Ja dat klopt helemaalquote:Op maandag 12 december 2011 17:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp hieruit, vind jij eigenlijk je max van D1 ook te hoog liggen? Klopt dat? Ben het met je eens dat 154 gem. heel anders voelt dan 139gem.
Zolang er maar genoeg motivatie blijft om elke keer heen te gaan! En ik denk dat een stel vrouwelijke trainsters staan is dat alleen maar mooiquote:Op woensdag 14 december 2011 14:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik wordt al genoeg gepijnigd door de trainsters op de gym...een paar keer per week je door vrouwen laten afbeulen, best lekker...eh nee, dit klinkt te fout
Ik heb er nu ook 1 in de garage staan alleen heb ik nog geen passende schoenen voor de pedalen gekocht.quote:
De schoenen heb ik, nu alleen de MTB nog. Staat niet zoveel op marktplaats.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook 1 in de garage staan alleen heb ik nog geen passende schoenen voor de pedalen gekocht.
Patroon weet daar meer vanaf. Ik zou hem even vragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:09 schreef Narcotical het volgende:
Waar kun je trouwens het beste zo'n sporttest laten doen eigenlijk?
Wanneer het niet uitmaakt of de verzekering het vergoed zou je het bij Adrie van Diemen in Den Haag kunnen doen: http://www.webtrainer.com/nl/inspanningstest/ Hij is de ploegarts van Garmin Cervelo en vroeger van Rabobank. 80 euro is dan niet duur voor de test en kennis.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:09 schreef Narcotical het volgende:
Waar kun je trouwens het beste zo'n sporttest laten doen eigenlijk?
Hij rijdt elite he bij de NWVGaysquote:Op woensdag 14 december 2011 18:02 schreef No-P het volgende:
Tommeke, Yankee. Binnenkort trainingswedstrijd tegen Kramer of doet de NWVG aan andere wedstrijden mee?
Toch niet op de donderdagavond?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij rijdt elite he bij de NWVGays
Wij hebben alleen amateurs en sportklasse. Hoewel je als amateur sommige wedstrijden wel mee mag doen bij de elites. Al denk ik niet dat Kramer rondjes om de kerk gaat rijden.
Misschien trainingswedstrijdjes op Corpus den Hoorn... Daar doen Mollema, Erik Dekker, Martijn Keizer, Marc de Maar, TJ Slagter en niemand minder dan Johnny Hoogerland ook wel eens mee.
Thanks voor de info. Ga dan inderdaad maar even informeren wat ze wel en niet vergoeden. Den Haag is natuurlijk bij mij om de hoek dus dat is ook zeer zeker een optie. Wat voor gegevens komen er eigenlijk precies uit die test?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wanneer het niet uitmaakt of de verzekering het vergoed zou je het bij Adrie van Diemen in Den Haag kunnen doen: http://www.webtrainer.com/nl/inspanningstest/ Hij is de ploegarts van Garmin Cervelo en vroeger van Rabobank. 80 euro is dan niet duur voor de test en kennis.
Wanneer je verzekeraar het wel vergoed is het handig om te informeren van wie ze vergoeden. Vaak is dat enkel van SMA (sport medisch adviescentrum) deze zitten door het hele land. Zo'n inspanningstest kost +/- 220 euro.
Het is dat ik die 220 euro vergoed krijg anders zou ik zeker naar Adrie van Diemen gaan. Niet alleen om de 80 euro maar hij meet het omslagpunt aan de hand van de ademhaling (met zo'n ademkapje voor) Dit is nauwkeuriger dan een conconi test waar het SMA vaak mee werkt. Maar een conconi test is nauwkeurig genoeg voor onze doeleinden.
rustpols, max hartslag, bloeddruk in rust, bloeddruk bij max. belast, zuurstofopname en longvolume, algemene lichamelijke gesteldheid (botjes, spiergestel, etc) en indien je ook kiest voor de uitbreiding: plasje --> suiker aanwezig? en bloed --> hemoglobine / ijzergehalte. Als je ook defietstest doet: max vermogen, theoretisch gemiddeld vermogen, omslagpunten, en aanwijzingen voor je trainingszones etc.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:48 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Thanks voor de info. Ga dan inderdaad maar even informeren wat ze wel en niet vergoeden. Den Haag is natuurlijk bij mij om de hoek dus dat is ook zeer zeker een optie. Wat voor gegevens komen er eigenlijk precies uit die test?
Die van mij vergoed tot 250 euro per jaar en ik ben niet als een klapjostie verzekerd. 10euro p/m extra voor aanvulling.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
rustpols, max hartslag, bloeddruk in rust, bloeddruk bij max. belast, zuurstofopname en longvolume, algemene lichamelijke gesteldheid (botjes, spiergestel, etc) en indien je ook kiest voor de uitbreiding: plasje --> suiker aanwezig? en bloed --> hemoglobine / ijzergehalte. Als je ook defietstest doet: max vermogen, theoretisch gemiddeld vermogen, omslagpunten, en aanwijzingen voor je trainingszones etc.
Kosten voor compleet onderzoek zonder ademanalyse zou rond de 200-240 ¤ moeten liggen, waarvan je zorgverzekering zo'n 100-120 vergoedt.
Goede keuze, ben benieuwd naar je verslag!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:05 schreef Narcotical het volgende:
Voor zover als ik tot nu toe op internet heb kunnen vinden vergoed mijn zorgwoekeraar helemaal niks in mijn aanvullende pakket. Als ik iets vergoed wil moet ik een hoger aanvullend pakket nemen wat me ¤ 20,- p/m extra kost.
Als ik alles vergoed wil moet ik het sportpakket nemen, ¤ 35,- p/m extra
Denk dat ik maar eens ga informeren bij de kerel in Den Haag..
Zilveren kruis heeft een pakket voor sporters. Misschien is dat iets voor je? Ik ben er ook nog naar aan het kijken maar ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken of het vergoed wordt als ik een verzekering ga kiezen voor volgend jaar.
Ho Ho Ho, Hier de Kerstman:quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef nogeenmaarten het volgende:
Mocht de kerstman meelezen, ik zou het erg leuk vinden om een pakketje fietsmotivatie onder de kerstboom te vinden.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, Hier de Kerstman:
![]()
Een schop onder je reet kun je krijgen, luie flikker!
Trappen met je kutje, t is best lekker fietsweer vandaag![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, Hier de Kerstman:
![]()
Een schop onder je reet kun je krijgen, luie flikker!
Trappen met je kutje, t is best lekker fietsweer vandaag![]()
Pas op voor Rudolph, er gaan geruchten over z'n geaardheid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Zal gebukt bij de kerstboom gaan staan.
Waarom ga je steeds hardlopen als je er toch een teringhekel aan hebt?quote:
Ik heb vandaag niet mij rijbewijs gehaald. Ook een fiets verpest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een vakansie geboekt van 1700 EUR (voor 2 personen), weekje all-in in luxe hotel in de Cariben.
Had ik ook mooie fiets voor kunnen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |