Hij was ff vergeten dat Ligeon was ingebracht met zijn 1 meter 10 denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wtf doet hijLoopt hij eerst schuin naar voren, dan naar achteren
.
Als hij was blijven staan was er niets aan de hand.
Natuurlijk. Maar ja, Vermeer he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef eight het volgende:
Die goal van excelsior was toch houdbaar
Erger jij je ook standaard aan deze commentator?. Ik kan die gozer met zijn eeuwige glimlach echt niet uitstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer moet er ook uit. Anyway, gelukkig sierd op sport 1.
Ja, en vooral omdat hij of die THeo rijtsma ofzo altijd Ajax doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger jij je ook standaard aan deze commentator?. Ik kan die gozer met zijn eeuwige glimlach echt niet uitstaan.
Ajax héquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
En nu kan Vermeer er weer helemaaal niks van.
Tegen Real maakt hij het weer goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat hij er wel iets van kon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
Door te zorgen dat jullie maar met 3-0 worden ingemaakt ipv 7? Dan maakt het wel wat goed jwant dan ben je wss door.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen Real maakt hij het weer goed
ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef Caland het volgende:
Maakte het mongoloïde neefje van Menzo weer een foutje?
Hij wisselt fantastische reddingen af met verschrikkelijk domme blunders. Veel te wisselvallig, en onzeker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
Nee enzo. Frank de Boer gaan ze niet ontslaan enzo, ook niet als hij 12e staat enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik snap die Frank de Boer écht niet.
Hij gaat eindigen zoals Jol.
Waarom niet gewoon Cillesen, en niet zo stoer doen en Hamdoui erbij halen.
Ik ga echt lachen, als die gast kapot stoer blijft doen.
Met zijn ''Principes''.
Ajax winterstop 6e, FdB ontslagen enzo.
Ik had verwacht dat hij het wel goed ging doen, maar tja.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik snap die Frank de Boer écht niet.
Hij gaat eindigen zoals Jol.
Waarom niet gewoon Cillesen, en niet zo stoer doen en Hamdoui erbij halen.
Ik ga echt lachen, als die gast kapot stoer blijft doen.
Met zijn ''Principes''.
Ajax winterstop 6e, FdB ontslagen enzo.
Oké, ofzo enzo ja joquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee enzo. Frank de Boer gaan ze niet ontslaan enzo, ook niet als hij 12e staat enzo.
Ok man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Ohja, en dat eeuwige:
''Ík heb goeie dingen gezien''.
Of: ''We waren {insert getal} keer beter!''.
Als ze verliezen.
Als speler: Respect voor hem.
Als trainer: Middlfingerrr voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |