Maar met deze sfeer nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:16 schreef MineraalWater het volgende:
Sandstone vind ik zelf rustiger kijken om iets op te maken..
Klopt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar met deze sfeer niet
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Ik heb 3/4 weken terug nog een doolhofje gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef bobbernaut het volgende:
Wie wilt mij helpen met een doolhof? het vergt niet veel tijd en is leuk!!!
Dit ziet er wel nice uit, zullen we anders gewoon een keer beginnen? Zo doe ik dat met mijn projecten tenminste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Van leaves natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
van wat zal ik mijn doolhof maken?
quote:
quote:
Paar schaakstukken te weinig, of teveel blokjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef Lorrelies het volgende:
♜♞♝♚♛♝♞♜
♟♟♟♟♟♟♟♟
▓░▓░▓░▓░▓░▓░
░▓░▓░▓░▓░▓░▓
▓░▓░▓░▓░▓░▓░
░▓░▓░▓░▓░▓░▓
♙♙♙♙♙♙♙♙
♖♘♗♔♕♗♘♖
Almost started workingtwitter:notch twitterde op zaterdag 03-12-2011 om 16:52:49Almost started working on a small xmas game, but decided to not code for a while longer. It was going to be called "Santa vs Cthulhu". reageer retweet
Ok, ik kom wel helpen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen we gewoon vanaf 2000x2000 een mijn maken met zn allen?
Ik begin alvast aan een opslag dan (bouwkeet).
In een woestijn biomes?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Als je dit ziet, zit je goed..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best kut dat al mijn kisten absoluut niet in de buurt staan en dat ik dus met heel veel zooi moet gaan slepen..quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:08 schreef drumstickNL het volgende:
Jongens allemaal naar 2000 x 2000 gaan, we zijn lekker opweg met het project. Je ziet het vanzelf wanneer je er bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle foto's die gepost zijn..quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:27 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Best kut dat al mijn kisten absoluut niet in de buurt staan en dat ik dus met heel veel zooi moet gaan slepen..
Is er al een ontwerp?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
Wie kent ze nog.Nog nooit zo'n verzameling teringnerds op 1 plek gezien, en ik ging vroeger naar LANs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n verzameling teringnerds op 1 plek gezien, en ik ging vroeger naar LANs.
And the bashing begins.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n verzameling teringnerds op 1 plek gezien, en ik ging vroeger naar LANs.
Y U NO MAKE SENSE?quote:
Grote brede straten: Ik denk dat je met kleine kronkelende straten veel meer sfeer creëert. Die kerk moet ook niet het middelpunt van alles worden zoals dat er nu in staan. Pleinen: meh niet teveel en niet te groot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Alle foto's die gepost zijn..
Zo gaan we te werk.
Grote Kerk
Haven
Enorme stadsmuur
Citadel opzet
Hoogteverschillen
Grote brede straten
Pleinen
Tuinen
Marktplein
Groots opgezette undercity.
Hogwarts elementen erbij?
Buiten de stadsmuur boerderijen met enorme akkers.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:38 schreef MineraalWater het volgende:
geinig, maar wordt het dan niet te makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ze zitten de komende jaren wel lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:15 schreef drumstickNL het volgende:
Mojang gaat het niet lang volhouden zo.
Ik verzin maar wat..quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Grote brede straten: Ik denk dat je met kleine kronkelende straten veel meer sfeer creëert. Die kerk moet ook niet het middelpunt van alles worden zoals dat er nu in staan. Pleinen: meh niet teveel en niet te groot.
Hogwarts elementen: liever niet
We hadden genoeg plaatjes ter inspiratie van Mordecai en andere users. Nu gaan we blijkbaar ineens een andere richting op?
Noob nog steeds mang! A zemmelkind!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Toen was ik 11. 2 uur gespeeld daarna nooit meer, wat een kut spel.
Heh, je moet doen wat je zelf wil doen ofc.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Google image eens neuschwanstein.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heh, je moet doen wat je zelf wil doen ofc.
[ afbeelding ]
Dit is tot nu toe nog wel een van de mooiste kastelen die ik gezien heb.
Is lelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Google image eens neuschwanstein.
Ben er geweest, leuk maar we moeten de globale vormen kunnen namaken en daarin is dat kasteel zeker niet een van de besten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Google image eens neuschwanstein.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2011 21:32:05 ]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ben er geweest, leuk maar we moeten de globale vormen kunnen namaken en daarin is dat kasteel zeker niet een van de besten.
En dit dan?:Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Deze heeft ook ongeveer alles wel wat is besproken, alleen wat meer cartoony getekend.Damn, Als we dat konden flikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Deze heeft ook ongeveer alles wel wat is besproken, alleen wat meer cartoony getekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou inderdaad nice zijn maar .. heightlimit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Damn, Als we dat konden flikken.Vandaar dat ik die andere 2 ff gepakt heb want die zijn niet übergroot of op gigantische hoogte.
Kan wel als je hem wat lager bouwt, hebt in principe 120 blocks de ruimte voor sommige delen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Zou inderdaad nice zijn maar .. heightlimit.Vandaar dat ik die andere 2 ff gepakt heb want die zijn niet übergroot of op gigantische hoogte.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2011 21:42:18 ]
Jij mag wel stemmen lieve schatquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:42 schreef bobbernaut het volgende:
waarom heb ik geen stemrecht?
ik betaal belasting, maar heb geen stemrecht? WTF
Aight.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef drumstickNL het volgende:
bagger deze even vol dan zet ik het in de
EERSTE POST
dus niet een fipo gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |