Alle foto's die gepost zijn..quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:27 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Best kut dat al mijn kisten absoluut niet in de buurt staan en dat ik dus met heel veel zooi moet gaan slepen..
Is er al een ontwerp?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
Wie kent ze nog.Nog nooit zo'n verzameling teringnerds op 1 plek gezien, en ik ging vroeger naar LANs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n verzameling teringnerds op 1 plek gezien, en ik ging vroeger naar LANs.
And the bashing begins.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n verzameling teringnerds op 1 plek gezien, en ik ging vroeger naar LANs.
Y U NO MAKE SENSE?quote:
Grote brede straten: Ik denk dat je met kleine kronkelende straten veel meer sfeer creëert. Die kerk moet ook niet het middelpunt van alles worden zoals dat er nu in staan. Pleinen: meh niet teveel en niet te groot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Alle foto's die gepost zijn..
Zo gaan we te werk.
Grote Kerk
Haven
Enorme stadsmuur
Citadel opzet
Hoogteverschillen
Grote brede straten
Pleinen
Tuinen
Marktplein
Groots opgezette undercity.
Hogwarts elementen erbij?
Buiten de stadsmuur boerderijen met enorme akkers.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:38 schreef MineraalWater het volgende:
geinig, maar wordt het dan niet te makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zitten de komende jaren wel lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:15 schreef drumstickNL het volgende:
Mojang gaat het niet lang volhouden zo.
Ik verzin maar wat..quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Grote brede straten: Ik denk dat je met kleine kronkelende straten veel meer sfeer creëert. Die kerk moet ook niet het middelpunt van alles worden zoals dat er nu in staan. Pleinen: meh niet teveel en niet te groot.
Hogwarts elementen: liever niet
We hadden genoeg plaatjes ter inspiratie van Mordecai en andere users. Nu gaan we blijkbaar ineens een andere richting op?
Noob nog steeds mang! A zemmelkind!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Toen was ik 11. 2 uur gespeeld daarna nooit meer, wat een kut spel.
Heh, je moet doen wat je zelf wil doen ofc.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Google image eens neuschwanstein.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heh, je moet doen wat je zelf wil doen ofc.
[ afbeelding ]
Dit is tot nu toe nog wel een van de mooiste kastelen die ik gezien heb.
Is lelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Google image eens neuschwanstein.
Ben er geweest, leuk maar we moeten de globale vormen kunnen namaken en daarin is dat kasteel zeker niet een van de besten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Google image eens neuschwanstein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2011 21:32:05 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |