quote:
Leuk
Ik ben vanmiddag naar een creatiefbeurs geweest en heb daar kant en klaar haak en breiwerk gekocht

, beide overigens voor een goed doel......gebreide vingerloze handschoenen en 3 tashangers met gehaakte bloemen (en ook nog twee met lintjes/kraaltjes), zachte prijsjes(2,00 en 2,50). Duidelijk is dat breien (en haken) weer in de lift zit bij het creatieve gebeuren want de vorige jaren dat ik op die beurs was was er nauwelijks brei- en haakwerk te vinden terwijl er nu 6 kramen stonden die volledig of voor het grootste deel dat hadden, andere kramen hadden het vaak nog erbij (handschoenen, slofjes en/of dasen) dus we zitten goed in dit topic.
Verder nog zelfgesponnen wol (zo van de eigen schapen van de standhoudster) gekocht, donkerbruin gemeleerd en grijs gemeleerd, ruim 100 gram voor 3,00 en voor zuivere wol vond ik dat best een leuke prijs. Helaas was de portemonee leeg anders had ik ook nog de (geel)witte versie gekocht.

Genoeg bollen gekocht om in ieder geval een shrug te maken maar ik kan er ook kussen van maken, allemaal rechte lappen breien...dat moet ik zelfs kunnen.
Overigens heb ik een visitekaartje dus bij meer wol nodig kan ik zo bellen aangezien ze in een stadje woont wat zo'n beetje aansluit bij mijn eigen stad dus leuk adresje erbij op deze manier.

Overigens ook even Ravelry doorgegeven als tip en met name de FOK!groep.
Als laatst nog 2 potten zelfgemaakte jam gekocht: appeltaart en granaatappel en uiteraard eerst getest.
Ik maak morgen nog wel wat foto's van de haak/breispullen en de wol.