Een paar regels voor de goede orde:quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Zorro het volgende:
Ik zeg Toivonen eruit, Labayad naar middenveld en Lens voorin
Dat dus. Normaal doen aub.quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een paar regels voor de goede orde:
* Geen gestrooi met ziektes.
Wat is daar precies de ziekte?quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een paar regels voor de goede orde:
* Geen gestrooi met ziektes.
Het hele team speelt goedquote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Merkie het volgende:
Guidetti Feyenoord. Wat speelt hij goed.
Wat denk jequote:
Kan Feyenoord flink aan verdienen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kan Feyenoord flink aan verdienen.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Niet echt.quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Az krijgt het wel heel makkelijk zo
Twente, Ajax Feyenoord en PSV voor #2
Dat dus.quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Zorro het volgende:
Ik zeg Toivonen eruit, Labayad naar middenveld en Lens voorin
Valt wel mee hoor, zoveel shirtjes zal er niet gekocht wordenquote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Onee, toch niet, hahahahahaah!quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Gehuurdquote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax doet (helaas) nog wel mee voor de #2... Maar Feyenoord zeker ook (als ze zo blijven spelen)quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is het 2de gedeelte van de eerste helft gewoon beter. Heel fel.
Hopelijk gaat Feyenoord weer meedraaien in de top 5quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax doet (helaas) nog wel mee voor de #2... Maar Feyenoord zeker ook (als ze zo blijven spelen)
Nee, denk niet dat Feyenoord voor de #2 gaat spelenquote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax doet (helaas) nog wel mee voor de #2... Maar Feyenoord zeker ook (als ze zo blijven spelen)
Doen ze tot nu toe goedquote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Feyenoord weer meedraaien in de top 5
Zoals ik al zei, is de voorwaarde voor Feyenoord om mee te doen, blijven spelen op dit niveau.quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat Feyenoord voor de #2 gaat spelenZe doen het prima, en zullen ook in de top 5 eindigen. Maar geen tweede.
Primaquote:Op zondag 4 december 2011 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is de voorwaarde voor Feyenoord om mee te doen, blijven spelen op dit niveau.
Winnen ze bij Excelsior en vandaag ook dan worden ze 1ste.quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef Geo3kant het volgende:
Als AZ Supporter ga je er zo meer en meer in geloven.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima
Maar ik denk niet dat ze dat doen.
Heereveen zonder Assaidi is niets.quote:
quote:04-12-2011 PSV thuis 12:30
11-12-2011 FC Utrecht uit 14:30
18-12-2011 FC Twente thuis 14:30
22-01-2012 VVV Venlo uit 14:30
29-01-2012 AJAX thuis 12:30
Mja, PSV heeft dan weer de twaalfde man Kuipersquote:Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef Pedroso het volgende:
Tot nu toe is Feijenoord een klasse beter. Als ze dit volhouden winnen ze gewoon,
De gehypte Strootman is weer nergens, Matasz speelt weer op zijn niveau (slecht dus).
Enige hoop voor PSV is dat Lens er in gaat komen die wel wat kan uitrichten.
Aan de andere kant heeft Feijenoord met Cabral een supersub.
met 6 punten voorsprong (na winst), nog vóór de winterstop, AZ al kampioen noemenquote:Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat AZ verliest vandaag.. Ik hoop het ook voor de competitie want als psv en twente punten verspelen is AZ onderhand al kampioencals ze winnen.
Hij zit er alleen omdat hij niet zwart is.quote:Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef Morendo het volgende:
Zie hem denken: 'met twee kankernegers aan tafel, dat stond niet in mijn contract'.
Voor de verandering eens aan de kant van psv graagquote:Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Tweede helft wordt heel spannend. Ik zie nog wel een paar kaarten vallen en denk dat PSV nog wel langszij komt.
Het is wel een zwartkijker.quote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit er alleen omdat hij niet zwart is.
nee, Feijenoord kan alleen goed spelen in de topwedstrijden. Ze zullen nog veel punten verliezen bij een nec,nac,utrecht e.d.quote:Op zondag 4 december 2011 13:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit dus, en Feyenoord gaat Europa in (rechtstreeks)*O*
Zeur niet zo. Hij had de goal ook kunnen afkeuren voor buitenspel.quote:Op zondag 4 december 2011 13:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, PSV heeft dan weer de twaalfde man Kuipers
NAC uit hebben ze 3-1 gewonnen vrind.quote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, Feijenoord kan alleen goed spelen in de topwedstrijden. Ze zullen nog veel punten verliezen bij een nec,nac,utrecht e.d.
Want ze kunnen zich natuurlijk niet ontwikkelen in een seizoenquote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, Feijenoord kan alleen goed spelen in de topwedstrijden. Ze zullen nog veel punten verliezen bij een nec,nac,utrecht e.d.
Begin maar alvast met successupporter te zeggen, hebben we dat weer gehadquote:
Nee hoor. Maar ben je dat?quote:Op zondag 4 december 2011 13:28 schreef Posucice het volgende:
[..]
Begin maar alvast met successupporter te zeggen, hebben we dat weer gehad
De niet gegeven rode kaart vergeten we maar ff?quote:Op zondag 4 december 2011 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Hij had de goal ook kunnen afkeuren voor buitenspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |