Ik heb 3/4 weken terug nog een doolhofje gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef bobbernaut het volgende:
Wie wilt mij helpen met een doolhof? het vergt niet veel tijd en is leuk!!!
Dit ziet er wel nice uit, zullen we anders gewoon een keer beginnen? Zo doe ik dat met mijn projecten tenminste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Van leaves natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
van wat zal ik mijn doolhof maken?
quote:
quote:
Paar schaakstukken te weinig, of teveel blokjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef Lorrelies het volgende:
♜♞♝♚♛♝♞♜
♟♟♟♟♟♟♟♟
▓░▓░▓░▓░▓░▓░
░▓░▓░▓░▓░▓░▓
▓░▓░▓░▓░▓░▓░
░▓░▓░▓░▓░▓░▓
♙♙♙♙♙♙♙♙
♖♘♗♔♕♗♘♖
Almost started workingtwitter:notch twitterde op zaterdag 03-12-2011 om 16:52:49Almost started working on a small xmas game, but decided to not code for a while longer. It was going to be called "Santa vs Cthulhu". reageer retweet
Ok, ik kom wel helpen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen we gewoon vanaf 2000x2000 een mijn maken met zn allen?
Ik begin alvast aan een opslag dan (bouwkeet).
In een woestijn biomes?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Als je dit ziet, zit je goed..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |