Andere doelstelling.. het kan werken natuurlijk. net als fok, ook geen datingsite maar er gebeurd wel veel.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zouden sites als fellas.nl of nmlk.nl, via een omweg, beter zijn dan?
Als je daar met een instelling naar toe gaat dat het een datingsite is dan werkt het niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zouden sites als fellas.nl of nmlk.nl, via een omweg, beter zijn dan?
Toch vermoed ik dat het voor veel mensen wel zoiets zal zijn als ik de nmlk site even bekijkquote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je daar met een instelling naar toe gaat dat het een datingsite is dan werkt het niet.
Dat idee krijg ik ook, alleen wat bedekter. Zelf heb ik wel het idee dat -die- mensen sociaal wat gemankeerder zijn. Ik bedoel, most of us, hebben genoeg vrienden, maar geen bf of gf.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat het voor veel mensen wel zoiets zal zijn als ik de nmlk site even bekijk
Als je net naar een andere stad bent verhuist bouw je niet zomaar even een nieuwe vriendenkring op hoor. De mensen die mij hier kennen kunnen wel beamen dat ik niet echt sociaal gemankeerd ben.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook, alleen wat bedekter. Zelf heb ik wel het idee dat -die- mensen sociaal wat gemankeerder zijn. Ik bedoel, most of us, hebben genoeg vrienden, maar geen bf of gf.
Okey, you got a pointquote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je net naar een andere stad bent verhuist bouw je niet zomaar even een nieuwe vriendenkring op hoor. De mensen die mij hier kennen kunnen wel beamen dat ik niet echt sociaal gemankeerd ben.
Mijn levensverhaal, wat doe je?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn die sites ook vooral voor 30+ singles die alleen achtergebleven zijn omdat alle vrienden aan het saaie burgerleven zitten met vrouw/man en kinderen en nieuwe vrienden zoeken om nog wel avonden mee door te zakken. Dat idee krijg ik iig altijd bij nmlk
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
Zou ze op me geilen?
[ afbeelding ]
en is de onliner reeds verstuurd ?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
Zou ze op me geilen?
[ afbeelding ]
Zou jij ze neuken?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en is de onliner reeds verstuurd ?
Ja, maar ik ben dan ook niet zo kieskeurig als de meeste hierquote:
Dan gaat het feest niet door.quote:
Leuk om achter de hand te houden, als je toch die kant op moetquote:
Sociaal gemankeerd niet, je bent wel one of a kind kan ik zeggen. Maar ik snap wat je bedoelt, het is nog niet makkelijk om zomaar een vriendenkring op te bouwen als je 25+ bent. Dat had je dan eigenlijk al voor die tijd moeten doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je net naar een andere stad bent verhuist bouw je niet zomaar even een nieuwe vriendenkring op hoor. De mensen die mij hier kennen kunnen wel beamen dat ik niet echt sociaal gemankeerd ben.
Dat is zo. Het is of burgergetrut thuis met kinderoppas en gezelschapspelletjesavond bij bevriende stellen of nog geforceerd een heel groot sociaal leven willen hebben en de angst de eindigen in vinexwijk met burgergetrut.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn die sites ook vooral voor 30+ singles die alleen achtergebleven zijn omdat alle vrienden aan het saaie burgerleven zitten met vrouw/man en kinderen en nieuwe vrienden zoeken om nog wel avonden mee door te zakken. Dat idee krijg ik iig altijd bij nmlk
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef macondo het volgende:
Spirit heeft haar foto gezien en die werd ronduit aggressief van jaloezie. Dat zegt genoeg natuurlijk.
Why? Je leert je hele leven door nieuwe mensen kennen. Volgens mij is dit hetzelfde persoonlijkheidstrekje als hetgeen sommigen belemmert bij het daten. Heeft meer met sociale vaardigheden te maken dan wat anders m.i.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Sociaal gemankeerd niet, je bent wel one of a kind kan ik zeggen. Maar ik snap wat je bedoelt, het is nog niet makkelijk om zomaar een vriendenkring op te bouwen als je 25+ bent. Dat had je dan eigenlijk al voor die tijd moeten doen.
Ik mag hopen voor haar dat ze niet met een smartphone aan het bellen wasquote:Op donderdag 8 december 2011 10:15 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Mijn potentiele dat heeft me net laten weten dat ik materialistisch ben en zij liever van de kleine dingen des levens geniet. En dat allemaal uit een telefoongesprek van een half uur, knap.![]()
![]()
NEXT
Ze zei natuurlijk "next!" tegen jou. Ik zou persoonlijk nooit bellen voor een date eigenlijk, maar dat is persoonlijk. Hoe doen anderen dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:15 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Mijn potentiele dat heeft me net laten weten dat ik materialistisch ben en zij liever van de kleine dingen des levens geniet. En dat allemaal uit een telefoongesprek van een half uur, knap.![]()
![]()
NEXT
Maar snoesje, ik voer jou en je verhalen wel altijd op als ik een wat lastiger issue wil aansnijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |