Ah, das wel weer beter dus, fijn voor jequote:Op zondag 4 december 2011 11:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen
Eerst gaan uitzendkrachten eruit, en dat ben ik niet. Mijn contract loopt nog tot 10-2012, dus geen paniek
Bovendien hebben ze wel tekort aan seniors, met de grote aantallen nieuwe (junior) medewerkers, dus dat stelt mijn baan ook weer zeker
Jeweettochquote:Op zondag 4 december 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
Heb ik toch weer een (indirect) naamptopic
Ik verdien geen ene flikker, maar ik heb wel baanzekerheidquote:Op zondag 4 december 2011 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, das wel weer beter dus, fijn voor je
quote:Op zondag 4 december 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verdien geen ene flikker, maar ik heb wel baanzekerheid
Nouquote:
Dan is dit wel topsnelheid jaquote:Op zondag 4 december 2011 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou![]()
Maar het gaat wel sneller dan eerst, men deed ook wel eens met gemak over 1 topic vanaf vrijdagavond tot maandag
Het gaat veul te snel hierquote:
haiquote:
quote:
Dat gaat niet lukken, zo hard als het nu gaatquote:Op zondag 4 december 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet dit topic tot morgen open blijven
Eet ze!quote:Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef Yuki het volgende:
Om de schade te beperken (en te zorgen dat ik niet omval) ga ik even wat eten. Beneden. Weg van de laptop
Tot straksof niet
Jawel ik heb Yuki al weg gejaagtquote:Op zondag 4 december 2011 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, zo hard als het nu gaat
In dit tempo daarentegen...quote:Op zondag 4 december 2011 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, zo hard als het nu gaat
quote:
Succes!quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
Shit misluktdan ga ik zelf maar weg
mzzl de strijk wacht op mij
Erg hequote:
mjah...ik heb Feyenooit - PSV nog opstaan maar voor de restquote:
Ik kijk naar Nat Geo en ondertussen op fok. Verder hoor ik net een geluidje op m'n telefoon van een of ander lame-ass spelletje, en dan ben ik ook wel klaar.quote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...ik heb Feyenooit - PSV nog opstaan maar voor de rest
Hoezee!quote:Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kijk naar Nat Geo en ondertussen op fok. Verder hoor ik net een geluidje op m'n telefoon van een of ander lame-ass spelletje, en dan ben ik ook wel klaar.
Maaaaaar.... Vanmiddag sinterklaas vieren. Hoezee
Hoe mag ik het dan noemen?quote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
Hai Air![]()
Terug is een groot woordMaar ik ben er nu wel
ze komt, ze komt (hihi)quote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
Hai Air![]()
Terug is een groot woordMaar ik ben er nu wel
Ik waai even langs?quote:
Oh noes, not again!!quote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze komt, ze komt (hihi)
die lieve goede Yuki
Dan ben ik vooral benieuwd hoe je het hebt uitgebeeld.quote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
Vorige week sinterklaas gevierd met wat KSC'ers, spelletje waarbij je sinterklaasliedjes moest uitbeelden.
Guess which song I got to do![]()
Die MI die je nu hebt?quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik vooral benieuwd hoe je het hebt uitgebeeld.
Ik weet zeker van niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |