Mag ik alsjeblieft weer een Ajax UI?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]AJAX AJAX IS OK A J A X DE REST DIE DOET ONS NIKS! [ afbeelding ]
Was het ook. Hoezo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op man, Was gewoon duidelijk rood.
Ja en als hij geel zou krijgen is hij weer geschorst.quote:
NEE DAT MAG JE NIETquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik alsjeblieft weer een Ajax UI?
slechte trollquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat jullie VI kenners waren, en dan vergeten jullie dat Eriksen de Johan Cruijff van de Balkan is
Wat is VI?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat jullie VI kenners waren, en dan vergeten jullie dat Eriksen de Johan Cruijff van de Balkan is
voequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n zweeds blondje? ik lees altijd viii vind jou niet leuk hoor neger etc
Voor de hand liggend..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat ie niet kan voetballen.
Neger?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n zweeds blondje? ik lees altijd viii vind jou niet leuk hoor neger etc
ja idd, kom dan gewoon niet uit zeg maarquote:
Scheidsrechtersfoutje..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef eight het volgende:
Schakel net in.
Staat Ajax verdient op voorsprong of is het weer het bekende "scheidsrechtersfoutje in hun voordeel"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hans kraaij iets zegt gaat tv altijd op mute.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jij nooit VI kijkt kan ik niks aan doen.
Maar zonder geluid zijn die Funny Videos al helemaal niet om te lachen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als hans kraaij iets zegt gaat tv altijd op mute.
Ja, wtf doet hijquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
ja idd, kom dan gewoon niet uit zeg maar
Hij mist Enoh, serieus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wtf doet hijLoopt hij eerst schuin naar voren, dan naar achteren
.
Als hij was blijven staan was er niets aan de hand.
Heb mij gister ander best vermaakt met het leed van anderequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar zonder geluid zijn die Funny Videos al helemaal niet om te lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |