30 miljoen uitgeven, en zo hard onderuit gaan.quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is toch?
En is genieten voor je, zou ik doen bij ajax, dusgeniet ervan!
eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk 1-2 bij Twente. Mja Blom he.
Behoorlijk kanslooz jaquote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef kanslooz het volgende:
Mooi, Toivonen faalt altijd in belangrijke wedstrijden...
Nee i blijf supporter maar wel een realistische, met Frutten aan het roer win je geen moer.quote:Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet: "Ik ben supporter af."
Ach, PSV staat bij verlies alsnog 4 punten voor op Ajax.quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is toch?
En is genieten voor je, zou ik doen bij ajax, dusgeniet ervan!
Dan ben je voor az??quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
Nu Twente nog verliezen, en mij weekend is weer goed
Ajax niet?quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef eight het volgende:
[..]
eigenlijk![]()
![]()
als er 1 club dit jaar benadeelt is door de scheids is het feijenoord wel.
Ja dus?quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net bij die corner. Zag ze allemaal schreeuwen naar Dries.
tot hoelang loopt zijn contact nog?quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee i blijf supporter maar wel een realistische, met Frutten aan het roer win je geen moer.
Nee, voor VVVquote:
eind dit seizoenquote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tot hoelang loopt zijn contact nog?
eind seizoenquote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, maar niet alles draait om Ajax. je hebt ook AZquote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ach, PSV staat bij verlies alsnog 4 punten voor op Ajax.
Wat voor contactquote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |