Nee die komt niet. Alleen Bramquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Adelante het volgende:
Staat Stefan daar ook ergens tussen? ???
Ah, thanks. Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ex-politiepaard, hij was te rustigHij moest er vroeg mee stoppen.
denk het niet, ze waren er volgens mij niet zo content mee dat Bram weer als Sint ging....quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Adelante het volgende:
Staat Stefan daar ook ergens tussen? ???
Terecht, echt zo'n onderons kent ons actie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
denk het niet, ze waren er volgens mij niet zo content mee dat Bram weer als Sint ging....
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terecht, echt zo'n onderons kent ons actie.
pianoquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit zijn toch die twee violisten of wat deden ze ook weer? Iets klassieks.
Piano zei hij net geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit zijn toch die twee violisten of wat deden ze ook weer? Iets klassieks.
Korsakov is a bitchquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjemijn geheugen is een vergiet.
Dat laatste. Lekker verschillig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
Wilde de nieuwe Sint niet naar Paul, of wilde Paul de nieuwe Sint niet?
Inderdaad, misschien kunnen ze hem na zijn overlijden elk jaar opgraven en op een paard zetten door de stad heen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik snap Paul wel. Bram is gewoon DE Sinterklaas, klaar.
bram en paul doen dit al jaren en zij zijn gewoon helemaal op elkaar ingesteld hierquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik snap Paul wel. Bram is gewoon DE Sinterklaas, klaar.
En juist dat maakt dit zo verkeerd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bram en paul doen dit al jaren en zij zijn gewoon helemaal op elkaar ingesteld hier
En dat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bram en paul doen dit al jaren en zij zijn gewoon helemaal op elkaar ingesteld hier
Idd, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Keesie had vandaag moeten komenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En juist dat maakt dit zo verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |