En omdat mannen pussys zijn passen ze hun gedrag aan aan de vrouwquote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen.

effe gefixedetequote:Op vrijdag 9 december 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En omdat bepaalde jongens mannen pussys zijn passen ze hun gedrag aan aan de vrouw

Princes4you?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Plus vrouwen met kilometerslange eisenlijstjes en nicknamen als Princes ofzo. Ook al zit jouw hobby bij dat eisenlijstje, toch maar niet doen

O.a.quote:

Dat is alweer een tijdje 'uit'. Maandje of 3,5 nu. Gezeur met ex, werk en zieke moeder, ging gewoon even niet meer. Al heeft ze toevallig eergisteren weer contact opgenomen dat ze me mist..maarja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw laatste verovering afgelopen Sil?

Hoe ziet jouw berichtje er ongeveer uit?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mijn laatste ronde op RP was 3 out of 6, dus een mooie 50%. Doe ik het voor

Wat stuur jij ongeveer aan berichten? Heb je een voorbeeld?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw berichtje er ongeveer uit?
Ik probeer wat te sturen waarin ik de overeenkomsten met haar benadruk.

Pff...dat wisselt..in ieder geval geen ellelange verhalen, waarin ik mijzelf voorstel en uitwijd over hoe leuk ik wel niet ben, en dat we veel overeenkomsten hebben etc etc.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw berichtje er ongeveer uit?
Ik probeer wat te sturen waarin ik de overeenkomsten met haar benadruk.
 In de kroeg begin je overigens ook niet met een heel verhaal....
 In de kroeg begin je overigens ook niet met een heel verhaal.... 

Haha vind het ook redelijk frappant dat ze daarop geantwoord heeft.quote:

Tja, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kanquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha vind het ook redelijk frappant dat ze daarop geantwoord heeft.

Mijn ervaring is dat het dan ook maar bij 1 bericht blijft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En daarmee is het contact gelegd.

Provinciaaltje ondanks ik het een beetje minder vind dat je hier als een soort alcohollist verkondigt die er niet vanaf kan blijven en dat wanhopigheids iets slechts is. Vind ik je wel 1 van de betere mannen hier op fok. Join the dark side. Ik snap ook niet waarom je je zou verlagen voor vrouwen die het over zich zelf afroepen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het dan ook maar bij 1 bericht blijft.

kan je ervaring niet delenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het dan ook maar bij 1 bericht blijft.

Niks lijkt me. Als het goed zit gaat dat toch automatisch? Ik vindt het alleen maar logisch ( toch schat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:16 schreef Thornado het volgende:
wat is er tegenwoordig mis met van iemand te houden en 100% voor haar te willen gaan?
 )
 ) 

ik gok dat er problemen zijn tussen hem en zijn datequote:Op zaterdag 10 december 2011 08:44 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Niks lijkt me. Als het goed zit gaat dat toch automatisch? Ik vindt het alleen maar logisch ( toch schat?)
Maar 1 ding vraag ik me wel af: ik snap deze vraag niet binnen dit topic?

Thornado wilde na 1 date al 100% commitment ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik gok dat er problemen zijn tussen hem en zijn date

Waar lees jij dat dit niet gebeurt dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:16 schreef Thornado het volgende:
wat is er tegenwoordig mis met van iemand te houden en 100% voor haar te willen gaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |