Werd. Maar zoals gewoonlijk nu weer ouderwets uitgekotst nadat mensen hem daadwerkelijk meer dan 5 keer hebben zien spelen.quote:
Nee, sterker nog hij was vorig seizoen nog slechter dan hij dit jaar is en dat zegt genoegquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Was Ebecillio volgens sommige hier niet ''HÉT TALENT'' en ''Dé vleugelaanvaller''?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, sterker nog hij was vorig seizoen nog slechter dan hij dit jaar is en dat zegt genoeg.
Zullen we turven hoe vaak hij de bal verliest?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, sterker nog hij was vorig seizoen nog slechter dan hij dit jaar is en dat zegt genoeg.
valt me nog mee dat hij geen interland op zijn naam heeftquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Weer zo'n overhyped Ajax-talentje.
Sowieso je bent prof, dit doe je 5x per week in competitie verband of op de training, vanaf je 4e.. en je krijgt godverdomme goed betaalt, dat is deel van je baan.. dat is als dat jij op je werk niet op tijd kunt komen of niet met Word kan werkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Is hoge ballen inschatten eigenlijk zo moeilijk als keeper
Ik zat op honkbal en daar was het piece of cakeEn de bal was kleiner
Bij honkbal heb je in het veld ook nog eens tegenstanders staan die voor dezelfde bal gaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Is hoge ballen inschatten eigenlijk zo moeilijk als keeper
Ik zat op honkbal en daar was het piece of cakeEn de bal was kleiner
Misschien dat Frank hem wat speeltijd geeft in de hoop dat iemand hem in de winterstop over wilt nemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
Aissati eruit? Voor Egecilio nog wel
Dat heeft er niets mee te maken dat hij eerst naar voren liep terwijl de bal achter hem zou belandenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij honkbal heb je in het veld ook nog eens tegenstanders staan die voor dezelfde bal gaan?
Dat is nieuw voor me.
ja de vogels toch.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij honkbal heb je in het veld ook nog eens tegenstanders staan die voor dezelfde bal gaan?
Dat is nieuw voor me.
Nog niet zekerquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
En dit zooitje gaat door in de CLun freaking believable
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |