quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ben er geweest, leuk maar we moeten de globale vormen kunnen namaken en daarin is dat kasteel zeker niet een van de besten.
En dit dan?:Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Deze heeft ook ongeveer alles wel wat is besproken, alleen wat meer cartoony getekend.Damn, Als we dat konden flikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Deze heeft ook ongeveer alles wel wat is besproken, alleen wat meer cartoony getekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou inderdaad nice zijn maar .. heightlimit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Damn, Als we dat konden flikken.Vandaar dat ik die andere 2 ff gepakt heb want die zijn niet übergroot of op gigantische hoogte.
Kan wel als je hem wat lager bouwt, hebt in principe 120 blocks de ruimte voor sommige delen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Zou inderdaad nice zijn maar .. heightlimit.Vandaar dat ik die andere 2 ff gepakt heb want die zijn niet übergroot of op gigantische hoogte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2011 21:42:18 ]
Jij mag wel stemmen lieve schatquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:42 schreef bobbernaut het volgende:
waarom heb ik geen stemrecht?
ik betaal belasting, maar heb geen stemrecht? WTF
Aight.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef drumstickNL het volgende:
bagger deze even vol dan zet ik het in de
EERSTE POST
dus niet een fipo gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |