruggengraat niet.quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de KNVB Twente een reglementaire 3-0 nederlaag oplegt, plus 10 wedstrijden zonder publiek en 9 punten aftrek.
Dus hij deed zich voor als weldoener maar zat er voor het geld... wat een kutstreekquote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
van Seumeren heeft als weinige voorzitters in de eredivisie gewoon zijn geld gepakt inderdaad.
En toch worden we dagelijks met de rasmongolen in het bestuur en rvc van Ajax geconfronteerd, heeft ook niets meer met het spelletje te makenquote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig, zoals gezegd doen clubs er alles aan om dit te voorkomen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Helaas heeft de KNVB zo'n ruggengraat niet.
Zoiets heb ik ook meegemaakt bij NEC- Dinamo Boekarest. Mikten die lui 4 fakkels in het familievak. Toen besloten ze maar bij NEC toch maar eens netten bij het uitvak te hangen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel Galatasarai (ja ik schrijf het weer verkeerd, altijd, boohoo) tegen PSV (thuis, psv) gooide ook een stadionfakkel in het PSV publiek, als je dat tegen je huid krijgt of in je muts valt..
Dat blijkt telkens weer bijzonder goed uit te pakken inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Gelukkig, zoals gezegd doen clubs er alles aan om dit te voorkomen.
ja, dat heeft er ook lekker wat mee te maken, bij jou moet je echt alles uittekenen he?quote:
Ach, zo vaak is het niet meer, niet overdrijven.quote:Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat blijkt telkens weer bijzonder goed uit te pakken inderdaad
Helaas.. als je nu naar buiten durfde, dan had je er bij kunnen zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef Paul het volgende:
Shit ik had ook naar deze wedstrijd moeten gaan, met popcorn naar de rellen kijken
Truequote:Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Helaas.. als je nu naar buiten durfde, dan had je er bij kunnen zijn.
Ach de zolder is veel veiliger
Misschien ligt ons niveau te laag om normaal gedrag als normaal te kunnen zien?. Wat als ik mijn 65 IQ punten nou met die van jou combineer?quote:Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef Geo3kant het volgende:
Goed voorbeeld, Li-yung of hoe je heet, die Ten Have, blijkbaar een misbaksel en een mongool, IQ duidelijk boven de 120 gezien zijn academische resultaten
Ik heb mooi twee weken voetbalvakantie genomen, ik dacht: dan zijn ze er wel uit daar in Amsterdam. Mooi niet dus...quote:Op zondag 4 december 2011 16:09 schreef detulp050 het volgende:
[..]
En toch worden we dagelijks met de rasmongolen in het bestuur en rvc van Ajax geconfronteerd, heeft ook niets meer met het spelletje te maken
Vaak genoeg!quote:
Hier, hej'm ook waquote:
Gaan we fusen ala DBZ?quote:Op zondag 4 december 2011 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien ligt ons niveau te laag om normaal gedrag als normaal te kunnen zien?. Wat als ik mijn 65 IQ punten nou met die van jou combineer?
quote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
Matig verdedigd van Douglas trouwens, dat moet hij niet doen straks in Oranje...
Alsof je hier hoop van krijgtquote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef starla het volgende:
Wel leuk dat utrecht nog een beetje hoop krijgt, is de teleurstelling des te groter
Idd, vol op de aanval verdomme! SCOORN!quote:
Alsof Utrecht er nog 3 maaktquote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef DaDude1987 het volgende:
Hebben die klote twente supporters hun eigen glazen ingegooid...
Alles kanquote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wacht even...
Utrecht - Ajax 6-4.
Utrecht - Twente 6-5 ?
Je betaalt er maar voor. Dubbeltje op de eerste rij.quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
Ze houden verdomme geen rekening met trouwe streamers!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef anoukane het volgende:
Zou humor zijn als 4 ook helemaal niet zou bestaan
Ik heb 8 EL zenders 4 normaal en 4 HDquote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bestaat wel. Maar niet voor alle providersDigitenne heeft bijvoorbeeld alleen 1 en 2.
De parasieten in de pels van voetbalminnend Nederland. ..quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
Ze houden verdomme geen rekening met trouwe streamers!![]()
![]()
Ziggo ?quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb 8 EL zender 4 normaal en 4 HD
quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb 8 EL zender 4 normaal en 4 HD
Zoiets als eredivisielive moet je financieel niet steunenquote:Op zondag 4 december 2011 16:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De parasieten in de pels van voetbalminnend Nederland. ..
Met je tele2...quote:
EL is van de clubs, dus waarom niet dan?quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zoiets als eredivisielive moet je financieel niet steunen
Aah oke, ik heb 1 HD kanaal . Anyway, waarom naar EL 4 als EL 3 ook leeg is?>quote:
quote:
tijden als 12:30 en 16:30 uit commercieel belang, de stadionsupporters help je er niet meequote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EL is van de clubs, dus waarom niet dan?
Ik heb boven en op mijn kamer gwn SPort1 HD + EL HD + alle andere kanalen .quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef LDS het volgende:
Wat een onzin zeg dat je als je een TV-abbo hebt niet meteen alles op je PC kunt zien. Beneden op de decodert hebben we thuis EL, maar als ik dan boven zit omdat m'n ouders een serie ofzo willen zien kan ik lekker 'illegaal' streamen
Zozo, coolert.quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb boven en op mijn kamer gwn SPort1 HD + EL HD + alle andere kanalen .
Ik heb UPC, maar we hebben thuis maar een decodert staan.quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klinkt duur...quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al weken..quote:
Idd, die zijn lekker bezig. Kon ik lekker Utr-twe kijkenquote:
Verwend mannetje/vrouwtje. Vroegah, toen had je videobanden die je moest spannen met een vork. En ruis. En testbeeld en pixels. Niet zo zielig doen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een kutkwaliteit als je ineens van HD naar SD gaat...
1 HD decoder extra is 4 euro p/m extraquote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik heb UPC, maar we hebben thuis maar een decodert staan.
TUDUDUDUDUDUDUDUquote:
En heb je dan dezelfde abbo's als je 'hoofddecoder' zegmaar?:pquote:Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1 HD decoder extra is 4 euro p/m extra
Zo inspiratieloos voetballen in de EL maar toch bovenaan staan...quote:
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Breekfast het volgende:
Iemand nog een stream voor Twente gevonden?
Kan je nagaan hoe slecht alle andere clubs bezig zijnquote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Zo inspiratieloos voetballen in de EL maar toch bovenaan staan...
2x groepswinnaar?quote:Op zondag 4 december 2011 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht alle andere clubs bezig zijn
Graagquote:
Ik zie het al hahaquote:Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1 HD decoder extra is 4 euro p/m extra
Zelfs de spelers kijken er verveeld bijquote:Op zondag 4 december 2011 16:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat sneu Friese volkslied altijd bij Heerenveen
Idd, 't is hard nodigquote:
Het zijn gevoelige jongens. Rellen is hun manier van huilen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Paul het volgende:
De bunnikside is wel heel erg leeg, zijn die nou allemaal buiten aan eht rellen?
Ze wachten buiten de FC Twente supporters opquote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Paul het volgende:
De bunnikside is wel heel erg leeg, zijn die nou allemaal buiten aan eht rellen?
Zijn rond die bouwplaats bij het uitvak vast aan het wachten met bakstenen, zoals altijdquote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Paul het volgende:
Want dat is heel handig, een bouwplaats bij het uitvakquote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zijn rond die bouwplaats bij het uitvak vast aan het wachten met bakstenen, zoals altijd
Komt spuitelf ook aan, heb je de hele wedstrijd gezien? Heb alleen twente supporters gehoord.quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Sjapoela het volgende:
Ze moeten die trommels echt verbieden, wat een mongolen zeg! Zo maak je toch geen sfeer?
Sowieso Twente
twitter:ITSMESMA_ twitterde op zondag 04-12-2011 om 16:34:45Gewerkt @ FC Utrecht. Zieke rellen nu hiero. reageer retweet
nee 'we shall not be moved' 6× tijdens een wedstrijd is leukquote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Sjapoela het volgende:
Ze moeten die trommels echt verbieden, wat een mongolen zeg! Zo maak je toch geen sfeer?
Sowieso Twente
Ik schakel net in, heb wat gemist geloof ikquote:Op zondag 4 december 2011 16:35 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Komt spuitelf ook aan, heb je de hele wedstrijd gezien? Heb alleen twente supporters gehoord.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
nee 'we shall not be moved' 6× tijdens een wedstrijd is leuk
Hou je mond, je hebt wat gemist knulquote:Op zondag 4 december 2011 16:37 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik schakel net in, heb wat gemist geloof ik
Vind je het gek, met hun tyfustrommels, je moet zingen, schreeuwen en klappen. Net als dat AZ klapveeMja, als hun het mooi vinden...
Nah ik gok op een 1-0 winst ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
Come on Heereveen!kansen afmaken.
Ik had echt het idee dat AZ vandaag punten gaat verspelen
Oh, okeequote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hou je mond, je hebt wat gemist knulZe zongen de hele tijd, die trommels hoorde je alleen aan het eind.
quote:
Yep.quote:
Waarschijnlijk weer 3e, ik zie het wel gebeuren.quote:Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik ze met het kampioenschap.
Strijden om de CL ticket
Oh dat klinkt wel logischerquote:Op zondag 4 december 2011 16:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En wie nie springt houdt van kaas ?
quote:Op zondag 4 december 2011 16:43 schreef aight1 het volgende:
En wie niet springt die is een haas? Wat zingen ze nou
"En wie niet springt die is een kaas" volgens mijquote:Op zondag 4 december 2011 16:43 schreef aight1 het volgende:
En wie niet springt die is een haas? Wat zingen ze nou
Markoooquote:
Had Ajax maar 16,25 miljoen moeten aftikken.quote:Op zondag 4 december 2011 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
Als Dost nou naar Ajax was gegaan vorig jaar had hij nu niet gescoord!
Heerenveen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
AZ
PSV
Ajax
Twente
Feyenoord
Utrecht
Heracles Almelo
De rest
Dat je eenquote:Op zondag 4 december 2011 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
AZ
PSV
Ajax
Twente
Feyenoord
Utrecht
Heracles Almelo
De rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |