Aardige muzak.quote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef female81 het volgende:
Voor liefhebbers van instrumentaal en een beetje relaxed:
Al langsgeweest.quote:Op zondag 4 december 2011 20:25 schreef MFE15 het volgende:
Weet niet of deze al langs is gekomen, nieuwe alarmschijf, tweede keer wordt 'ie pas leuk, eerste keer denk je echt ''wtf''.
wordt hier al dagen grijs gedraaid, heel fijn nummer.quote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef TheFastOne het volgende:
Zal al wel regelmatig langs zijn gekomen, ook niet bepaald nieuw. Maar heeft nog maar heel weinig bekendheid hier.
Portugees
Dat is positief of negatief?quote:
Gematigd positief.quote:Op maandag 5 december 2011 03:26 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat is positief of negatief?
Ik vind zelf dat het het niveau 'muzak' duidelijk ontstijgt, beiden trokken wel gelijk m'n aandacht toen ik ze voor het eerst hoorde.
keeeeeeihard deze!quote:
Wordt een grote hit idd.. ik herken Nicky Romero er alleen niet echt in. Denk dat het 80/90% Avicii isquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:39 schreef iewl het volgende:
Waarschijnlijk totaal niet gewaardeerd in dit topic, maar ik vind het geweldig!
[..]
keeeeeeihard deze!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
Charlie Winston is een Engelse singer-songwriter die in Frankrijk, waar hij ook woont, gek genoeg populairder is dan waar dan ook..
Zijn nieuwe album, "Running Still" is erg sterk en barst van de leuke, catchy liedjes. Een beetje Daniel Merriweather, een beetje Rufus Wainwright, een beetje Elbow, een beetje Kings Of Convenience, een beetje Maroon 5... - ik hoor er van alles in en vind het echt een aanrader:
De eerste single Hello Alone:
Een ballad die in de serie Grey's Anatomy is gebruikt en ook op het album staat:
Een weer een compleet andere stijl (uptempo-rock), single in Canada:
Samenvatting: deze man moet dringend bekendheid krijgen in Nederland. En wie dit leest, moet op Spotify eens het album van deze man luisteren
http://open.spotify.com/album/5qHg6Th59ZAgk2wqmBjCGW
quote:Op woensdag 14 december 2011 08:10 schreef Moody het volgende:
Jup, Charlie Winston. Heb zijn album al een tijdje binnen...met handtekening (was gratis optie...heheh)
Zijn vorige album was ook erg lekker. Met o.a:
Heel tof gedaanquote:
Niet echt nieuw meer hèquote:
Dan is ie sowieso al niet meer nieuw.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:09 schreef naatje_1 het volgende:
De vrolijke en opgewekte Asteroids Galaxy Tour komt na hun debuutalbum in 2008 terug met Out of Frequency en één van de nummers die in het buitenland al is gereleased is de single Heart Attack. Net ze vrolijk als Around the Bend, met misschien iets meer pit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |