Iemand?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Is ht mogelijk om de dvd-speler van een iMac regiovrij te maken en, zo ja, hoe?
Goodplayer!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi vanaf mijn nieuwe iPad. Is er een makkelijke manier om mkv's te kijken ?
flash is bagger op mac. Stel youtube in dat hij HTML 5 kan zien wanneer aanwezig, scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
Meh. Als ik tweetdeck aan heb, begint mijn fan te blazen als een mofo soms (niet altijd, soms). Nou, oke, kan ik mee leven, want tweetdeck en mac gaat niet echt las ik.
Maar dan kijk je op hyves (ja, bite me) een embedded youtube iets en dan blaast dat ding ook als een mofo.
Is dit normaal? Het irriteert me namelijk mateloos
Done. Thnx.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
flash is bagger op mac. Stel youtube in dat hij HTML 5 kan zien wanneer aanwezig, scheelt een hoop.
Tweetdeck heeft afgelopen week een update gehad, waarmee 'ie minder belastend zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
Meh. Als ik tweetdeck aan heb, begint mijn fan te blazen als een mofo soms (niet altijd, soms). Nou, oke, kan ik mee leven, want tweetdeck en mac gaat niet echt las ik.
AVPlayerHD.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Of Aceplayer (Nog tijdelijk gratis) of Plexquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had voorheen ook altijd TweetDeck op m'n Mac, maar die flipte hem elke dag wel minimaal één keer qua CPU-gebruik, dus maar verwijderd en sindsdien de standaard Twitter applicatie gedownload vanuit de Mac App Store. Die heeft na een aantal maanden nog nooit problemen gegeven. Was wel even wennen van TweetDeck -> Twitter, maar naast dat, alleen maar goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
Maar dan kijk je op hyves (ja, bite me) een embedded youtube iets en dan blaast dat ding ook als een mofo.
Is dit normaal? Het irriteert me namelijk mateloos
Air Video. Streamen en on the fly conversie vanaf Macquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Thanks voor de tips mensen!quote:Op zondag 11 december 2011 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Air Video. Streamen en on the fly conversie vanaf Mac
Opening?quote:Op zondag 11 december 2011 09:41 schreef Estolan het volgende:
Al iemand in de nieuwe Apple Store in NYC geweest?
command-shift-Fquote:Op zondag 11 december 2011 11:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb een probleem! Als ik FireFox open dan verdwijnen mijn Dock en mijn instellingen balk bovenaan .. dit is best irritant, maar ik weet niet hoe ik dit weer terug krijg naar normaal.
de minimalisatie (gele) knop werkt ook niet meer en is grijs geworden.
Was je daar? Mooie locatie iig. Zat vroeger een restaurantquote:
Nee, ben er wel vaak geweest maar niet voor deze openingquote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef Estolan het volgende:
[..]
Was je daar? Mooie locatie iig. Zat vroeger een restaurant
Ok ja was er zelf ik '98/'02/'07/'09quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, ben er wel vaak geweest maar niet voor deze opening
Safari op full screen staan?quote:Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Mijn Dock verbergt zichzelf als ik Safari open heb staan. Bij andere programma's niet. Dit is sinds vanochtend opeens. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Volgens mij is Grand Central nu de grootste.quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef Estolan het volgende:
Ok dacht al
Regent street london de grootste
Daarna central terminal
Nop scheelt 2000sqfquote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef TimCook het volgende:
[..]
Volgens mij is Grand Central nu de grootste.
Als het goed is kan je dat uitzetten bij systeemvoorkeuren.quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef w00h00 het volgende:
Kun je een Apple remote eigenlijk afstellen?
Ik gebruik er 1 voor me Apple TV, maar me Macbook en iMac in dezelfde kamer reageren er ook op...
Je kan'm pairen met het enige apparaat dat je er mee wil bedienen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef w00h00 het volgende:
Ik gebruik er 1 voor me Apple TV, maar me Macbook en iMac in dezelfde kamer reageren er ook op...
De remote is te dom om af te stellen, maar je kunt wel je Mac instellen zodat hij maar naar 1 specifieke remote luistert.quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef w00h00 het volgende:
Niet Regent Street, maar Covent Garden. Die in Regent Street is ouder, Covent Garden werd vorig jaar geopend.quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef Estolan het volgende:
Ok dacht al
Regent street london de grootste
Daarna central terminal
Nee dus. Wel een van de grootste, zo staat het ook in de verschillende NY kranten. De grootste zal binnenkort wel in Azie staan, de nieuwe winkels in HK en Singapore zijn echt mega groot. Die in HK hebben ze ook echt in 2 weken gebouwd ofzo. Opeens was ie er.quote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef TimCook het volgende:
[..]
Volgens mij is Grand Central nu de grootste.
oh las een artikel van vorige maand dat Regentstreet 28000sqft is en daarmee de grootste, en nu central terminal met 23000sqft de 1na grootstequote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niet Regent Street, maar Covent Garden. Die in Regent Street is ouder, Covent Garden werd vorig jaar geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |