Precies. Er zijn veel variabelen die je succes/reactie percentage beïnvloeden. Maar voor jouw gemoedstoestand, ik ken mensen die blij zouden zijn met 1 op 9.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Je wilt je beter/slechter voelen daardoor? Het veranderd niet aan het aantal dat krijgt. Wil jij meer berichten terugkrijgen moet je iets aan die variabelen doen die invloed hebben op de vrouwen.
Niet kletsen Cue_, ik weet dat je wel eens voor een date gebeld hebt..quote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Bellen voor een date? nee liever niet. Gewoon omdat ik liever bel met bekenden![]()
Kan wel, maar weet niet, of zoals Spirit zegt, net voor een date om iemand te vinden
Om te kijken of het klikt voordat je afspreekt? Niet dat ik me kan herinneren in ieder gevalquote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Godshand het volgende:
Niet kletsen Cue_, ik weet dat je wel eens voor een date gebeld hebt..![]()
Ben blij om te horen dat je nog steeds stappen maakt! Wat betreft die hints...tsja, het is niet in te schatten als wij de inhoud niet kennen. Maar als het hints zijn, ze moeten wel twee kanten op werken natuurlijk. Je kan hints krijgen, maar als je niet overkomt alsof je ze graag ontvangt dan kan zal ze haar aandacht op iets anders gaan richten.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op zich prima. Ik ben nog steeds druk bezig met mijzelf te verbeteren. Veel bezig met persoonlijke groei enzo. Daar heb ik nu ook professionele hulp bij gezocht.
Dat meisje met wie ik toen twee dates had is uiteindelijk niets geworden. Het liep al niet zo vlot en toen ik uiteindelijk steeds duidelijker liet blijken haar toch wel leuk te vinden haakte ze af.
Wel op een domme manier, want ze gaf aan niet door te hebben dat ik haar leuk vond. Ze zag me meer als 'vriend'. Hoeveel vrienden ken jij echter die alles voor je op een afspraak betalen en je smsjes sturen met vrij duidelijke hints?
Met het volgen van het centrale topic was ik op een gegeven moment maar gestopt. Het koste me gewoon te veel tijd. Tijd die ik liever aan het lezen van boeken en er op uit gaan besteedde.
En hoe is het met jou dan?
Klinkt leuk Godshand. Veel plezier!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet kletsen Cue_, ik weet dat je wel eens voor een date gebeld hebt..![]()
Overigens, de 19e heb ik een date, gewoon omdat het kan.
Via de site geregeld die de meeste van jullie verschrikkelijk vinden: alternatiefdaten.nl Ze ziet er niet uit als een goth maar is wel een meid met humor (en ja ze houdt van alternatieve muziek enzo). Het is wel een leeftijdsgenote, dus dat kan fout aflopen. Geen enkele ex was een leeftijdsgenoot (ouder of jonger
).
Dat klopt, bij alternatiefdaten.nl heb ik een response van 5 berichten , 3 antwoorden. Op RP kan ik er wel 60 sturen en dan krijg ik er 2 terug denk ikquote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ligt het ook niet een beetje aan de site waar je het probeert? Ik sta niet op RP omdat ik het idee heb dat het totaal geen zin heeft om zelf berichtjes te sturen. En ik vind dat eindeloos zoeken door profielen zo vervelend.
Klinkt als een leuke site. Ga ik ook eens rondkijken. Bedankt voor de (onbedoelde) tip.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat klopt, bij alternatiefdaten.nl heb ik een response van 5 berichten , 3 antwoorden. Op RP kan ik er wel 60 sturen en dan krijg ik er 2 terug denk ik
Nu is het aantal mensen op alternatiefdaten.nl natuurlijk niet zo heel groot, maar de mensen sluiten wel meer aan bij de persoonlijkheid waar ik mij prettig bij voel.
Inderdaad het is gewoon interessant om te weten.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef foreverman het volgende:
Ik vind de B/R ratio (bericht/reply ratio) van anderen eigenlijk wel interessant. Ook ik stuur berichtjes en krijg meestal niks terug, heel soms een afwijzing en nog veel minder vaak een echt berichtje.
Mijn berichtjes zijn altijd vrij kort, meestal met een grapje, iets kort over mijzelf en een paar puntjes over haar profiel. Mijns inziens ideale berichtjes, daar kan het gewoon niet aan liggen.
Het ligt dus aan mij.Dat kan.
Mijn ratio is ongeveer 1:15. Van de 15 berichtjes krijg ik 1 reactie waar je iets verder mee kan. Net genoeg om niet depressief van te worden. Net. Als je kijkt wat de ratio is van replies die uiteindelijk resulteren in een date vraag je je af hoe er uberhaupt nog relaties ontstaan. Maar ik zie het nu wat somber in, de derde date op rij heeft afgemeldt
Ik weet niet of het een tip is.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke site. Ga ik ook eens rondkijken. Bedankt voor de (onbedoelde) tip.
Als alternatieve mensen me niet lagen, zou ik het geen tip vindenquote:Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een tip is.
Alternatieve mensen moeten je maar net liggen. Er zijn ook een hoop jonge aanstellerige emowijven tussen die ik oversla. En zelfs iemand die doodleuk opeens zwanger heeft toegevoegd aan haar profiel
Maar als je goed zoekt zitten er ook leuke exemplaren tussen, iig meer dan bij RP voor mij...
Voor de positieve profielteksten hoef je er niet heen te gaan, in elk gevalquote:Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een tip is.
Alternatieve mensen moeten je maar net liggen. Er zijn ook een hoop jonge aanstellerige emowijven tussen die ik oversla. En zelfs iemand die doodleuk opeens zwanger heeft toegevoegd aan haar profiel
Maar als je goed zoekt zitten er ook leuke exemplaren tussen, iig meer dan bij RP voor mij...
Veel van die vrouwen hebben een inbox met daarin 150 ongelezen berichten waarvan ze het niet meer op kunnen brengen er nog op te gaan reageren waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Dat klopt, bij alternatiefdaten.nl heb ik een response van 5 berichten , 3 antwoorden. Op RP kan ik er wel 60 sturen en dan krijg ik er 2 terug denk ik
Mijn laatste ronde op RP was 3 out of 6, dus een mooie 50%. Doe ik het voorquote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef macondo het volgende:
Op RP heb ik volgens mij 4 berichtjes gestuurd, en 4 antwoorden gekregen. Dus een 100% score. En niet omdat ik zo laag inzet of zoiets.
Ik keek gewoon welke vrouwen mijn profiel bekeken. Dan hebben ze op zich al iets van interesse kennelijk. En van deze vrouwen stuurde ik alleen een berichtje als ze leuk waren én volkomen in mijn straatje passen (dus ; ongeveer 2 a 3 jaar jonger, ook universiteit gedaan, wonende in mijn stad). Dan moet het wel raar lopen als ze je negeren.
Hou toch op man. Dat hele datinggebeuren is door vrouwen misbruikt om macht naar zich toe te trekken. 15 tot 20jr geleden kon je een vrouw nog vertellen dat ze knap was en ze was er nog verbaast over ook. Tegenwoordig weten ze het al en gebruiken ze het allemaal om zich beter voor te doen. Daar hebben datingsites vrouwen gewoon de ruimte voor gegeven. Nikste gewillige of wanhopige mannen die hier schuld aan hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Veel van die vrouwen hebben een inbox met daarin 150 ongelezen berichten waarvan ze het niet meer op kunnen brengen er nog op te gaan reageren waarschijnlijk
Waarom heb je zo een hekel aan vrouwen ?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hou toch op man. Dat hele datinggebeuren is door vrouwen misbruikt om macht naar zich toe te trekken. 15 tot 20jr geleden kon je een vrouw nog vertellen dat ze knap was en ze was er nog verbaast over ook. Tegenwoordig weten ze het al en gebruiken ze het allemaal om zich beter voor te doen. Daar hebben datingsites vrouwen gewoon de ruimte voor gegeven. Nikste gewillige of wanhopige mannen die hier schuld aan hebben.
Vrouwen hebben gewoon moedwillig die scheefgroei gecrieerd het is gewoon sociale evolutie. Vrouwen gaan gewoon corrupt gedrag vertonen.
Picard heeft een kleine piemel...quote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom heb je zo een hekel aan vrouwen ?
Plus vrouwen met kilometerslange eisenlijstjes en nicknamen als Princes ofzo. Ook al zit jouw hobby bij dat eisenlijstje, toch maar niet doenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
Een tip: let bij RP een beetje op de datum waarop iemand het laatst heeft ingelogd. Als een vrouw al 2 weken niet meer op haar profiel heeft gekeken, zou ik me de moeite besparen haar nog te benaderenDat kan misschien ook schelen!
Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen. Maar de meeste daar liever misbruik van willen maken dan gebruik.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom heb je zo een hekel aan vrouwen ?
Man, ga ergens anders lopen zielig doenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen. Maar de meeste daar liever misbruik van willen maken dan gebruik.
ga jij eens op straat flirten met wijven ipv slijmen op een forum.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, ga ergens anders lopen zielig doen
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Picard heeft een kleine piemel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |