Ik ben nu met drie dingen bezig waarbij ik niet aan een patroon doe. Ik freestyle meer dan ik echt een patroon volg zelfs als ik een patroon volg.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Dottey het volgende:
ik ben beter in freestylen dan patronen opvolgen
Zeker, zondag besteld, en nu al aangekomenquote:
hehe ja.. dat doe ik dus ookquote:Op woensdag 7 december 2011 20:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben nu met drie dingen bezig waarbij ik niet aan een patroon doe. Ik freestyle meer dan ik echt een patroon volg zelfs als ik een patroon volg.
Geen ideequote:Op donderdag 8 december 2011 13:41 schreef annelotje het volgende:
gerstekorrel is om en om recht en averecht en de andere naald juist andersom toch? Lijkt me dat je dan net als bij gewoon recht en averecht moet minderen... Of is dat te simpel gedacht?
sunshine flower, heb je het plaatje van die ster-deken eerst aan je zus laten zien? ik kan me best voorstellen dat dat namelijk iets is wat nogal smaak-gevoelig is, dus voor je er al die moeite in steekt zou ik 't wel met haar overleggen. en heerlijk al die lopende projecten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef SunshineFlower het volgende:
Wat zijn er weel leuke dingen gemaakt!
Leuke poncho & kleed in wording, gevilte tas, konijntje, sjaal. En dat kleed met bijpassend konijntje, geweldig!!!![]()
Inmiddels de sjaal aan mn collega gegeven en mutsje aan de andere collega, ze vonden ze geweldig gelukkig! Nu morgen nog even mutsje nummer 2 mee nemen naar mijn werk en hopen dat hij deze keer wel past bij haar dochtertje.![]()
Ondertussen ben ik nog 2 sjaals aan het breien, vierkantjes aan het haken en nu ben ik begonnen aan deze: http://www.ravelry.com/pa(...)-ripple-baby-blanket
In de hoop dat mijn zus hem leuk gaat vinden om aan een collega van haar te geven die in verwachting is.
fotoooooooooooo'squote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef wiebke het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ben ook aan het haken geslagen.. ik heb nu mijn eerste knnuffeltje af.. Okkie OctopusHij si heel lief geworden.. het volgende op het menu is een Uiltje
Gewoon andere wol/naald dan het patroon?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:04 schreef BrainTeaser het volgende:
Voor iedereen die overweegt om zo'n gingerbread huisje te gaan haken: weet waar je aan begint!![]()
Wat een gepriegel soms zeg! (Vooral omdat de mijne om onverklaarbare redenen half zo klein is als die van het patroon)
Maar vind 'm stiekem al wel leuk worden!
Heb idd wel andere wol, maar had expres dezelfde naald gepakt, zodat het -dacht ik- niet veel uit zou maken... Maar het scheelt echt bijna de helft!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Gewoon andere wol/naald dan het patroon?
Welkom.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef wiebke het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ben ook aan het haken geslagen.. ik heb nu mijn eerste knnuffeltje af.. Okkie OctopusHij si heel lief geworden.. het volgende op het menu is een Uiltje
Nee, ik ben snel.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef PM-girl het volgende:
Wat gaan jullie hard allemaal!
Ik ben nog steeds met mijn sjaal bezig
Heb het mezelf op de hals gehaald natuurlijk, dus het is het wel waard!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef EsseEi het volgende:
gingerbreadhouse lijkt me zeker gepriegel ja!
Ik vind het wel een leuk project, maar je moet wel van gepriegel houden! En veel kleine onderdeeltjes enzo! En ik ben al nooit zo'n kei in een logische volgorde aanhouden, dus hier zwerven nu allerlei losse raampjes, deurtjes en kransjes rond!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef Herfstblad het volgende:
Ik wil het gingerbreadhuisje ook binnenkort eens gaan maken
Zou dat van Zpaghetti niet te grof worden dan? Ligt eraan hoe groot je ze maakt natuurlijk...quote:Op donderdag 8 december 2011 21:14 schreef trovey het volgende:
Op marktplaats iemand gezien die een patroon/pakket aanbod van kersballen van Zpagetti...eens kijken of dat goedkoper kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |