Andere doelstelling.. het kan werken natuurlijk. net als fok, ook geen datingsite maar er gebeurd wel veel.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zouden sites als fellas.nl of nmlk.nl, via een omweg, beter zijn dan?
Als je daar met een instelling naar toe gaat dat het een datingsite is dan werkt het niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zouden sites als fellas.nl of nmlk.nl, via een omweg, beter zijn dan?
Toch vermoed ik dat het voor veel mensen wel zoiets zal zijn als ik de nmlk site even bekijkquote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je daar met een instelling naar toe gaat dat het een datingsite is dan werkt het niet.
Dat idee krijg ik ook, alleen wat bedekter. Zelf heb ik wel het idee dat -die- mensen sociaal wat gemankeerder zijn. Ik bedoel, most of us, hebben genoeg vrienden, maar geen bf of gf.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat het voor veel mensen wel zoiets zal zijn als ik de nmlk site even bekijk
Als je net naar een andere stad bent verhuist bouw je niet zomaar even een nieuwe vriendenkring op hoor. De mensen die mij hier kennen kunnen wel beamen dat ik niet echt sociaal gemankeerd ben.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook, alleen wat bedekter. Zelf heb ik wel het idee dat -die- mensen sociaal wat gemankeerder zijn. Ik bedoel, most of us, hebben genoeg vrienden, maar geen bf of gf.
Okey, you got a pointquote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je net naar een andere stad bent verhuist bouw je niet zomaar even een nieuwe vriendenkring op hoor. De mensen die mij hier kennen kunnen wel beamen dat ik niet echt sociaal gemankeerd ben.
Mijn levensverhaal, wat doe je?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn die sites ook vooral voor 30+ singles die alleen achtergebleven zijn omdat alle vrienden aan het saaie burgerleven zitten met vrouw/man en kinderen en nieuwe vrienden zoeken om nog wel avonden mee door te zakken. Dat idee krijg ik iig altijd bij nmlk
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
Zou ze op me geilen?
[ afbeelding ]
en is de onliner reeds verstuurd ?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
Zou ze op me geilen?
[ afbeelding ]
Zou jij ze neuken?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en is de onliner reeds verstuurd ?
Ja, maar ik ben dan ook niet zo kieskeurig als de meeste hierquote:
Dan gaat het feest niet door.quote:
Leuk om achter de hand te houden, als je toch die kant op moetquote:
Sociaal gemankeerd niet, je bent wel one of a kind kan ik zeggen. Maar ik snap wat je bedoelt, het is nog niet makkelijk om zomaar een vriendenkring op te bouwen als je 25+ bent. Dat had je dan eigenlijk al voor die tijd moeten doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je net naar een andere stad bent verhuist bouw je niet zomaar even een nieuwe vriendenkring op hoor. De mensen die mij hier kennen kunnen wel beamen dat ik niet echt sociaal gemankeerd ben.
Dat is zo. Het is of burgergetrut thuis met kinderoppas en gezelschapspelletjesavond bij bevriende stellen of nog geforceerd een heel groot sociaal leven willen hebben en de angst de eindigen in vinexwijk met burgergetrut.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn die sites ook vooral voor 30+ singles die alleen achtergebleven zijn omdat alle vrienden aan het saaie burgerleven zitten met vrouw/man en kinderen en nieuwe vrienden zoeken om nog wel avonden mee door te zakken. Dat idee krijg ik iig altijd bij nmlk
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef macondo het volgende:
Spirit heeft haar foto gezien en die werd ronduit aggressief van jaloezie. Dat zegt genoeg natuurlijk.
Why? Je leert je hele leven door nieuwe mensen kennen. Volgens mij is dit hetzelfde persoonlijkheidstrekje als hetgeen sommigen belemmert bij het daten. Heeft meer met sociale vaardigheden te maken dan wat anders m.i.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Sociaal gemankeerd niet, je bent wel one of a kind kan ik zeggen. Maar ik snap wat je bedoelt, het is nog niet makkelijk om zomaar een vriendenkring op te bouwen als je 25+ bent. Dat had je dan eigenlijk al voor die tijd moeten doen.
Ik mag hopen voor haar dat ze niet met een smartphone aan het bellen wasquote:Op donderdag 8 december 2011 10:15 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Mijn potentiele dat heeft me net laten weten dat ik materialistisch ben en zij liever van de kleine dingen des levens geniet. En dat allemaal uit een telefoongesprek van een half uur, knap.![]()
![]()
NEXT
Ze zei natuurlijk "next!" tegen jou. Ik zou persoonlijk nooit bellen voor een date eigenlijk, maar dat is persoonlijk. Hoe doen anderen dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:15 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Mijn potentiele dat heeft me net laten weten dat ik materialistisch ben en zij liever van de kleine dingen des levens geniet. En dat allemaal uit een telefoongesprek van een half uur, knap.![]()
![]()
NEXT
Maar snoesje, ik voer jou en je verhalen wel altijd op als ik een wat lastiger issue wil aansnijdenquote:
Ik bel soms. Als ik een beetje een dubbel gevoel heb wil ik nog wel eens voorstellen om te bellen/ingaan op een voorstel. Als dat gevoel niet heb dan vertrouw ik volledig op de date.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Ze zei natuurlijk "next!" tegen jou. Ik zou persoonlijk nooit bellen voor een date eigenlijk, maar dat is persoonlijk. Hoe doen anderen dat?
Haha, straks word je chick nog jaloers! "Wie is dit Spirit eigenlijk?? Waarom praat je zoveel over haar?!?!? NOU?!! HE????"quote:Op donderdag 8 december 2011 10:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Ze zei natuurlijk "next!" tegen jou. Ik zou persoonlijk nooit bellen voor een date eigenlijk, maar dat is persoonlijk. Hoe doen anderen dat?
[..]
Maar snoesje, ik voer jou en je verhalen wel altijd op als ik een wat lastiger issue wil aansnijden
Geen idee. Ze had wat drempelvrees mbt daten en na wat mailtjes over en weer belde ze ineens.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:19 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Ik bel altijd voor een date, er kan een groot verschil zitten tussen contact via internet en het horen van iemands stem, toch fijn om te weten dat ze geen stem heeft als een schorre kraai.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Lol. Qftquote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik bel altijd voor een date, er kan een groot verschil zitten tussen contact via internet en het horen van iemands stem, toch fijn om te weten dat ze geen stem heeft als een schorre kraai.
Idd. Of een enorm limbo accent ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik bel altijd voor een date, er kan een groot verschil zitten tussen contact via internet en het horen van iemands stem, toch fijn om te weten dat ze geen stem heeft als een schorre kraai.
Ey!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Of een enorm limbo accent ofzo
Ik spreek sprak altijd af in een café of zo, of in ieder geval op een plek waar geen 20.000 andere mensen rondlopen.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, straks word je chick nog jaloers! "Wie is dit Spirit eigenlijk?? Waarom praat je zoveel over haar?!?!? NOU?!! HE????"
Ow en wb bellen... meestal pas vlak voor de date omdat ik meestal in Amsterdam af sprak. "Waar ben jij nu? Ik sta voor centraal" (ja, VOOR ja) Zo zag ik
voor het eerst naast de AKO
Heul romantisch!
Jaquote:Op donderdag 8 december 2011 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben behoorlijk nieuw met datingsites, maar ik vraag me af of het normaal is dat je gewoon geen bericht terug krijgt als je wat stuurt?
Dat is heel normaal!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben behoorlijk nieuw met datingsites, maar ik vraag me af of het normaal is dat je gewoon geen bericht terug krijgt als je wat stuurt?
Op zich prima. Ik ben nog steeds druk bezig met mijzelf te verbeteren. Veel bezig met persoonlijke groei enzo. Daar heb ik nu ook professionele hulp bij gezocht.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is heel normaal!
Ik stuur zelf ook wel eens niet iets terugDan ben ik niet geïnteresseerd en dan komt het er gewoon niet van. Dat wil niet zeggen dat je belabberde berichten stuurt.
Hoe is het trouwens met je?
Het centrale topic? welke? dit topic?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op zich prima. Ik ben nog steeds druk bezig met mijzelf te verbeteren. Veel bezig met persoonlijke groei enzo. Daar heb ik nu ook professionele hulp bij gezocht.
Dat meisje met wie ik toen twee dates had is uiteindelijk niets geworden. Het liep al niet zo vlot en toen ik uiteindelijk steeds duidelijker liet blijken haar toch wel leuk te vinden haakte ze af.
Wel op een domme manier, want ze gaf aan niet door te hebben dat ik haar leuk vond. Ze zag me meer als 'vriend'. Hoeveel vrienden ken jij echter die alles voor je op een afspraak betalen en je smsjes sturen met vrij duidelijke hints?
Met het volgen van het centrale topic was ik op een gegeven moment maar gestopt. Het koste me gewoon te veel tijd. Tijd die ik liever aan het lezen van boeken en er op uit gaan besteedde.
En hoe is het met jou dan?
Ik heb de afgelopen week zo'n 27 vrouwen aangeschreven.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja
Je bent tot niets verplicht dus je zal regelmatig niets terughoren.
Nee die andere reeks (die echt veel te hard loopt).quote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Het centrale topic? welke? dit topic?
Enne.. niet zo verontwaardigd doen als een meisje je niet leuk vindt he
Natuurlijk heeft het ook met sociale vaardigheden te maken, maar ook met ontmoetingsplekken. Als je op je werk niet veel ontmoet en alleen hobby's hebt waar je alleen aan deelneemt, kan ik me voorstellen dat je niet veel nieuwe mensen tegenkomt. De oplossing is simpel, eropuit en leuke dingen doen. Maar vergeet niet dat steeds meer mensen boven de 25 hun cirkeltje klein houden omdat ze veel werken of omdat ze kiddo's, vrouw thuis hebben. Die zijn vooral met de kiddo's e.d. bezig.quote:Why? Je leert je hele leven door nieuwe mensen kennen. Volgens mij is dit hetzelfde persoonlijkheidstrekje als hetgeen sommigen belemmert bij het daten. Heeft meer met sociale vaardigheden te maken dan wat anders m.i.
Niet zo janken, wees een beetje een vent. Vinden de chicks ook leuker trouwens.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week zo'n 27 vrouwen aangeschreven.
8 hebben niet eens de moeite genomen om het bericht te lezen.
14 hebben het bericht wel gelezen maar geen reactie terug gegeven
3 hebben een afwijzing terug gestuurd
2 hebben gelukkig wel gereageerd. Als dat niet gebeurd was, was ik er echt meteen weer mee opgehouden.
Maar van dit soort getallen zou je toch direct in een depressie schieten? Van de 27 vrouwen reageren er 22 niet.
Wat zijn een beetje normale verhoudingen van hoeveel vrouwen positief terug reageren?
Wat is wel een goede verhouding dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:00 schreef macondo het volgende:
In jouw geval ongeveer 1 positief bericht per 9 negatieve. Niet zo goed, maar misschien ben je wel heel lelijk of stuur je berichtjes met de verkeerde toon. Of naar de verkeerde vrouwen.
Dat is heel afhankelijk van hoe je eruit ziet, hoe je profiel eruit ziet, welke dames je berichten stuurt, wat er in die berichten staat etc etc.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:01 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat is wel een goede verhouding dan?
Kun je een voorbeeld noemen voor een gemiddeld persoon. Om toch een beetje een idee te krijgen?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is heel afhankelijk van hoe je eruit ziet, hoe je profiel eruit ziet, welke dames je berichten stuurt, wat er in die berichten staat etc etc.
Ja een goede verhouding is 100% terug. Realistische verhoudingen verschillen enorm door bovenstaande redenen
Wat boeit dat? Je wilt je beter/slechter voelen daardoor? Het veranderd niet aan het aantal dat krijgt. Wil jij meer berichten terugkrijgen moet je iets aan die variabelen doen die invloed hebben op de vrouwen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef dyna18 het volgende:
Kun je een voorbeeld noemen voor een gemiddeld persoon. Om toch een beetje een idee te krijgen?
Precies. Er zijn veel variabelen die je succes/reactie percentage beïnvloeden. Maar voor jouw gemoedstoestand, ik ken mensen die blij zouden zijn met 1 op 9.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Je wilt je beter/slechter voelen daardoor? Het veranderd niet aan het aantal dat krijgt. Wil jij meer berichten terugkrijgen moet je iets aan die variabelen doen die invloed hebben op de vrouwen.
Niet kletsen Cue_, ik weet dat je wel eens voor een date gebeld hebt..quote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Bellen voor een date? nee liever niet. Gewoon omdat ik liever bel met bekenden![]()
Kan wel, maar weet niet, of zoals Spirit zegt, net voor een date om iemand te vinden
Om te kijken of het klikt voordat je afspreekt? Niet dat ik me kan herinneren in ieder gevalquote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Godshand het volgende:
Niet kletsen Cue_, ik weet dat je wel eens voor een date gebeld hebt..![]()
Ben blij om te horen dat je nog steeds stappen maakt! Wat betreft die hints...tsja, het is niet in te schatten als wij de inhoud niet kennen. Maar als het hints zijn, ze moeten wel twee kanten op werken natuurlijk. Je kan hints krijgen, maar als je niet overkomt alsof je ze graag ontvangt dan kan zal ze haar aandacht op iets anders gaan richten.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op zich prima. Ik ben nog steeds druk bezig met mijzelf te verbeteren. Veel bezig met persoonlijke groei enzo. Daar heb ik nu ook professionele hulp bij gezocht.
Dat meisje met wie ik toen twee dates had is uiteindelijk niets geworden. Het liep al niet zo vlot en toen ik uiteindelijk steeds duidelijker liet blijken haar toch wel leuk te vinden haakte ze af.
Wel op een domme manier, want ze gaf aan niet door te hebben dat ik haar leuk vond. Ze zag me meer als 'vriend'. Hoeveel vrienden ken jij echter die alles voor je op een afspraak betalen en je smsjes sturen met vrij duidelijke hints?
Met het volgen van het centrale topic was ik op een gegeven moment maar gestopt. Het koste me gewoon te veel tijd. Tijd die ik liever aan het lezen van boeken en er op uit gaan besteedde.
En hoe is het met jou dan?
Klinkt leuk Godshand. Veel plezier!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet kletsen Cue_, ik weet dat je wel eens voor een date gebeld hebt..![]()
Overigens, de 19e heb ik een date, gewoon omdat het kan.
Via de site geregeld die de meeste van jullie verschrikkelijk vinden: alternatiefdaten.nl Ze ziet er niet uit als een goth maar is wel een meid met humor (en ja ze houdt van alternatieve muziek enzo). Het is wel een leeftijdsgenote, dus dat kan fout aflopen. Geen enkele ex was een leeftijdsgenoot (ouder of jonger
).
Dat klopt, bij alternatiefdaten.nl heb ik een response van 5 berichten , 3 antwoorden. Op RP kan ik er wel 60 sturen en dan krijg ik er 2 terug denk ikquote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ligt het ook niet een beetje aan de site waar je het probeert? Ik sta niet op RP omdat ik het idee heb dat het totaal geen zin heeft om zelf berichtjes te sturen. En ik vind dat eindeloos zoeken door profielen zo vervelend.
Klinkt als een leuke site. Ga ik ook eens rondkijken. Bedankt voor de (onbedoelde) tip.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat klopt, bij alternatiefdaten.nl heb ik een response van 5 berichten , 3 antwoorden. Op RP kan ik er wel 60 sturen en dan krijg ik er 2 terug denk ik
Nu is het aantal mensen op alternatiefdaten.nl natuurlijk niet zo heel groot, maar de mensen sluiten wel meer aan bij de persoonlijkheid waar ik mij prettig bij voel.
Inderdaad het is gewoon interessant om te weten.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef foreverman het volgende:
Ik vind de B/R ratio (bericht/reply ratio) van anderen eigenlijk wel interessant. Ook ik stuur berichtjes en krijg meestal niks terug, heel soms een afwijzing en nog veel minder vaak een echt berichtje.
Mijn berichtjes zijn altijd vrij kort, meestal met een grapje, iets kort over mijzelf en een paar puntjes over haar profiel. Mijns inziens ideale berichtjes, daar kan het gewoon niet aan liggen.
Het ligt dus aan mij.Dat kan.
Mijn ratio is ongeveer 1:15. Van de 15 berichtjes krijg ik 1 reactie waar je iets verder mee kan. Net genoeg om niet depressief van te worden. Net. Als je kijkt wat de ratio is van replies die uiteindelijk resulteren in een date vraag je je af hoe er uberhaupt nog relaties ontstaan. Maar ik zie het nu wat somber in, de derde date op rij heeft afgemeldt
Ik weet niet of het een tip is.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke site. Ga ik ook eens rondkijken. Bedankt voor de (onbedoelde) tip.
Als alternatieve mensen me niet lagen, zou ik het geen tip vindenquote:Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een tip is.
Alternatieve mensen moeten je maar net liggen. Er zijn ook een hoop jonge aanstellerige emowijven tussen die ik oversla. En zelfs iemand die doodleuk opeens zwanger heeft toegevoegd aan haar profiel
Maar als je goed zoekt zitten er ook leuke exemplaren tussen, iig meer dan bij RP voor mij...
Voor de positieve profielteksten hoef je er niet heen te gaan, in elk gevalquote:Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een tip is.
Alternatieve mensen moeten je maar net liggen. Er zijn ook een hoop jonge aanstellerige emowijven tussen die ik oversla. En zelfs iemand die doodleuk opeens zwanger heeft toegevoegd aan haar profiel
Maar als je goed zoekt zitten er ook leuke exemplaren tussen, iig meer dan bij RP voor mij...
Veel van die vrouwen hebben een inbox met daarin 150 ongelezen berichten waarvan ze het niet meer op kunnen brengen er nog op te gaan reageren waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Dat klopt, bij alternatiefdaten.nl heb ik een response van 5 berichten , 3 antwoorden. Op RP kan ik er wel 60 sturen en dan krijg ik er 2 terug denk ik
Mijn laatste ronde op RP was 3 out of 6, dus een mooie 50%. Doe ik het voorquote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef macondo het volgende:
Op RP heb ik volgens mij 4 berichtjes gestuurd, en 4 antwoorden gekregen. Dus een 100% score. En niet omdat ik zo laag inzet of zoiets.
Ik keek gewoon welke vrouwen mijn profiel bekeken. Dan hebben ze op zich al iets van interesse kennelijk. En van deze vrouwen stuurde ik alleen een berichtje als ze leuk waren én volkomen in mijn straatje passen (dus ; ongeveer 2 a 3 jaar jonger, ook universiteit gedaan, wonende in mijn stad). Dan moet het wel raar lopen als ze je negeren.
Hou toch op man. Dat hele datinggebeuren is door vrouwen misbruikt om macht naar zich toe te trekken. 15 tot 20jr geleden kon je een vrouw nog vertellen dat ze knap was en ze was er nog verbaast over ook. Tegenwoordig weten ze het al en gebruiken ze het allemaal om zich beter voor te doen. Daar hebben datingsites vrouwen gewoon de ruimte voor gegeven. Nikste gewillige of wanhopige mannen die hier schuld aan hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Veel van die vrouwen hebben een inbox met daarin 150 ongelezen berichten waarvan ze het niet meer op kunnen brengen er nog op te gaan reageren waarschijnlijk
Waarom heb je zo een hekel aan vrouwen ?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hou toch op man. Dat hele datinggebeuren is door vrouwen misbruikt om macht naar zich toe te trekken. 15 tot 20jr geleden kon je een vrouw nog vertellen dat ze knap was en ze was er nog verbaast over ook. Tegenwoordig weten ze het al en gebruiken ze het allemaal om zich beter voor te doen. Daar hebben datingsites vrouwen gewoon de ruimte voor gegeven. Nikste gewillige of wanhopige mannen die hier schuld aan hebben.
Vrouwen hebben gewoon moedwillig die scheefgroei gecrieerd het is gewoon sociale evolutie. Vrouwen gaan gewoon corrupt gedrag vertonen.
Picard heeft een kleine piemel...quote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom heb je zo een hekel aan vrouwen ?
Plus vrouwen met kilometerslange eisenlijstjes en nicknamen als Princes ofzo. Ook al zit jouw hobby bij dat eisenlijstje, toch maar niet doenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
Een tip: let bij RP een beetje op de datum waarop iemand het laatst heeft ingelogd. Als een vrouw al 2 weken niet meer op haar profiel heeft gekeken, zou ik me de moeite besparen haar nog te benaderenDat kan misschien ook schelen!
Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen. Maar de meeste daar liever misbruik van willen maken dan gebruik.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom heb je zo een hekel aan vrouwen ?
Man, ga ergens anders lopen zielig doenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen. Maar de meeste daar liever misbruik van willen maken dan gebruik.
ga jij eens op straat flirten met wijven ipv slijmen op een forum.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, ga ergens anders lopen zielig doen
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Picard heeft een kleine piemel...
En omdat mannen pussys zijn passen ze hun gedrag aan aan de vrouwquote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen.
effe gefixedetequote:Op vrijdag 9 december 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En omdat bepaalde jongens mannen pussys zijn passen ze hun gedrag aan aan de vrouw
Princes4you?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Plus vrouwen met kilometerslange eisenlijstjes en nicknamen als Princes ofzo. Ook al zit jouw hobby bij dat eisenlijstje, toch maar niet doen
O.a.quote:
Dat is alweer een tijdje 'uit'. Maandje of 3,5 nu. Gezeur met ex, werk en zieke moeder, ging gewoon even niet meer. Al heeft ze toevallig eergisteren weer contact opgenomen dat ze me mist..maarja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw laatste verovering afgelopen Sil?
Hoe ziet jouw berichtje er ongeveer uit?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mijn laatste ronde op RP was 3 out of 6, dus een mooie 50%. Doe ik het voor
Wat stuur jij ongeveer aan berichten? Heb je een voorbeeld?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw berichtje er ongeveer uit?
Ik probeer wat te sturen waarin ik de overeenkomsten met haar benadruk.
Pff...dat wisselt..in ieder geval geen ellelange verhalen, waarin ik mijzelf voorstel en uitwijd over hoe leuk ik wel niet ben, en dat we veel overeenkomsten hebben etc etc.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw berichtje er ongeveer uit?
Ik probeer wat te sturen waarin ik de overeenkomsten met haar benadruk.
Haha vind het ook redelijk frappant dat ze daarop geantwoord heeft.quote:
Tja, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kanquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha vind het ook redelijk frappant dat ze daarop geantwoord heeft.
Mijn ervaring is dat het dan ook maar bij 1 bericht blijft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En daarmee is het contact gelegd.
Provinciaaltje ondanks ik het een beetje minder vind dat je hier als een soort alcohollist verkondigt die er niet vanaf kan blijven en dat wanhopigheids iets slechts is. Vind ik je wel 1 van de betere mannen hier op fok. Join the dark side. Ik snap ook niet waarom je je zou verlagen voor vrouwen die het over zich zelf afroepen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het dan ook maar bij 1 bericht blijft.
kan je ervaring niet delenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het dan ook maar bij 1 bericht blijft.
Niks lijkt me. Als het goed zit gaat dat toch automatisch? Ik vindt het alleen maar logisch ( toch schat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:16 schreef Thornado het volgende:
wat is er tegenwoordig mis met van iemand te houden en 100% voor haar te willen gaan?
ik gok dat er problemen zijn tussen hem en zijn datequote:Op zaterdag 10 december 2011 08:44 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Niks lijkt me. Als het goed zit gaat dat toch automatisch? Ik vindt het alleen maar logisch ( toch schat?)
Maar 1 ding vraag ik me wel af: ik snap deze vraag niet binnen dit topic?
Thornado wilde na 1 date al 100% commitment ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik gok dat er problemen zijn tussen hem en zijn date
Waar lees jij dat dit niet gebeurt dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:16 schreef Thornado het volgende:
wat is er tegenwoordig mis met van iemand te houden en 100% voor haar te willen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |