Een paar regels voor de goede orde:quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Zorro het volgende:
Ik zeg Toivonen eruit, Labayad naar middenveld en Lens voorin
Dat dus. Normaal doen aub.quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een paar regels voor de goede orde:
* Geen gestrooi met ziektes.
Wat is daar precies de ziekte?quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een paar regels voor de goede orde:
* Geen gestrooi met ziektes.
Het hele team speelt goedquote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Merkie het volgende:
Guidetti Feyenoord. Wat speelt hij goed.
Wat denk jequote:
Kan Feyenoord flink aan verdienen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kan Feyenoord flink aan verdienen.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Niet echt.quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Az krijgt het wel heel makkelijk zo
Twente, Ajax Feyenoord en PSV voor #2
Dat dus.quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Zorro het volgende:
Ik zeg Toivonen eruit, Labayad naar middenveld en Lens voorin
Valt wel mee hoor, zoveel shirtjes zal er niet gekocht wordenquote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Onee, toch niet, hahahahahaah!quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Gehuurdquote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax doet (helaas) nog wel mee voor de #2... Maar Feyenoord zeker ook (als ze zo blijven spelen)quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is het 2de gedeelte van de eerste helft gewoon beter. Heel fel.
Hopelijk gaat Feyenoord weer meedraaien in de top 5quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax doet (helaas) nog wel mee voor de #2... Maar Feyenoord zeker ook (als ze zo blijven spelen)
Nee, denk niet dat Feyenoord voor de #2 gaat spelenquote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax doet (helaas) nog wel mee voor de #2... Maar Feyenoord zeker ook (als ze zo blijven spelen)
Doen ze tot nu toe goedquote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Feyenoord weer meedraaien in de top 5
Zoals ik al zei, is de voorwaarde voor Feyenoord om mee te doen, blijven spelen op dit niveau.quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat Feyenoord voor de #2 gaat spelenZe doen het prima, en zullen ook in de top 5 eindigen. Maar geen tweede.
Primaquote:Op zondag 4 december 2011 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is de voorwaarde voor Feyenoord om mee te doen, blijven spelen op dit niveau.
Winnen ze bij Excelsior en vandaag ook dan worden ze 1ste.quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef Geo3kant het volgende:
Als AZ Supporter ga je er zo meer en meer in geloven.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima
Maar ik denk niet dat ze dat doen.
Heereveen zonder Assaidi is niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |