Joh.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ramzi? Is die ook weer in het land ja?
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Vind jij het een fantastisch leuke pot dan?
Net zoals VVVquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
6-4-0 zou ik niet eens zo gek vinden.,
Over 3 weken misschien..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:11 schreef nathan3020 het volgende:
Krijgen we weer een lekkere vrije trap van Janssen.
Tja, ze zullen echt geen 3-4-3 gaan doenquote:
Gaat Siggy het stadion grondig renoverenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt pas echt genieten vd Arena als Siggy ook weer terug is
Ja, Hij timmert er vele doelpuntjes...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat Siggy het stadion grondig renoveren
x1000quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef Smoofie het volgende:
Enoh_____!
Enoh_____!
Enoh_____!
Enoh_____!
Blind___!
Noemen ze hem zo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een speler is die Eriksen ook he, ze noemen hem ook niet voor niets de Johan Cruijff van de Balkan.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een speler is die Eriksen ook he, ze noemen hem ook niet voor niets de Johan Cruijff van de Balkan.
Sinds wanneer komt Eriksen niet uit het scandinavie?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik onthoud niet alles .. wat was er op VI dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Afgelopen 3 weken? Wat is het probleem dan? Dan hoor je hem te snappen.
Turkijequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Balkan:
[ afbeelding ]
Waar komt Eriksen vandaan?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
Het begon leuk en goed, maar die 7-0 kun je wel vergeten, dude hier @70
Telraampje gooi ik wel weg.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
Het begon leuk en goed, maar die 7-0 kun je wel vergeten, dude hier @70
Hij heeft een verlengde Ramadan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:18 schreef Morendo het volgende:
Is Aissati al aan de ramadan begonnen? Hij ziet er zo hongerig uit.
Gillette speler van de weeg, trollpresentator: Ze noemen hem ook wel de Cruijff van de balkan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik onthoud niet alles .. wat was er op VI dan?
Hij volgt het Leerdam dieet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:18 schreef Morendo het volgende:
Is Aissati al aan de ramadan begonnen? Hij ziet er zo hongerig uit.
Enoh is zo'n speler die je niet moet beoordelen op zjn voetbalkwaliteiten.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gillette speler van de weeg, trollpresentator: Ze noemen hem ook wel de Cruijff van de balkan.
Toen zei Hans (volgens mij) "Eriksen!"
En toen everybody did a facepalm.
twee toetsen maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Huh.. de g en k zitten best ver uit elkaar, waar zag ik weer met me hoofd
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Huh.. de g en k zitten best ver uit elkaar, waar zag ik weer met me hoofd
Eens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef Paul het volgende:
Denk dat Utreg wint met 2-1 morgen van Twentuh
Speelt samen met Babelachtig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. Die gozert van Hoffenheim.
Weddenschapje:quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef Paul het volgende:
Denk dat Utreg wint met 2-1 morgen van Twentuh
Neuh, ik doe alleen weddenschappen tegen Ajax, dat kan mijn glazen bol alleen zienquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weddenschapje:
Jij neemt een Ajax-logo als het geen 2-1 wordt.
Ik neem een Utreg-logo als het 2-1 wordt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Paul het volgende:
hOOHHOHHOOOHOHOHOO WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme man, Sulejmani zal god vanavond nog veelmaal bedanken
Slechte trollquote:
Ze hebben het al moeilijk genoeg achterinquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Wilskracht het volgende:
Vertonghen kunnen we ook in de spits zetten
Heb je eindelijk de jaren des verstand bereikt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Paul het volgende:
hOOHHOHHOOOHOHOHOO WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM
Zorg maar dat Kutrecht van Twente wint.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] HOHOHOOOOHOHOOOHOHOO WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM! [ afbeelding ]
Opfiesiejus trollquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef inZanity het volgende:
Winnen ze een keer, zit er niemand..
Toch erg heb je een goede spits heb je hem achter nodig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze hebben het al moeilijk genoeg achterin
Misschien dat het daar dan beter gaat...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze hebben het al moeilijk genoeg achterin
Verlies je met 10-0, zit het helemaal vol .. pijnlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef inZanity het volgende:
Winnen ze een keer, zit er niemand..
Paulquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] HOHOHOOOOHOHOOOHOHOO WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM! [ afbeelding ]
Voor de wedstrijd tegen Real?quote:
Mag ik alsjeblieft weer een Ajax UI?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]AJAX AJAX IS OK A J A X DE REST DIE DOET ONS NIKS! [ afbeelding ]
Was het ook. Hoezo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op man, Was gewoon duidelijk rood.
Ja en als hij geel zou krijgen is hij weer geschorst.quote:
NEE DAT MAG JE NIETquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik alsjeblieft weer een Ajax UI?
slechte trollquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat jullie VI kenners waren, en dan vergeten jullie dat Eriksen de Johan Cruijff van de Balkan is
Wat is VI?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat jullie VI kenners waren, en dan vergeten jullie dat Eriksen de Johan Cruijff van de Balkan is
voequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n zweeds blondje? ik lees altijd viii vind jou niet leuk hoor neger etc
Voor de hand liggend..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat ie niet kan voetballen.
Neger?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n zweeds blondje? ik lees altijd viii vind jou niet leuk hoor neger etc
ja idd, kom dan gewoon niet uit zeg maarquote:
Scheidsrechtersfoutje..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef eight het volgende:
Schakel net in.
Staat Ajax verdient op voorsprong of is het weer het bekende "scheidsrechtersfoutje in hun voordeel"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hans kraaij iets zegt gaat tv altijd op mute.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jij nooit VI kijkt kan ik niks aan doen.
Maar zonder geluid zijn die Funny Videos al helemaal niet om te lachen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als hans kraaij iets zegt gaat tv altijd op mute.
Ja, wtf doet hijquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
ja idd, kom dan gewoon niet uit zeg maar
Hij mist Enoh, serieus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wtf doet hijLoopt hij eerst schuin naar voren, dan naar achteren
.
Als hij was blijven staan was er niets aan de hand.
Heb mij gister ander best vermaakt met het leed van anderequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar zonder geluid zijn die Funny Videos al helemaal niet om te lachen?
Hij was ff vergeten dat Ligeon was ingebracht met zijn 1 meter 10 denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wtf doet hijLoopt hij eerst schuin naar voren, dan naar achteren
.
Als hij was blijven staan was er niets aan de hand.
Natuurlijk. Maar ja, Vermeer he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef eight het volgende:
Die goal van excelsior was toch houdbaar
Erger jij je ook standaard aan deze commentator?. Ik kan die gozer met zijn eeuwige glimlach echt niet uitstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer moet er ook uit. Anyway, gelukkig sierd op sport 1.
Ja, en vooral omdat hij of die THeo rijtsma ofzo altijd Ajax doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger jij je ook standaard aan deze commentator?. Ik kan die gozer met zijn eeuwige glimlach echt niet uitstaan.
Ajax héquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
En nu kan Vermeer er weer helemaaal niks van.
Tegen Real maakt hij het weer goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat hij er wel iets van kon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
Door te zorgen dat jullie maar met 3-0 worden ingemaakt ipv 7? Dan maakt het wel wat goed jwant dan ben je wss door.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen Real maakt hij het weer goed
ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef Caland het volgende:
Maakte het mongoloïde neefje van Menzo weer een foutje?
Hij wisselt fantastische reddingen af met verschrikkelijk domme blunders. Veel te wisselvallig, en onzeker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
Nee enzo. Frank de Boer gaan ze niet ontslaan enzo, ook niet als hij 12e staat enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik snap die Frank de Boer écht niet.
Hij gaat eindigen zoals Jol.
Waarom niet gewoon Cillesen, en niet zo stoer doen en Hamdoui erbij halen.
Ik ga echt lachen, als die gast kapot stoer blijft doen.
Met zijn ''Principes''.
Ajax winterstop 6e, FdB ontslagen enzo.
Ik had verwacht dat hij het wel goed ging doen, maar tja.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik snap die Frank de Boer écht niet.
Hij gaat eindigen zoals Jol.
Waarom niet gewoon Cillesen, en niet zo stoer doen en Hamdoui erbij halen.
Ik ga echt lachen, als die gast kapot stoer blijft doen.
Met zijn ''Principes''.
Ajax winterstop 6e, FdB ontslagen enzo.
Oké, ofzo enzo ja joquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee enzo. Frank de Boer gaan ze niet ontslaan enzo, ook niet als hij 12e staat enzo.
Ok man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Ohja, en dat eeuwige:
''Ík heb goeie dingen gezien''.
Of: ''We waren {insert getal} keer beter!''.
Als ze verliezen.
Als speler: Respect voor hem.
Als trainer: Middlfingerrr voor hem.
Is ook zo, maar ik vind het gewoon grappig (nouja eigenlijk triest) hoe snel een mening verandert over een bepaalde speler.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hij wisselt fantastische reddingen af met verschrikkelijk domme blunders. Veel te wisselvallig, en onzeker.
Dat houden ze ook alleen paar weken vol.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee enzo. Frank de Boer gaan ze niet ontslaan enzo, ook niet als hij 12e staat enzo.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Ohja, en dat eeuwige:
''Ík heb goeie dingen gezien''.
Of: ''We waren {insert getal} keer beter!''.
Als ze verliezen.
Als speler: Respect voor hem.
Als trainer: Middlfingerrr voor hem.
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat houden ze ook alleen paar weken vol.
FdB gaat al na 3 wedstrijd verlies(gelijk mag ook) weg
Heeft hij volgens mij zelf nog niet door. Denkt nog steeds dat hij een middenvelder is. Ook al ligt daar deels zijn kracht.quote:
Volgens hem kan enkel Eriksen voetballen, en als hij een bal verkeerd aanneemt moet het wel aan de andere liggenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef Mandéra het volgende:
Kut Mark van Rijswijk met zn anti-Ajax praat.
Waar is het Ajax van vorig jaar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef S0nic het volgende:
[..]
Heeft hij volgens mij zelf nog niet door. Denkt nog steeds dat hij een middenvelder is. Ook al ligt daar deels zijn kracht.
Welke been?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Waar is het Ajax van vorig jaar?
Met hun ''topverdediging''?
Je ziet nu, dat Steek hen gewoon op de been hield.
nee joh. De hand van Cruijff wordt langzaam zichtbaar. Die wil Barcelona voetbal spelen met een G-team (in vergelijking),quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Keepers pikordequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
Tyton = Mihaylov > Cillesen > Issakson > Vermeer
Ja en nee..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger jij je ook standaard aan deze commentator?. Ik kan die gozer met zijn eeuwige glimlach echt niet uitstaan.
Ze gaan weer terug naar de Europese top! (quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh. De hand van Cruijff wordt langzaam zichtbaar. Die wil Barcelona voetbal spelen met een G-team (in vergelijking),
Platte hand van Cruijff op het hoofd van Vertonghen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh. De hand van Cruijff wordt langzaam zichtbaar. Die wil Barcelona voetbal spelen met een G-team (in vergelijking),
Suljemani>>>>Messiquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze gaan weer terug naar de Europese top! ()
Jaa.. maar se winnen wel met 2-1 van FK Tauras in de toekomst hoowr!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
nee, dit keer winnen ze.quote:
se? hoowr?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Jaa.. maar se winnen wel met 2-1 van FK Tauras in de toekomst hoowr!!
Misschien komen jullie ooit nog eens bij de Nederlandse top.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan wordt De Boer toch wel per direct ontslagen lijkt me.quote:
Zoals tegen NAC?quote:
Tering. waarschuwing vooraf had wel gemogenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien komen jullie ooit nog eens bij de Nederlandse top.
Ik hoop het al is het niet waarschijnlijkquote:
Spoilertje mag wel idd..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tering. waarschuwing vooraf had wel gemogen
Obvious captain is obvious.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef Mandéra het volgende:
Ebecillio gaat komenx100000000000000000000000
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Was Ebecillio volgens sommige hier niet ''HÉT TALENT'' en ''Dé vleugelaanvaller''?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Was Ebecillio volgens sommige hier niet ''HÉT TALENT'' en ''Dé vleugelaanvaller''?
Ebecillio wordt gehyped?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Weer zo'n overhyped Ajax-talentje.
net als Klaassen. niks bijzonders.
In een goed draaiend team speelde die jongen z'n eerste potjes vrijuit. Nu schiet ie alles zelf op (of eigenlijk over) doel. Echt niets lukt dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef 3M1N3M het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd. Maar zoals gewoonlijk nu weer ouderwets uitgekotst nadat mensen hem daadwerkelijk meer dan 5 keer hebben zien spelen.quote:
Nee, sterker nog hij was vorig seizoen nog slechter dan hij dit jaar is en dat zegt genoegquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef 3M1N3M het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, sterker nog hij was vorig seizoen nog slechter dan hij dit jaar is en dat zegt genoeg.
Zullen we turven hoe vaak hij de bal verliest?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, sterker nog hij was vorig seizoen nog slechter dan hij dit jaar is en dat zegt genoeg.
valt me nog mee dat hij geen interland op zijn naam heeftquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Weer zo'n overhyped Ajax-talentje.
Sowieso je bent prof, dit doe je 5x per week in competitie verband of op de training, vanaf je 4e.. en je krijgt godverdomme goed betaalt, dat is deel van je baan.. dat is als dat jij op je werk niet op tijd kunt komen of niet met Word kan werkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Is hoge ballen inschatten eigenlijk zo moeilijk als keeper
Ik zat op honkbal en daar was het piece of cakeEn de bal was kleiner
Bij honkbal heb je in het veld ook nog eens tegenstanders staan die voor dezelfde bal gaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Is hoge ballen inschatten eigenlijk zo moeilijk als keeper
Ik zat op honkbal en daar was het piece of cakeEn de bal was kleiner
Misschien dat Frank hem wat speeltijd geeft in de hoop dat iemand hem in de winterstop over wilt nemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
Aissati eruit? Voor Egecilio nog wel
Dat heeft er niets mee te maken dat hij eerst naar voren liep terwijl de bal achter hem zou belandenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij honkbal heb je in het veld ook nog eens tegenstanders staan die voor dezelfde bal gaan?
Dat is nieuw voor me.
ja de vogels toch.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij honkbal heb je in het veld ook nog eens tegenstanders staan die voor dezelfde bal gaan?
Dat is nieuw voor me.
Nog niet zekerquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
En dit zooitje gaat door in de CLun freaking believable
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |