Ah, das wel weer beter dus, fijn voor jequote:Op zondag 4 december 2011 11:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen
Eerst gaan uitzendkrachten eruit, en dat ben ik niet. Mijn contract loopt nog tot 10-2012, dus geen paniek
Bovendien hebben ze wel tekort aan seniors, met de grote aantallen nieuwe (junior) medewerkers, dus dat stelt mijn baan ook weer zeker
Jeweettochquote:Op zondag 4 december 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
Heb ik toch weer een (indirect) naamptopic
Ik verdien geen ene flikker, maar ik heb wel baanzekerheidquote:Op zondag 4 december 2011 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, das wel weer beter dus, fijn voor je
quote:Op zondag 4 december 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verdien geen ene flikker, maar ik heb wel baanzekerheid
Nouquote:
Dan is dit wel topsnelheid jaquote:Op zondag 4 december 2011 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou![]()
Maar het gaat wel sneller dan eerst, men deed ook wel eens met gemak over 1 topic vanaf vrijdagavond tot maandag
Het gaat veul te snel hierquote:
haiquote:
quote:
Dat gaat niet lukken, zo hard als het nu gaatquote:Op zondag 4 december 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet dit topic tot morgen open blijven
Eet ze!quote:Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef Yuki het volgende:
Om de schade te beperken (en te zorgen dat ik niet omval) ga ik even wat eten. Beneden. Weg van de laptop
Tot straksof niet
Jawel ik heb Yuki al weg gejaagtquote:Op zondag 4 december 2011 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, zo hard als het nu gaat
In dit tempo daarentegen...quote:Op zondag 4 december 2011 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, zo hard als het nu gaat
quote:
Succes!quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
Shit misluktdan ga ik zelf maar weg
mzzl de strijk wacht op mij
Erg hequote:
mjah...ik heb Feyenooit - PSV nog opstaan maar voor de restquote:
Ik kijk naar Nat Geo en ondertussen op fok. Verder hoor ik net een geluidje op m'n telefoon van een of ander lame-ass spelletje, en dan ben ik ook wel klaar.quote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...ik heb Feyenooit - PSV nog opstaan maar voor de rest
Hoezee!quote:Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kijk naar Nat Geo en ondertussen op fok. Verder hoor ik net een geluidje op m'n telefoon van een of ander lame-ass spelletje, en dan ben ik ook wel klaar.
Maaaaaar.... Vanmiddag sinterklaas vieren. Hoezee
Hoe mag ik het dan noemen?quote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
Hai Air![]()
Terug is een groot woordMaar ik ben er nu wel
ze komt, ze komt (hihi)quote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
Hai Air![]()
Terug is een groot woordMaar ik ben er nu wel
Ik waai even langs?quote:
Oh noes, not again!!quote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze komt, ze komt (hihi)
die lieve goede Yuki
Dan ben ik vooral benieuwd hoe je het hebt uitgebeeld.quote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
Vorige week sinterklaas gevierd met wat KSC'ers, spelletje waarbij je sinterklaasliedjes moest uitbeelden.
Guess which song I got to do![]()
Die MI die je nu hebt?quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik vooral benieuwd hoe je het hebt uitgebeeld.
Ik weet zeker van niet.quote:
En anders heb ik echt wat gemist.quote:
Fijn om te horen. Doorgaans zeggen mensen dat het alleen maar erger wordt.quote:Op zondag 4 december 2011 13:49 schreef Yuki het volgende:
Jij bent iig niks veranderd, het afgelopen half jaar
Ik breng het iets subtielerquote:Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Doorgaans zeggen mensen dat het alleen maar erger wordt.
Dat soort dingen pik ik nooit op.quote:
Als ik echt zou willen, zou ik kunnen oefenen. Maar ik vind het prima zo.quote:Op zondag 4 december 2011 13:54 schreef Yuki het volgende:
Daar ben je een man voor, kan je niks aan doen
Druk met werk, maar wel goedquote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt zou willen, zou ik kunnen oefenen. Maar ik vind het prima zo.
Hoe'st leven verders?
Nog steeds bij het callencenter of ander werk tegenwoordig?quote:
quote:
Nog steedsquote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds bij het callencenter of ander werk tegenwoordig?
Ik kan mij herinneren dat je vertelde wat stapjes omhoog te hebben gemaakt ja. Wat doe je nu precies?quote:
Klinkt niet alsof de nakende tetten van die Oostenrijkse erbij waren, dus nee, ik ben niet geïnteresseerd.quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Willen jullie weten dat ik net heerlijk in het zonnetje in de jachthaven heb gelunched? Ja, willen jullie dat?
Ik heb de afgelopen maanden heel veel gedaan met training en begeleiding van nieuwe medewerkers. Daarnaast ook coachen, wat ik de komende maanden ga voortzettenquote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat je vertelde wat stapjes omhoog te hebben gemaakt ja. Wat doe je nu precies?
Neen. Er waren in het geheel geen nakende tetten bij, want topless zonnen ist verboten hieroquote:Op zondag 4 december 2011 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof de nakende tetten van die Oostenrijkse erbij waren, dus nee, ik ben niet geïnteresseerd.
Afgezien van die laatste zin klinkt het leuker dan de hele dag aan de telefoon hangen ja. Is het soort werk, coachen en begeleiden, ook wel iets waar je in verder wil?quote:Op zondag 4 december 2011 14:10 schreef Yuki het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden heel veel gedaan met training en begeleiding van nieuwe medewerkers. Daarnaast ook coachen, wat ik de komende maanden ga voortzetten
Houdt in dat ik 80% van m'n tijd (als het goed is) ga besteden aan het bevorderen van groei van medewerkers, en 20% van m'n tijd aan de telefoon zal zitten.
Komende week is het helaas mer 50/50
Dat denk ik wel, hoewel de echte trainingskant me nog iets meer trekt.quote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van die laatste zin klinkt het leuker dan de hele dag aan de telefoon hangen ja. Is het soort werk, coachen en begeleiden, ook wel iets waar je in verder wil?
Tof, zo zie je maar hoe zo'n baan je op onverwachte wijze toch helpt in het uitstippelen van je plannen voor de toekomst.quote:Op zondag 4 december 2011 14:14 schreef Yuki het volgende:
Dat denk ik wel, hoewel de echte trainingskant me nog iets meer trekt.
En aangezien een heleboel mensen op m'n werk aangeven dat ze mij wel voor de klas zien staan (), is dat misschien best een goeie zet.
Na de drukke periode van het eindejaarswerk ga ik dus ook eens met wat trainers babbelen, om te sparren over wat ik kan doen om stappen in die richting te kunnen gaan nemen
Ja, echt heel gaafquote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof, zo zie je maar hoe zo'n baan je op onverwachte wijze toch helpt in het uitstippelen van je plannen voor de toekomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dus we moeten je binnenkort juffrouw Yuki noemen?quote:Op zondag 4 december 2011 14:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, hoewel de echte trainingskant me nog iets meer trekt.
En aangezien een heleboel mensen op m'n werk aangeven dat ze mij wel voor de klas zien staan (), is dat misschien best een goeie zet.
Na de drukke periode van het eindejaarswerk ga ik dus ook eens met wat trainers babbelen, om te sparren over wat ik kan doen om stappen in die richting te kunnen gaan nemen
Oh nee, flikker op hoorquote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus we moeten je binnenkort juffrouw Yuki noemen?
quote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef Yuki het volgende:
Ja, echt heel gaafEcht goed om te horen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben er ook genoeg over gepraat dat het er allemaal niet zo leuk en vanzelfsprekend uit zag, dan is dit toch leuker.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Misschien moet je dan weer een ander brilletje aanschaffen met van die halvemaanglazen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh nee, flikker op hoor
Training he, geen schooljuf
Yuki gaat zo vandaag hoog eindigen in mijn MI-top 10.quote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Dus we moeten je binnenkort juffrouw Yuki noemen?
Zal ik er dan nog even bij vertellen dat mijn haar langer is dan de laatste keer (whut? ook eerste keerquote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yuki gaat zo vandaag hoog eindigen in mijn MI-top 10.
Het is afwachten waar ik heen ga, maar momenteel zit ik op m'n plek en heb ik het naar m'n zinquote:Op zondag 4 december 2011 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt goed om te horen!
We hebben er ook genoeg over gepraat dat het er allemaal niet zo leuk en vanzelfsprekend uit zag, dan is dit toch leuker.
Ik heb je twee keer gezien alleen de tweede keer zag jij mij niet.quote:Op zondag 4 december 2011 14:23 schreef Yuki het volgende:
Zal ik er dan nog even bij vertellen dat mijn haar langer is dan de laatste keer (whut? ook eerste keer) dat je me zag, dat het weer heel mooi donker is én opgestoken?
Mooi! Het is je gegund!quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Yuki het volgende:
Het is afwachten waar ik heen ga, maar momenteel zit ik op m'n plek en heb ik het naar m'n zin
quote:Op zondag 4 december 2011 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je twee keer gezien alleen de tweede keer zag jij mij niet.En je bent gemeen, tenzij je een foto plaatst van het geheel.
[..]
Mooi! Het is je gegund!
quote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh nee, flikker op hoor
Training he, geen schooljuf
Als dit geen bewijs is dat het wel gaat gebeuren, juffrouw Yukiquote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yuki gaat zo vandaag hoog eindigen in mijn MI-top 10.
Foei!quote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Als dit geen bewijs is dat het wel gaat gebeuren, juffrouw Yuki
Op de zondag, op die weg van/naar de Grolsch. Je stond te bellen dus ik besloot maar niet de attention whore te gaan uithangen.quote:
Vroeger, toen je zoiets nog wel voor mij zou doen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef Yuki het volgende:
Op fobo staat een foto, alleen niet opgestoken daar. Dat mag je er zelf bij bedenken
Had je wel mogen doen hoor!quote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de zondag, op die weg van/naar de Grolsch. Je stond te bellen dus ik besloot maar niet de attention whore te gaan uithangen.
[..]
Vroeger, toen je zoiets nog wel voor mij zou doen.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Foei!
* Yuki kijkt streng over haar bril heen en gooit haar haar los
Volgend jaar dan, ok?quote:
Welnee. Mooi kleurtje overigens.quote:
Ben jij niet iemand die luid claxonnerend iedere mooie vrouw benadert?quote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de zondag, op die weg van/naar de Grolsch. Je stond te bellen dus ik besloot maar niet de attention whore te gaan uithangen.
Welnee, ik ben heel beschaafd in het echt. Yuki kan dat bevestigen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Ben jij niet iemand die luid claxonnerend iedere mooie vrouw benadert?
Ik heb nu een MI van Air die met zijn armen vooruit gestrekt op een vrouw afloopt en, zodra hij 'contact' maakt "TOET TOET" roept, met bijpassende handgebarenquote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij niet iemand die luid claxonnerend iedere mooie vrouw benadert?
Da's goedquote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgend jaar dan, ok?
[..]
Welnee. Mooi kleurtje overigens.
Dan doe ik het zo volgend jaar, ok?quote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Yuki het volgende:
Ik heb nu een MI van Air die met zijn armen vooruit gestrekt op een vrouw afloopt en, zodra hij 'contact' maakt "TOET TOET" roept, met bijpassende handgebaren
Hangt er vanaf wat ze doen. Normaalgesproken rond maart.quote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Yuki het volgende:
Da's goed![]()
Wanneer gaan de kaarten in de verkoop?
Hou ik je aan!quote:
Ik wil weerquote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat ze doen. Normaalgesproken rond maart.
Of je bent het vergeten tegen die tijd en denk je 'sjeezes, wat een ontzettende eikel'.quote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef Yuki het volgende:
Hou ik je aan!
Ik ga dan echt dood van het lachen
Nee hoor Air, jij hebt een speciaal plekje in mijn gedachtenquote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je bent het vergeten tegen die tijd en denk je 'sjeezes, wat een ontzettende eikel'.
Vertel.quote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef Yuki het volgende:
Nee hoor Air, jij hebt een speciaal plekje in mijn gedachten![]()
Waarom niet?quote:
Aw...quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef Yuki het volgende:
Nou ja, gewoon
* Yuki schuifelt met één voet over de vloer
quote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Air die met zijn armen vooruit gestrekt op een vrouw afloopt en, zodra hij 'contact' maakt "TOET TOET" roept, met bijpassende handgebaren
Een heer in het intersexueel verkeer ja?quote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik ben heel beschaafd in het echt. Yuki kan dat bevestigen.
Wel in gedrag. Al blijft het moeite kosten om de gedachten die ik onderwijl heb, niet onder woorden te brengen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Een heer in het intersexueel verkeer ja?
quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki blaast een kushandje naar Barbusse
Hihi
Gelukkig zagen we elkaar bij die dubstep dude (Gaslamp Killer geloof ik) dus ALS je al vunzigheid hebt uitgesproken, kon ik het toch niet horenquote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel in gedrag. Al blijft het moeite kosten om de gedachten die ik onderwijl heb, niet onder woorden te brengen.
Zelfbeheersing dien je bij voorkeur in bed te verliezen, maar zeker nooit verbaal.quote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel in gedrag. Al blijft het moeite kosten om de gedachten die ik onderwijl heb, niet onder woorden te brengen.
Wederom: graag gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En waarom heb ik ineens banners voor lerarenopleidingen ipv de gebruikerlijke datingmeuk?![]()
Gaslamp Killer.quote:Op zondag 4 december 2011 14:45 schreef Yuki het volgende:
Gelukkig zagen we elkaar bij die dubstep dude (Gaslamp Killer geloof ik) dus ALS je al vunzigheid hebt uitgesproken, kon ik het toch niet horen
Het kostte wat moeite, maar ik heb je wel verstaan hoorquote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaslamp Killer.Wat een figuur.
Mag ik daar overigens uit afleiden dat je ook niks verstaan hebt van wat ik wel tegen je heb gezegd?
Dat verklaart wel wat je hand bij mijn kruis deed.quote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef Yuki het volgende:
Het kostte wat moeite, maar ik heb je wel verstaan hoor
Ik weet alleen niet zo veel meer, want ik was een klein beetje beschonken toen
Ik vind dubstep niks, maar Gaslamp Killer is prachtig om te zien.quote:Op zondag 4 december 2011 14:49 schreef Yuki het volgende:
Door die Gaslamp Killer ben ik trouwens wel gaan begrijpen waarom mensen dubstep leuk vinden
En je had nog wel de meest schmoove oneliners klaar liggenquote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaslamp Killer.Wat een figuur.
Mag ik daar overigens uit afleiden dat je ook niks verstaan hebt van wat ik wel tegen je heb gezegd?
Ja sorryquote:Op zondag 4 december 2011 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart wel wat je hand bij mijn kruis deed.
[..]
Ik vind dubstep niks, maar Gaslamp Killer is prachtig om te zien.
Zie die andere post over die hand. Blijkbaar heb ik toch iets goed gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
En je had nog wel de meest schmoove oneliners klaar liggen
En nu lig je nachtenlang wakker om te bedenken wàt preciesquote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie die andere post over die hand. Blijkbaar heb ik toch iets goed gedaan.
Hey M-Mquote:
Ik weet dat het lot mij gunstig is, dus zolang toeval vaker wel dan niet in mijn voordeel uitpakt, denk ik daar niet over na.quote:Op zondag 4 december 2011 14:58 schreef Barbusse het volgende:
En nu lig je nachtenlang wakker om te bedenken wàt precies
quote:
You lucky bastardquote:Op zondag 4 december 2011 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat het lot mij gunstig is, dus zolang toeval vaker wel dan niet in mijn voordeel uitpakt, denk ik daar niet over na.
Damnquote:Op zondag 4 december 2011 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Het was alleen van korte duur, de Anastasias zijn weer terug
quote:
Hier de Paboquote:Op zondag 4 december 2011 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Het was alleen van korte duur, de Anastasias zijn weer terug
Wat een baasquote:Op zondag 4 december 2011 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog nooit iemand zo slecht horen mixen, maar zo ontzettend uit z'n dak zien gaan... En vervolgens dat op een hele zaal overbrengen.
Nee, niks van datquote:
Ik hou wel van wat teringherrie op zijn tijd, maar ik schrok hier dus echt wakker vanquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik hou wel van wat teringherrie op zijn tijd, maar ik schrok hier dus echt wakker van
quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat teringherrie op zijn tijd, maar ik schrok hier dus echt wakker van
quote:
Nog wat teringherrie, maar dan met een chick erbij.quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Gaslamp Killer wel wat ergere tyfusherriequote:Op zondag 4 december 2011 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog wat teringherrie, maar dan met een chick erbij.
Ik hoor net dat je Aphex Twin hebt gemist op Lowlands...quote:Op zondag 4 december 2011 15:10 schreef Yuki het volgende:
Ik vind Gaslamp Killer wel wat ergere tyfusherrie
Ja. Gelukkigquote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je Aphex Twin hebt gemist op Lowlands...
Nee joh, was gaaf!quote:
Nee die anderequote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niks van datOf je bedoelde het onderwijs? Das dus weer weg.
En dat terwijl ik me op een dubstepfeestje in Tivoli prima vermaakt hebquote:
Als ik jou toch niet had, lag ik nu vredig te slapen op mijn werkquote:
Zo zie je maar, je hebt dubstep en dubstep.quote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef Barbusse het volgende:
En dat terwijl ik me op een dubstepfeestje in Tivoli prima vermaakt heb
Ik vond dat andere feestje in Tivoli ook wel leuk andersquote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat terwijl ik me op een dubstepfeestje in Tivoli prima vermaakt heb
Dat was ook leuk, met minder herriequote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond dat andere feestje in Tivoli ook wel leuk anders
Speciaal voor jou dan...quote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Als ik jou toch niet had, lag ik nu vredig te slapen op mijn werk
Heel tofquote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was ook leuk, met minder herrie
Sorryquote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had, lag ik nu vredig te slapen op mijn werk
Heerlijke zondagmuziekquote:
Jazekersquote:
Don´t bequote:[..]
Sorry
Die's mooi ja!quote:
Echt prachtigquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 4 december 2011 15:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt prachtig
Broer en schoonzus zijn hier, cadeautjestijd!
Oh dat doe je nog even voor de kerstquote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, paper ingeleverdmn laatste paper
alleen scriptie nog dan
Gefeliciteerd! Grote opluchting, denkquote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen scriptie nog dan
Hoe doe je dat?quote:
Goed zo!quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen scriptie nog dan
Dat had ik gisterenquote:
Echt verrot, al maanden niet meer gehad, wel gek ook, gisteren helemaal niet zoveel gedronken (vorige week veel meer).quote:
PeuRac!quote:Op zondag 4 december 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt verrot, al maanden niet meer gehad, wel gek ook, gisteren helemaal niet zoveel gedronken (vorige week veel meer).
nouja t einde komt echt in zicht nuquote:
WT!quote:
Ouderdomquote:Op zondag 4 december 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt verrot, al maanden niet meer gehad, wel gek ook, gisteren helemaal niet zoveel gedronken (vorige week veel meer).
En wat ben je nu precies als je klaar bent? En kan je daar dan ook van leven?quote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja t einde komt echt in zicht nualleen nog:
- 1 posterpresentatie/groepsopdracht
- 1 tentamen en een
- scriptie
en dan ben ik afgestudeerdlaatste loodjes zijn wel zwaar, paper was ook n zware bevalling, de studeerzin is n beetje op
Klinkt tof, ik heb wat ruige biertjes staan! Moet wel even kijken wat ik wilde opzich nog ergens heengaan, plan was St. Petersburg maar da's veel te koud en visumgezeur, dus ik moet nog even kijken.quote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WT!Tussen kerst en o&n een biertje pakken?
Waarom kon ik vorige week dan wel meer dan een hele fles whiskey op en gisteren niet eens 6 biertjesquote:
Vizum voor Rusland duurt ongeveer 2 weken en je moet 's ochtends om 7u voor de poort staan, anders sta je er de hele dag.quote:Op zondag 4 december 2011 16:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt tof, ik heb wat ruige biertjes staan! Moet wel even kijken wat ik wilde opzich nog ergens heengaan, plan was St. Petersburg maar da's veel te koud en visumgezeur, dus ik moet nog even kijken.
Nee joh! Zo moet je niet denken. Als dit eenmaal achter de rug is, kun je op zoek naar een leuke baan! En in de meantime: gewoon al die dingetjes allemaal een beetje op de dag doen, lijkt de berg veeeeeel kleinerquote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja t einde komt echt in zicht nualleen nog:
- 1 posterpresentatie/groepsopdracht
- 1 tentamen en een
- scriptie
en dan ben ik afgestudeerdlaatste loodjes zijn wel zwaar, paper was ook n zware bevalling, de studeerzin is n beetje op
quote:Op zondag 4 december 2011 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat ben je nu precies als je klaar bent? En kan je daar dan ook van leven?
Dat gaat bij jou dan heel snel danquote:Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom kon ik vorige week dan wel meer dan een hele fles whiskey op en gisteren niet eens 6 biertjes(nouja, heb alleen giga koppijn, verder valt t wel mee).
Welke richting?quote:Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dan ben ik Master of Law en denk opzich dat ik daar wel een baan mee kan vinden waar ik van kan rond komen he
dat doe ik ook wel hoorquote:Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee joh! Zo moet je niet denken. Als dit eenmaal achter de rug is, kun je op zoek naar een leuke baan! En in de meantime: gewoon al die dingetjes allemaal een beetje op de dag doen, lijkt de berg veeeeeel kleiner
Ja, ik weet niet wat het is, ik kon altijd flinke hoeveelheden wegwerken, maar drink de laatste tijd niet zoveel meer, wel vaak, maar niet veel.quote:
No shitquote:Op zondag 4 december 2011 16:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt tof, ik heb wat ruige biertjes staan! Moet wel even kijken wat ik wilde opzich nog ergens heengaan, plan was St. Petersburg maar da's veel te koud en visumgezeur, dus ik moet nog even kijken.
Valt reuze mee, ik drink ook water tussendoor en het was over een periode van 5u tot 2u.quote:Op zondag 4 december 2011 16:12 schreef MNR het volgende:
By the way: een HELE fles whiskey??? Dan ben je ècht ladderzat.
Ik bedoel meer welke richting je de studie hebt gevolgd, mn schoonzusje is nl ook Master of Law, zij heeft Staatsrecht gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil graag beleidskant op uiteindelijk
Goed om te horen dat je al zo goed geintregreerd bent in de Ierse maatschappij kerel!quote:Op zondag 4 december 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik drink ook water tussendoor en het was over een periode van 5u tot 2u.
Ja, maar ik heb dus óók geen paspoort. Dus die moet ik dan ook weer aanvragen. En van die bende van je zorgverzekering. En ik heb dan weer geen zin in gezeur en gehaast daarvoor. Buiten het feit dat het steenkoud daar is rond deze tijd vermoed ik. (alhoewel het op het moment nog rond de 0 kwakkelt).quote:Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vizum voor Rusland duurt ongeveer 2 weken en je moet 's ochtends om 7u voor de poort staan, anders sta je er de hele dag.
Laat maar weten of je er bent of niet![]()
Whiskey dronk ik altijd alquote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je al zo goed geintregreerd bent in de Ierse maatschappij kerel!
Vooral strafrechtquote:Op zondag 4 december 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoel meer welke richting je de studie hebt gevolgd, mn schoonzusje is nl ook Master of Law, zij heeft Staatsrecht gedaan
Voor de tijd van het jaar is het vrij warm daar. Overigens is het in de zomer te warm, beter ga je in het voorjaar.quote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus óók geen paspoort. Dus die moet ik dan ook weer aanvragen. En van die bende van je zorgverzekering. En ik heb dan weer geen zin in gezeur en gehaast daarvoor. Buiten het feit dat het steenkoud daar is rond deze tijd vermoed ik. (alhoewel het op het moment nog rond de 0 kwakkelt).
Dus dat doe ik dan wel in de zomer.
Nicequote:Op zondag 4 december 2011 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vooral strafrechten nu dus een master forensica, criminologie en rechtspleging
Mooiquote:Op zondag 4 december 2011 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dan ben ik Master of Laws en denk opzich dat ik daar wel een baan mee kan vinden waar ik van kan rond komen he
Heb altijd genoeg gehad aan een ID-kaart.quote:Op zondag 4 december 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor de tijd van het jaar is het vrij warm daar. Overigens is het in de zomer te warm, beter ga je in het voorjaar.
En geen paspoort? Serieus? Hoezo niet?
Dan meer de beleidskant dusja bijvoorbeeld om zelf te onderzoeken had ik uiteraard een betastudie moeten hebbenquote:
Die heb ik ook, heb beidequote:Op zondag 4 december 2011 16:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb altijd genoeg gehad aan een ID-kaart.
Dat laatst is leuk om te kunnen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan meer de beleidskant dusja bijvoorbeeld om zelf te onderzoeken had ik uiteraard een betastudie moeten hebbenhoewel ik wel dnaprofielen kan lezen
Ik heb een verlopen Nederlands paspoort en een Malteser ID-kaartquote:Op zondag 4 december 2011 16:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb altijd genoeg gehad aan een ID-kaart.
Valt Malta onder Shengen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een verlopen Nederlands paspoort en een Malteser ID-kaart
Ja, maar het is geen officieel reisdocument. Ik heb hem alleen maar voor financiële voordeeltjesquote:
hmm, dat is niet handig. Apart trouwens dat het geen reisdocument is, in Shengen is een NL-id-kaart dat wel namelijk. Helaas behoort Ierland niet tot Shengenquote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar het is geen officieel reisdocument. Ik heb hem alleen maar voor financiële voordeeltjesIk heb nog geen tijd gehad om naar de ambassade te gaan voor een nieuw paspoort.
Om dezelfde reden waarom jij er geen hebtquote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef MNR het volgende:
PeuRac, pourquoi vous n'avez pas une photo?
Ik bedoelde eigenlijk een avatarquote:Op zondag 4 december 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom jij er geen hebt
ooh, geen zin inquote:
Ach, ik overleef het welquote:Op zondag 4 december 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is niet handig. Apart trouwens dat het geen reisdocument is, in Shengen is een NL-id-kaart dat wel namelijk. Helaas behoort Ierland niet tot ShengenDus ik moet altijd door de paspoort controle
Ik normaal ook niet, buiten die keer dat ik aan het bellen was, dat vond die Douanier niet zo leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik overleef het welGeen problemen met paspoortcontroles.
Thehehequote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, buiten die keer dat ik aan het bellen was, dat vond die Douanier niet zo leuk.
Terug sturenquote:Op zondag 4 december 2011 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TheheheHet kan nog erger hoor. Ik heb hier dronken toeristen zien landen en het eerste wat ze deden was douaniers uitschelden omdat er om legitimatie gevraagd werd.
![]()
Dronken vliegen is nooit slim, kan je ee ]n hoop gezeik opleveren.quote:Op zondag 4 december 2011 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TheheheHet kan nog erger hoor. Ik heb hier dronken toeristen zien landen en het eerste wat ze deden was douaniers uitschelden omdat er om legitimatie gevraagd werd.
![]()
Eerst even ontnuchteren in een cel, daarna terugsturen.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst even ontnuchteren in een cel, daarna terugsturen.
Fijn tochquote:Op zondag 4 december 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
We zouden Sinterklaas soberder doen dit jaar, omdat m'n ouders al een weekend met kerst geboekt hebben.
Grappig genoeg niets van te merken
Zwaar verwend![]()
Meer chocola. Je drijft de prijs opquote:Op zondag 4 december 2011 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een chocoladeletter gekregenMaar die ligt bij m'n ouders want het is naar m'n oude adres gestuurd
quote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef Ripley het volgende:
Chocoladeletter, rituals kaars en draagtas hier.
Probeer Twitter?quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef halfbearad het volgende:
Shit lui, ff wat hulp nodig.
Was gisteren uitgegaan in Amersfoort, en daar een ontzettende spetter gezien. Heb leuk met haar geflirt maar zag niet echt kans haar even alleen te spreken (was zelf met een grote groep, zij met wat vriendinnen). Toen ik op het punt stond te vertrekken naar de volgende tent met de groep, schoot ze me even aan en vertelde me waar ze met haar groepje heen ging (we vertrokken toevallig (?) tegelijkertijd).
Met mn stomme hoofd verstond ik het niet (de Mall ofzo? Mal?) Kom verder nooit in Amersfoort en ken de kroegen dus ook niet, en voor ik er erg in had was ze naar buiten, de hoek om en weer uit mijn leven verdwenen.![]()
Kennen jullie nog een goeie gemiste connecties rubriek oid? Normaliter zou ik dit niet eens pogen, maar deze zit goed in mn kop.
rituals heeft zelfs theequote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik ken dat alleen van de verzorgingsproducten. Die de Sint mij gul gegeven heeft overigens
Owh nee...quote:
Nee. Zij is een volslagen onbekende voor me, en ik gok ook voor het gezelschap waar ik mee was. Ik heb niet met haar kunnen praten, er hing een beetje opdringerige jongen bij haar en ik was zelf ook bezig met een gesprek. Ik heb haar verder niet alleen gezien behalve het vluchtige moment bij de uitgang toen ik mijn jas aan het aantrekken was. Maar de manier waarmee ze terugkeek bij het flirten (zelfs tijdens het gesprek met die andere jongen), en dat ze me nog even aanschoot geeft me goeie hoop op meer. Baal als een stekker als ik er aan terug denk.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Geen wederzijdse vrienden/kennissen? Geen namen opgepikt? Want dan kun je een leuke speurtocht op Facebook ondernemen.
hmm als je een (voor)naam en woonplaats weet is het wel te achterhalen, anders wordt het heel erg lastig.quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee. Zij is een volslagen onbekende voor me, en ik gok ook voor het gezelschap waar ik mee was. Ik heb niet met haar kunnen praten, er hing een beetje opdringerige jongen bij haar en ik was zelf ook bezig met een gesprek. Ik heb haar verder niet alleen gezien behalve het vluchtige moment bij de uitgang toen ik mijn jas aan het aantrekken was. Maar de manier waarmee ze terugkeek bij het flirten (zelfs tijdens het gesprek met die andere jongen), en dat ze me nog even aanschoot geeft me goeie hoop op meer. Baal als een stekker als ik er aan terug denk.
Mja.... de volgende keer gewoon zeggen als je iemand niet goed verstaat?quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef halfbearad het volgende:
Shit lui, ff wat hulp nodig.
Was gisteren uitgegaan in Amersfoort, en daar een ontzettende spetter gezien. Heb leuk met haar geflirt maar zag niet echt kans haar even alleen te spreken (was zelf met een grote groep, zij met wat vriendinnen). Toen ik op het punt stond te vertrekken naar de volgende tent met de groep, schoot ze me even aan en vertelde me waar ze met haar groepje heen ging (we vertrokken toevallig (?) tegelijkertijd).
Met mn stomme hoofd verstond ik het niet (de Mall ofzo? Mal?) Kom verder nooit in Amersfoort en ken de kroegen dus ook niet, en voor ik er erg in had was ze naar buiten, de hoek om en weer uit mijn leven verdwenen.![]()
Kennen jullie nog een goeie gemiste connecties rubriek oid? Normaliter zou ik dit niet eens pogen, maar deze zit goed in mn kop.
Hier is het nog avondquote:
hmm, kan ook creepy zijn, zeker tegenwoordig, via mn telefoon met, facebook, linkedin en google kan je heel snel heel veel over iemand te weten komen in 5min tijd.quote:Op maandag 5 december 2011 00:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Mja.... de volgende keer gewoon zeggen als je iemand niet goed verstaat?
Nee, ken verder geen gemiste connecties rubriek. Zou een poging wagen en verder niet zoveel energie in steken. Al moet ik wel zeggen dat ooit een jongen op een avond mijn email en telefoonnummer had achterhaald (ook via vriendengroep overigens) en ik dat wel echt zwaar leuk vond
Succes he!
Ach, het was over in nog geen 30 seconden. Ze was alweer foetsie voor ik er erg in had.quote:Op maandag 5 december 2011 00:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Mja.... de volgende keer gewoon zeggen als je iemand niet goed verstaat?
Nee, ken verder geen gemiste connecties rubriek. Zou een poging wagen en verder niet zoveel energie in steken. Al moet ik wel zeggen dat ooit een jongen op een avond mijn email en telefoonnummer had achterhaald (ook via vriendengroep overigens) en ik dat wel echt zwaar leuk vond
Succes he!
Hier is het net donker.quote:
Hoe bevalt het daar? Zit je al in je 'permanente' woning?quote:
Nope. Maar bevalt goed. 35.000 liter water per uur. De straten een zwembad. Maar daar staan een hoop goeie dingen tegenover.quote:Op maandag 5 december 2011 01:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe bevalt het daar? Zit je al in je 'permanente' woning?
Jeps, al heb ik het wel meer en meer naar m'n zin hier. Werk niet meer bij G, verkoop nu CRM in de cloud. Ik heb nu uitzicht om naar San Francisco te gaan over een aantal jaar.quote:Op maandag 5 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Maar bevalt goed. 35.000 liter water per uur. De straten een zwembad. Maar daar staan een hoop goeie dingen tegenover.
Jij regent nog immer weg in Irlanda?
CRM??? Waar staat dat voor?quote:Op maandag 5 december 2011 01:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeps, al heb ik het wel meer en meer naar m'n zin hier. Werk niet meer bij G, verkoop nu CRM in de cloud. Ik heb nu uitzicht om naar San Francisco te gaan over een aantal jaar.
Ik wist niet dat ze daar zo'n regen periode hebben/hadden. Waar woon je nu tijdelijk? In een hotel, of wel in een huis/appt?
Trusten.quote:Op maandag 5 december 2011 01:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga slapen trouwens, moet over 6u weer opstaan
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op maandag 5 december 2011 01:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
CRM??? Waar staat dat voor?
San Francisco lijkt me gruwelijk vet.
Ja man, een en al regen hier. Wist ik al, maar goed. Nu ook doorweekt meegemaakt. Zo maar een taxi naar het restaurant
Hotel, voor de verandering.
Siquote:Op maandag 5 december 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou dat ik Spaans kon. Best een mooie taal.
bedankt.quote:Op maandag 5 december 2011 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Niet aan Jody Bernal denken, niet aan Jody Bernal denken...
Ik dacht aan een roze olifant..quote:Op maandag 5 december 2011 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Niet aan Jody Bernal denken, niet aan Jody Bernal denken...
zulks een verheffende lectuurquote:Op maandag 5 december 2011 09:03 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz1fe3flALs
Gelukkig heeft iedereen er heel veel verstand van
Jij ook niet hoorquote:Op maandag 5 december 2011 09:03 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz1fe3flALs
Gelukkig heeft iedereen er heel veel verstand van
hoho, je heb 't het wel tegen de stbabylon hèquote:
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 5 december 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet heel veel, maar toch wel iets meer dan de gem. persoon op nujij blijkt.
En daar ben je trots op?quote:Op maandag 5 december 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet heel veel, maar toch wel iets meer dan de gem. persoon op nujij blijkt.
Neehee, Pavlov. Ik ben getrained om aan roze olifanten te denken als iemand zegt denk niet aan xquote:
Hey, die ken ik! Denk ik. Of ik kende hem ooit. Ik weet het niet meer, dat ben ik vergeten.quote:
Tsk, alternatieve tent in Amsterdam, dat weet toch iedereen?quote:Op maandag 5 december 2011 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, die ken ik! Denk ik. Of ik kende hem ooit. Ik weet het niet meer, dat ben ik vergeten.
Dat sowieso.quote:Op maandag 5 december 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar ben je trots op?.
JK, ik snap er ook allemaal geen moer meer van, ik krijg 1 ding mee:WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!!!!.
Ja, dat was ook mijn eerste idee.quote:Op maandag 5 december 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, alternatieve tent in Amsterdam, dat weet toch iedereen?.
JK? JK Rowling?quote:Op maandag 5 december 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar ben je trots op?.
JK, ik snap er ook allemaal geen moer meer van, ik krijg 1 ding mee:WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!!!!.
Kindingsquote:Op maandag 5 december 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
Iets leuks over kinderen!! In deze reeks!!
Nou, het was leuk geweest. We waren okayquote:Op maandag 5 december 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
Ik ben nog steeds leuk!quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, het was leuk geweest. We waren okay
Nee over SINTERKLAAS! en de brandweerwagen!quote:Op maandag 5 december 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
En de kinderen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee over SINTERKLAAS! en de brandweerwagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |