Nee die komt niet. Alleen Bramquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Adelante het volgende:
Staat Stefan daar ook ergens tussen? ???
Ah, thanks. Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ex-politiepaard, hij was te rustigHij moest er vroeg mee stoppen.
denk het niet, ze waren er volgens mij niet zo content mee dat Bram weer als Sint ging....quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Adelante het volgende:
Staat Stefan daar ook ergens tussen? ???
Terecht, echt zo'n onderons kent ons actie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
denk het niet, ze waren er volgens mij niet zo content mee dat Bram weer als Sint ging....
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terecht, echt zo'n onderons kent ons actie.
pianoquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit zijn toch die twee violisten of wat deden ze ook weer? Iets klassieks.
Piano zei hij net geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit zijn toch die twee violisten of wat deden ze ook weer? Iets klassieks.
Korsakov is a bitchquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjemijn geheugen is een vergiet.
Dat laatste. Lekker verschillig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
Wilde de nieuwe Sint niet naar Paul, of wilde Paul de nieuwe Sint niet?
Inderdaad, misschien kunnen ze hem na zijn overlijden elk jaar opgraven en op een paard zetten door de stad heen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik snap Paul wel. Bram is gewoon DE Sinterklaas, klaar.
bram en paul doen dit al jaren en zij zijn gewoon helemaal op elkaar ingesteld hierquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik snap Paul wel. Bram is gewoon DE Sinterklaas, klaar.
En juist dat maakt dit zo verkeerd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bram en paul doen dit al jaren en zij zijn gewoon helemaal op elkaar ingesteld hier
En dat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bram en paul doen dit al jaren en zij zijn gewoon helemaal op elkaar ingesteld hier
Idd, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Keesie had vandaag moeten komenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En juist dat maakt dit zo verkeerd.
life & cooking waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me toch af of Stefan net zo grappig zou zijn. Maar misschien kom thij nog in een ander programma?
Alleen kinderprogramma's nog volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me toch af of Stefan net zo grappig zou zijn. Maar misschien kom thij nog in een ander programma?
Dacht ik net aan. Best wel lullig. Misschien is ie ook zo adrem.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
of die 2 broertjes met elkaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Sinterklaas gaat straks dus met Arnie tongen
Misschien is dat pak met 3 lagen gewoon een beetje warm...quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef Kinga het volgende:
Heeft Bram een paar borreltjes op? Hij is zo rood aangelopen...
Standaard bij elke Sint. De bezoeken in het begin van de dag gaan nog wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef Kinga het volgende:
Heeft Bram een paar borreltjes op? Hij is zo rood aangelopen...
Die kijk ik sowieso elk jaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef Modus het volgende:
Zou deze nog langs komen Laatste 20 sec. zijn het leukst.
constantquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Waarschuw me even wanneer ik kan lachen...
't moet wel gezellig blijven...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze het nog even over Geert en Adolf hebben?
Ik mis hem wel een beetje.quote:
zit in de zaal blijkbaar...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef vuvuzela het volgende:
zoon van Roek Lips, netcoördinator bij de omroep... verklaart het één en ander
Okquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef vuvuzela het volgende:
zoon van Roek Lips, netcoördinator bij de omroep... verklaart het één en ander
Had ook even een zap momentje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef Specularium het volgende:
Die hele show is ook gelijk overleden.
Balans tussen goede tijden slechte tijden is zoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:21 schreef Specularium het volgende:
Volgende item: "En hier is Harry Engels!"Hoe vind je em??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irritante vent
![]()
Die moet waarschijnlijk geld verdienen in het theaterquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel jammer dat Piet van Muiswinkel er niet bij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is 1 meer dan hun regering.quote:
Ja, Urbanus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Is de Belgische Sint ook een "bekende"?
Ja, ook een acteur. Effe op wiki zoekenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Jan DeCleir ws het ooit. Samen met de Belgische Diewertje Blok, Bart Peeters.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
10.000 volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef vuvuzela het volgende:
wat is dat tegenwoordig.. 1500 verkochte cd's?
Deze plaat ken ik wel, maar live klinkt ie een stuk minderquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Adelante het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Selah Sue gehoord???
Die band is niet zo best. :/quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze plaat ken ik wel, maar live klinkt ie een stuk minder
wie is bram, ik zie alleen Sinterklaas?quote:
Dat is ook zo idd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef franklop het volgende:
[..]
wie is bram, ik zie alleen Sinterklaas?
Welke film? Sint?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
hij heeft ook niks over de film gezegd
Goed lezen jij ja..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Specularium het volgende:
Wat vond je er het meest vies aan?
Wie zegt dat Paul de Leeuw samen met Stefan wil samenwerken? Het is zijn programma en als hij Sinterbram in zijn uitzending wil dan is dat zijn keuze.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen kinderprogramma's nog volgens mij.
Juist omdat dit niet zo'n vuurdoop is kon Kees hier rustig zijn rol aanleren.
Moest het verplicht kijken maar vond het wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:57 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat Paul de Leeuw samen met Stefan wil samenwerken? Het is zijn programma en als hij Sinterbram in zijn uitzending wil dan is dat zijn keuze.
De "enige echte" tv sinterklaas bestaat dankzij de NTR toch niet meer.
Nu kunnen de kleine kinderen genieten van de "Daaaag hoor","Hallooo" Sinterklaas in het Sinterklaas journaal en de rest van de oude vertrouwde Sint in de wat volwassener programma's.
Bram heeft echter nooit ergens gezegd dat hij nooit meer Sinterklaas zou spelen.quote:Wel vind ik dat als je de staf overdraagt je je daar aan moet houden. Of je doet het of je doet het niet.
Hoe is dat eigenlijk precies gegaan? Al een paar jaar was er gegons dat Bram er mee zou willen stoppen en toch nog maar weer een jaartje door en nog een jaartje etc.quote:Op zondag 4 december 2011 00:57 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Bram heeft echter nooit ergens gezegd dat hij nooit meer Sinterklaas zou spelen.
Verleden jaar was al duidelijk dat hij nog in een film zou spelen en Paul de Leeuw hinte er al na vrijdag dat dit niet Bram's laatste bezoek hoeft te zijn geweest.
Dat Bram van der Vlugt daar niet aanwezig was was niet zo heel vreemd want hij had andere verplichtingen. Bovendien was hij ook niet aanwezig bij de eerste editie van "Het club van het Sinterklaasfeest". Dat terwijl er toen een nieuwe reeks van de Club van Sinterklaas op tv te zien was met daarin een prominente rol voor Bram van der Vlugt (verleden jaar was dat niet zo).quote:Na 25 jaar is het mooi geweest om Sinterklaas te spelen aldus Bram van der Vlugt. Vorig jaar viel al op dat hij bij de club van het Sinterklaasfeest niet aanwezig was. Robert ten Brink speelde toen voor Sinterklaas.
Waarom zou Bram moeten stoppen. Zijn contract met de NTR is voorbij, ik denk dat ie al veel vrijheden had om te schnabbelen en dat doet ie nu nog steeds. Hoofdrol in Bennie Stout, bezoeken filmpremiere, Paul de Leeuw optreden.quote:Op zondag 4 december 2011 01:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Mind you, het is geen vrijwilligerswerk, Bram werd er ook voor betaald. Die Stefan van de Walle zal er ook een paar rekeningen mee willen betalen. Dus of je stopt of je stopt niet maar niet half.
Ik zat inderdaad na een half uur op m'n horloge te kijken en te zuchten "oh, het duurt nog drie kwartier". Overigens heb ik het wel weer een beetje gehad met Bram als Sint. De laatste paar jaar kreeg ik steeds meer het idee dat hij het totaal niet meer voor de lol deed. Jammer dat Stefan blijkbaar niet aan mag schuiven bij andere omroepen, want ik had graag willen zien hoe hij het zou doen bij een programma als dit.quote:Op zondag 4 december 2011 13:12 schreef rubje het volgende:
Ligt het nou aan mij of behoor ik langzamerhand tot de velen die het hele Paul de Leeuw circus op tv zat zijn omdat...hij gewoon niet leuk meer is en langzamerhand flauw en belegen wordt in alles!![]()
Gisteravond weer eens na lange tijd gekeken met de vrouw die het had opstaan, en eerlijkheidshalve betrapte ik mij erop dat ik meer zat te zuchten van verveling dan vermaakt te kijken wat er zich op de beeldbuis met De Leeuw afspeelde.Uiteindelijk na 30 min maar opgestaan en iets anders gaan doen.
Bronquote:Paul de Leeuw maakt gehakt van Winston Gerschtanowitz
Pau!l (Ned1, 20:30) – Voor het eerst in anderhalf jaar wist VARA-presentator Paul de Leeuw zaterdagavond met een tv-uitzending meer kijkers te boeien dan de concurrentie. Zijn Sinterklaas-show trok 1.462.000 kijkers (madl: 22.1%) en was daarmee de winnaar in haar tijdslot. Sinds De Leeuw dit seizoen terug is op de zaterdag, moest hij RTL 4 steeds voor laten gaan. Ik Hou Van Holland bleek nog altijd onverslaanbaar, maar RTL 4-gezicht Winston Gerschtanowitz duwt hij nu flink omver.
Slechts één aflevering lang hield Gerschtanowitz met zijn zelfbedachte tv-show Let’s Get Married de zaterdag op primetime in handen van RTL 4, maar met de tweede aflevering verliest hij een bijzonder groot publiek.
Waar De Leeuw 432.000 kijkers wint ten opzichte van vorige week, gaat Let’s Get Married van Gerschtanowitz er 522.000 kijkers op achteruit. De tv-show zakt van 1,6 naar 1,1 miljoen kijkers.
Je bent niet de enige. Er is zelfs een relletje ontstaan, nadat Sonja Barend afgelopen week bij DWDD stelde dat Paul de Leeuw eens een jaartje van de buis moet:quote:Op zondag 4 december 2011 13:12 schreef rubje het volgende:
Ligt het nou aan mij of behoor ik langzamerhand tot de velen die het hele Paul de Leeuw circus op tv zat zijn omdat...hij gewoon niet leuk meer is en langzamerhand flauw en belegen wordt in alles!![]()
Gisteravond weer eens na lange tijd gekeken met de vrouw die het had opstaan, en eerlijkheidshalve betrapte ik mij erop dat ik meer zat te zuchten van verveling dan vermaakt te kijken wat er zich op de beeldbuis met De Leeuw afspeelde.Uiteindelijk na 30 min maar opgestaan en iets anders gaan doen.
![]()
Bizar dat iemand zo slecht tegen kritiek kan, het is zelfs nauwelijks kritiek te noemen van Sonja. Ik zou het eerder feedback of advies noemen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Er is zelfs een relletje ontstaan, nadat Sonja Barend afgelopen week bij DWDD stelde dat Paul de Leeuw eens een jaartje van de buis moet:
http://www.volkskrant.nl/(...)is-afgeschoten.dhtml
Ik snap best dat Paul hard werkt en z'n best doet om er wat goeds van te maken, maar toch deel ik de mening van Sonja volledig. Het heeft gewoon te maken met verzadiging. Paul zou gewoon even buiten beeld moeten blijven; daarna komt hij weer fris terug.
Nee, hij was afgelopen seizoen dagelijks op tv, doordeweeks, met de Madiwodo-vrijdagshow.quote:Op maandag 5 december 2011 17:03 schreef BobW het volgende:
Paul de Leeuw is toch juist een tijdje van de buis geweest?
Jeroenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge en Tijl Beckand in de vladip
Eens, of Tussen de Oren natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:30 schreef waxmask het volgende:
Het leukste van dit programma is een onderdeel wat al een eigen programma was en weer terug verdiend te komen namelijk "Onder De Tram!".
Ja dat was de Net5 variant, was bijna net zo leuk op de reclame's na...quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, of Tussen de Oren natuurlijk
ja en Charliequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:35 schreef waxmask het volgende:
En ik mis ook nog steeds Cor...Adje kan me gestolen worden, da´s leuk voor de bejaarden en mongooltjes....maar Cor was echt en goud...
Altijdquote:
Op de gemiddelde boerenmarkt zijn ze nog te vinden hoor....of ga naar Bobejaanland=quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik nou altijd al willen doenMaar dan niet in een rokje met panty.
Hier zijn nooit boerenmarkten en Bobbejaanland is me te ver voor 1 rondje op een stierquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op de gemiddelde boerenmarkt zijn ze nog te vinden hoor....of ga naar Bobejaanland=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |