Moeten ze allemaal maar stil op hun stoeltje zitten?quote:
Ik juich tegen PSVquote:
Van VI:quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef eight het volgende:
[..]
eigenlijk![]()
![]()
als er 1 club dit jaar benadeelt is door de scheids is het feijenoord wel.
Mertens kan verdedigen als de bestequote:Op zondag 4 december 2011 13:47 schreef Doublepain het volgende:
Mertens of bouma mag jetro af en toe wel eens helpen
Eind van dit seizoen gelukkig.quote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tot hoelang loopt zijn contact nog?
Oh sorry man.quote:
Nee joh is vrij normaal volgens mensen hierquote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef kalinhos het volgende:
Ik blijf me verbazen over t hoge gehalte van doorgesnoven mannetjes op de eerste rijen
Beetje rugdekking kan geeb kwaadquote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens kan verdedigen als de beste
Maar die waren dus terechtquote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van VI:
De rode kaart voor Robert Braber in de vorige wedstrijd van RKC Waalwijk tegen Feyenoord betekende alweer de zesde speler die vroegtijdig het veld moest verlaten tegen de Rotterdammers. Geen enkele Eredivisieploeg kreeg zoveel rode kaarten mee.
Ja man, wat jij wil trolletjequote:
Ik stuur Co wel.quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eind van dit seizoen gelukkig.
Dan 3x 3e.
Ik ga sollicteren man, helft van het salaris vab Willems, ik wil ook wel een keer proberen.
Kan toch niet met zn lengte?quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje rugdekking kan geeb kwaad
Kan je Willems niet echt kwalijk nemen. Die staat er uit noodzaak in, omdat de andere rechtsback(s?) geblesseerd zijn. Lullig voor die jongen natuurlijk, maar zat er aan te komen dat hij een keer een fout zou maken. En dan heeft hij nog niet de ervaring om rustig verder te spelen en speelt hij de rest van de wedstrijd paniekerig.quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord dit wordt 3-0.
Het ergste is ik ben niet eens verbaasd, weer een belangrijke wedstrijd waar psv faalt.
Willems bedankt, toivonen bedankt, slordige sukkels ook in de aanval alles wordt verpest met te korte pasjeshelemaal niets in eindhoven!
Klopt. 5 vd 6 rode kaarten waren dan ook terecht. Ga maar eens tellen hoeveel terechte penals feijenoord dit jaar al ontnomen zijn...quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van VI:
De rode kaart voor Robert Braber in de vorige wedstrijd van RKC Waalwijk tegen Feyenoord betekende alweer de zesde speler die vroegtijdig het veld moest verlaten tegen de Rotterdammers. Geen enkele Eredivisieploeg kreeg zoveel rode kaarten mee.
En geen Mertens gefapquote:
Dat weet je van te voren, daarom spelen we beter tegen ajax dan tegen feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Man, wat laat PSV zich aftroeven op felheid...
linksback toch?quote:Op zondag 4 december 2011 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je Willems niet echt kwalijk nemen. Die staat er uit noodzaak in, omdat de andere rechtsback(s?) geblesseerd zijn. Lullig voor die jongen natuurlijk, maar zat er aan te komen dat hij een keer een fout zou maken. En dan heeft hij nog niet de ervaring om rustig verder te spelen en speelt hij de rest van de wedstrijd paniekerig.
Feyenoorders fappen niet op 1 speler... Zij realiseren zich dat het gaat om het team, niet om 1 specifieke spelerquote:
je stelt de vraag fout, hoeveel heeft hij opgeleverd.quote:
Een appel en een eiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |