het kan nog voor jullie hoor. Goed half uur nog.quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord dit wordt 3-0.
Het ergste is ik ben niet eens verbaasd, weer een belangrijke wedstrijd waar psv faalt.
Willems bedankt, toivonen bedankt, slordige sukkels ook in de aanval alles wordt verpest met te korte pasjeshelemaal niets in eindhoven!
Je vergeet: "Ik ben supporter af."quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
Het ergste is ik ben niet eens verbaasd, weer een belangrijke wedstrijd waar psv faalt.
Willems bedankt, toivonen bedankt, slordige sukkels ook in de aanval alles wordt verpest met te korte pasjeshelemaal niets in eindhoven!
ECHT HE AHAHAH!quote:Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Je zou bijna denjen dat het komt door de afwezigheid van marcelo
Hahahahha, mooi manquote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
PSV 10-0 Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Gramulanion het volgende:
Wanneer won PSV zijn laatste topper?
Eigenlijk 1-2 bij Twente. Mja Blom he.quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Gramulanion het volgende:
Wanneer won PSV zijn laatste topper?
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk 1-2 bij Twente. Mja Blom he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |