het kan nog voor jullie hoor. Goed half uur nog.quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord dit wordt 3-0.
Het ergste is ik ben niet eens verbaasd, weer een belangrijke wedstrijd waar psv faalt.
Willems bedankt, toivonen bedankt, slordige sukkels ook in de aanval alles wordt verpest met te korte pasjeshelemaal niets in eindhoven!
Je vergeet: "Ik ben supporter af."quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
Het ergste is ik ben niet eens verbaasd, weer een belangrijke wedstrijd waar psv faalt.
Willems bedankt, toivonen bedankt, slordige sukkels ook in de aanval alles wordt verpest met te korte pasjeshelemaal niets in eindhoven!
ECHT HE AHAHAH!quote:Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Je zou bijna denjen dat het komt door de afwezigheid van marcelo
Hahahahha, mooi manquote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
PSV 10-0 Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Gramulanion het volgende:
Wanneer won PSV zijn laatste topper?
Eigenlijk 1-2 bij Twente. Mja Blom he.quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Gramulanion het volgende:
Wanneer won PSV zijn laatste topper?
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk 1-2 bij Twente. Mja Blom he.
30 miljoen uitgeven, en zo hard onderuit gaan.quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is toch?
En is genieten voor je, zou ik doen bij ajax, dusgeniet ervan!
eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk 1-2 bij Twente. Mja Blom he.
Behoorlijk kanslooz jaquote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef kanslooz het volgende:
Mooi, Toivonen faalt altijd in belangrijke wedstrijden...
Nee i blijf supporter maar wel een realistische, met Frutten aan het roer win je geen moer.quote:Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet: "Ik ben supporter af."
Ach, PSV staat bij verlies alsnog 4 punten voor op Ajax.quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is toch?
En is genieten voor je, zou ik doen bij ajax, dusgeniet ervan!
Dan ben je voor az??quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
Nu Twente nog verliezen, en mij weekend is weer goed
Ajax niet?quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef eight het volgende:
[..]
eigenlijk![]()
![]()
als er 1 club dit jaar benadeelt is door de scheids is het feijenoord wel.
Ja dus?quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net bij die corner. Zag ze allemaal schreeuwen naar Dries.
tot hoelang loopt zijn contact nog?quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee i blijf supporter maar wel een realistische, met Frutten aan het roer win je geen moer.
Nee, voor VVVquote:
eind dit seizoenquote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tot hoelang loopt zijn contact nog?
eind seizoenquote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, maar niet alles draait om Ajax. je hebt ook AZquote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ach, PSV staat bij verlies alsnog 4 punten voor op Ajax.
Wat voor contactquote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |