SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
werken?quote:
Ook! Druk bezig maar meer zin om te vrijenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en Youtube hebben ze nu echt verneukt. Hiep hoi.
Doe je het nietquote:
Ik met die FOK!ster.quote:
no waaaaaiii!quote:
Ik denk maar met mezelfquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
no waaaaaiii!
Ik gewoon met m'n vriendin!
stats zijn dan wel weer tofquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en Youtube hebben ze nu echt verneukt. Hiep hoi.
Vandaag met niemand, denkquote:
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef Fallen het volgende:
Wat klonk als een vrolijke TT slaat in één keer om naar teleurstelling.
Overigens ook hier maar weer een eenzaam weekend. Moet weer werken vanavond en zaterdag en zondagavond. De kans dat ik daar een leuke dame tegenkomt is kleiner dan de Lotto winnen. En ik doe niet eens mee...-
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Ik blijf er vrij neutraal onder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:03 schreef Kn0x het volgende:
Als ik zeg dat ik vanavond waarschijnlijk wel ga vrijen, zijn jullie dan weer blij?
Dat maakt het voor ons alleen maar ergerquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:03 schreef Kn0x het volgende:
Als ik zeg dat ik vanavond waarschijnlijk wel ga vrijen, zijn jullie dan weer blij?
Dat plaatje maakt sowieso wel een hoop goed!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Tain het volgende:
Ieder geval een ventilator voor dit topic
[ afbeelding ]
quote:
Waarom denk je dat ik geen BF3 meer met je speel!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BF3Deze shit is zo fantastisch om te doen
Uit een scoutje springen om Spanky te instant-knifen zou ook mooi in dit filmpje passen
Jamaar jamaar... we moeten dan ook squadbuddies worden uiteraardquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen BF3 meer met je speel!
idem, dit weekend maar weer eens bf3 op starten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:15 schreef Poit het volgende:
Battlefield
Heb het al even niet meer gedaan maar wat tof blijft die game. Filmpje is geniaal trouwens
Die met die claymorequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BF3Deze shit is zo fantastisch om te doen
Uit een scoutje springen om Spanky te instant-knifen zou ook mooi in dit filmpje passen
PEECEEEEquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die met die claymore![]()
Misschien toch maar eens BF3 kaufen.
Xbox?
Ik heb hem op de kruisdoos jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die met die claymore![]()
Misschien toch maar eens BF3 kaufen.
Xbox?
Is hij weer stout op WA of WF of zo.quote:
quote:
Ben je geswitched? Maand geleden draaide je PC nog amper Firefoxquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem op de kruisdoos jaSpanky ook.
Mijn PC draait Google Chrome maar net, dus BF3 hoef ik daarop niet te proberen
JAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Is hij weer stout op WA of WF of zo.
quote:
Is virtueel, hij durft toch niet bij je in de buurt te komenquote:
Ik ben nooit stout! Hooguit ondeugendquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Is hij weer stout op WA of WF of zo.
Als ie nu in de buurt komt krijg ie een bitchslapquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Is virtueel, hij durft toch niet bij je in de buurt te komen
moet tevens vanavond opschieten met WF
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben nooit stout! Hooguit ondeugend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschilt niet veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben nooit stout! Hooguit ondeugend
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ie nu in de buurt komt krijg ie een bitchslap
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zal je wel verdiend hebben.quote:
Blijkbaar!quote:
Waarom zou je dat uit willen zetten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Endurance Nyan Cat race met m'n vriendin, wie wil hem eerder uitzetten!
quote:
Als ik niet ziek was geweest dan had ik Poit nu naar je toe gebrachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wil je me gebitchslapped zien worden??quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ik niet ziek was geweest dan had ik Poit nu naar je toe gebracht!
De ironiequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Je verdiend hetquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Wil je me gebitchslapped zien worden??
En beterschap kerel!
Door Shar zekerquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Wil je me gebitchslapped zien worden??
En beterschap kerel!
Ik vind van nietquote:
Jah, wat een verhaal is dat zeg!quote:
ITS OVER 9000!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:57 schreef SpankmasterC het volgende:
DE BITCH GEEFT HET NIET OP, WE ZITTEN OP 1000 SECONDEN!!!
Beeeeeeeh vervelend zegquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef wc-eend het volgende:
Dus...
De loodgieter heeft gekeken en geconstateerd dat dus echt de leiding zelf lekt. Hij kan er niet bij om het te maken. Dus waarschijnlijk, oud huis, allemaal lood moet de gehele keuken er uit en een deel van de vloer in de gang om alles te kunnen maken/vervangen...
Ik, zwaar depressief, heb de huiseigenaar gebeld...
Die zei gelukkig dat we hadden afgesproken dat ik kleine klusjes zou doen en dat dit er zeker niet onder viel. We wachten dus de offerte af van wat het grapje gaat kosten en dan kan de huiseigenaar beslissen wat ze wil doen.
Mocht ze besluiten er niks mee te willen doen dan komen we overeen dat het huurcontract netjes wordt ontbonden zonder problemen maar ze gaf aan dat ze geen problemen verwachtte met de kosten..
Nu net gehoord dat de VVE de kosten voor zich neemt voor de eventuele schade bij de onderbuurvrouw...
Dus ja... klote maar ziet er naar uit dat het wel goedkomt...
Als je moet gaan verhuizen dan neem je wel de onderbuurvrouw mee toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef wc-eend het volgende:
Dus...
De loodgieter heeft gekeken en geconstateerd dat dus echt de leiding zelf lekt. Hij kan er niet bij om het te maken. Dus waarschijnlijk, oud huis, allemaal lood moet de gehele keuken er uit en een deel van de vloer in de gang om alles te kunnen maken/vervangen...
Die zei gelukkig dat we hadden afgesproken dat ik kleine klusjes zou doen en dat dit er zeker niet onder viel. We wachten dus de offerte af van wat het grapje gaat kosten en dan kan de huiseigenaar beslissen wat ze wil doen.
Mocht ze besluiten er niks mee te willen doen dan komen we overeen dat het huurcontract netjes wordt ontbonden zonder problemen maar ze gaf aan dat ze geen problemen verwachtte met de kosten..
Nu net gehoord dat de VVE de kosten voor zich neemt voor de eventuele schade bij de onderbuurvrouw...
Ik onderhuur van een koopwoningquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef Poit het volgende:
Fucking hell wat kut Eend..
Wel bizar dat de VVE er voor opdraait.. Je zit toch in een huurwoning? Of is de woning van iemand en jij zit er als onderhuurder?
Zekers... vanochtend had ze iets van een badjas ding aan dat niet eens over haar heupen heen kwam... wel jammer dat ze wel een gewone broek aanhadquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je moet gaan verhuizen dan neem je wel de onderbuurvrouw mee toch?
Wat een gedoe. Denk je eindelijk een huisje te hebben. Gelukkig gaat alles uiteindelijk wel goed komen, maar dit had je wel wat anders voor gesteld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef wc-eend het volgende:
Dus...
pc-'gaming'quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:46 schreef Tain het volgende:
gemiddeld 22 FPS in Batman met alles max
Scherpquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben je geswitched? Maand geleden draaide je PC nog amper Firefox
werk ze kerel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef Fallen het volgende:
Zo, even rondjes in het park gedaan. Nu douchen, eten en dan werken tot 0:00.
Yay voor dat laatste!![]()
Fucking ambtenaar!!!quote:
Toch netjes, weer gelopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef Fallen het volgende:
Zo, even rondjes in het park gedaan. Nu douchen, eten en dan werken tot 0:00.
Yay voor dat laatste!![]()
idemquote:
Ik heb nog steeds het idee dat er teveel alcohol in zit en er komt verder echt weinig uit mijn handen nuquote:
omfg elkaar-lang-niet-gezien-sex is epicquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef GameBabe het volgende:
Vrijen![]()
Ik zie de man weer na een maand, dus ben er wel een soort van aan toe
Geef em een dikke kus van me!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef GameBabe het volgende:
Vrijen![]()
Ik zie de man weer na een maand, dus ben er wel een soort van aan toe
Leuk voor jullie ja, wij mannen moeten tactisch fappen en dat is toch minder fijn dan normaal fappen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg elkaar-lang-niet-gezien-sex is epic
Die is machtigquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg elkaar-lang-niet-gezien-sex is epic
Daar heeft hij de afgelopen maand geen privacy voor gehad, dus het zal wel boem klats seks wordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leuk voor jullie ja, wij mannen moeten tactisch fappen en dat is toch minder fijn dan normaal fappen!
Zal ik doen, waar moet hij op?quote:
Gewoon op z'n wang!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Daar heeft hij de afgelopen maand geen privacy voor gehad, dus het zal wel boem klats seks worden
[..]
Zal ik doen, waar moet hij op?
Nee, dat komt daarnaquote:
Waarom is specificaties vragen nou weer vies, misschien moest het wel op zijn linkeroorlel ofzo, weet ik veel...quote:
Pff, als ik ergens geil van wordt is dat het wel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarom is specificaties vragen nou weer vies, misschien moest het wel op zijn linkeroorlel ofzo, weet ik veel...
Jij wordt gewoon overal geil vanquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, als ik ergens geil van wordt is dat het wel..
Dus.. Smeerpijpje!! Gewoon op de wang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon overal geil vanDa's dan ook wel weer een beetje waar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Is toch al elk jaar in Zwollequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
HOLY CRAP! Er is Lego World in Nederland in Zwolle? IK GA HEEN IN 2012!
idd... klote bugs met DirectX11 en B:AC... Op DX9 doet ie het tenminste wel goedquote:
Je bent vast niet zo enthousiast omdat je disjfa en Vladimir gaat opzoekenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:34 schreef koei het volgende:
Op weg naar Zoetermeer
Wie had ooit gedacht dat ik blij zou zijn om dat te kunnen zeggen...
Koei?!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fruit, didn't you get the memo?
[ afbeelding ]
quote:
Uhm dat was gister Koeitje!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:45 schreef koei het volgende:
[..]en Gamebabe ook!
Maar eerst de finale van Robinson kijken! Is ook belangrijk natuurlijk!
En ik ben niet bij Vladje of Disjfa idd, maar in nog beter gezelschap
Speaking of iPad, ik heb m'n Kindle binnengekregen! Was 2 dagen onderweg vanuit de VS, ben nu al fan van het ding!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
Vandaag gratis: iPad’s Need fo Speed Shift
HALEN JONG
Ik weet het niet met dat ding kleine spanky!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Speaking of iPad, ik heb m'n Kindle binnengekregen! Was 2 dagen onderweg vanuit de VS, ben nu al fan van het ding!
Jongen hoezo niet? Ding is een boek, maar dan eigenlijk duizenden in één!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet met dat ding kleine spanky!
Kindlequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongen hoezo niet? Ding is een boek, maar dan eigenlijk duizenden in één!
Jongen ik voel je wel!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongen hoezo niet? Ding is een boek, maar dan eigenlijk duizenden in één!
net hetgene waar een ipad dus niet goed in isquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jongen ik voel je wel!
Maar toch het is idd maar ''een'' boek en geen 1000 andere dingen zoals een ipad enzulks
US store?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
Vandaag gratis: iPad’s Need fo Speed Shift
HALEN JONG
NL ookquote:
Raar, zie hem niet staanquote:
http://www.ipadinfo.nl/17(...)need-fo-speed-shift/quote:
Je had het nooit gevraagdquote:
Ja man nog steeds, komende week weer en in de vakantie nog wat vaker!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
Spank zit jij bij de Pu achter de receptie of wat was dat toen?
De zaken gaan goed daar begreep ik?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja man nog steeds, komende week weer en in de vakantie nog wat vaker!
Hoezo?
Krijg er zelf niet enorm veel van mee maar het lijkt allemaal wel snor te zitten ja! Komen en gaan van mensen enzo!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De zaken gaan goed daar begreep ik?
Ja zat op mijn US accountquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.ipadinfo.nl/17(...)need-fo-speed-shift/
Kijk elke dag ff op ipadinfo voor aanbiedingen en als je die link volgt opent die hem in itunes meteen.
Ik heb ook zo'n US Account is wel balen want heb ik niet meer veel aan.quote:
Want?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n US Account is wel balen want heb ik niet meer veel aan.
Dat is wel heel snel!quote:
Dit klinkt niet als jouw week nee....quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:58 schreef wc-eend het volgende:
*zucht*
Kom je op je werk, Bestelbus rijdt scooterrijder dood , blijkt dit de man van een collega te zijn...
Blij als de week voorbij is
Welke van de twee?quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:58 schreef wc-eend het volgende:
*zucht*
Kom je op je werk, Bestelbus rijdt scooterrijder dood , blijkt dit de man van een collega te zijn...
Blij als de week voorbij is
koei is in zoetermeerquote:
lolquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fruit, didn't you get the memo?
[ afbeelding ]
Morgen pasquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:45 schreef koei het volgende:
[..]en Gamebabe ook!
Maar eerst de finale van Robinson kijken! Is ook belangrijk natuurlijk!
En ik ben niet bij Vladje of Disjfa idd, maar in nog beter gezelschap
De kat hier was ook zo na zijn castratie. Gelukkig werd dat wel snel minder en nu heeft ie af en toe zijn renbuienquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:25 schreef GameBabe het volgende:
Morgen pas![]()
Hebben jullie het vaker gezien of gehoord dat een kater mega kittenachtig wordt na een castratie? Dude rent als een malle door het huis hier....
Ja hoor dat gaat vanzelf weer overquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Welke van de twee?
[..]
koei is in zoetermeer
[..]
lol
[..]
Morgen pas![]()
Hebben jullie het vaker gezien of gehoord dat een kater mega kittenachtig wordt na een castratie? Dude rent als een malle door het huis hier....
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
De kat hier was ook zo na zijn castratie. Gelukkig werd dat wel snel minder en nu heeft ie af en toe zijn renbuien
Ik hoop het maar, op zo'n manier kan hij niet in mijn slaapkamer 's nachts en dat wil hij wel graagquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hoor dat gaat vanzelf weer over
lollumquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef Tain het volgende:
Hmm, ziek zijn heeft toch wat voordelen... 3.5 KG afgevallen sinds dinsdag
Nou ik noem dat geen voordeel, maar tja ik heb dan ook zusje die door ziek zijn eng mager werdquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef Tain het volgende:
Er mag wel wat meer af voordat ik mager genoemd kan wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nou ik noem dat geen voordeel, maar tja ik heb dan ook zusje die door ziek zijn eng mager werd
Vocht... van de week zit er weer 2.5 - 3 kg weer aan...quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef Tain het volgende:
Dat wilde ik net zeggen...quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vocht... van de week zit er weer 2.5 - 3 kg weer aan...
Ik heb ooit ook 43 kg gewogen na een ziekenhuisopname... dat is echt niet tof, dus nu eet ik altijd, hoe ziek ik ook ben...quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nou ik noem dat geen voordeel, maar tja ik heb dan ook zusje die door ziek zijn eng mager werd
Je had toch al verkeringquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:42 schreef koei het volgende:
Ik heb een nonnenpak gekregen van de Sinten de blu-ray set van jurassic park! En een nieuwe oude fiets!
Ja, maar niks mis met brede ervaring op doen!quote:
En al bijna uitgespeeld?quote:
Mario Kart, de game die je voor het aanschaffen al voor de helft hebt uitgespeeldquote:
voor welk systeem?quote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is een redelijke prijs om deze dingen via marktplaats te kopen in 1 set?
- 2 Controllers
- Kabels
- Toetsenbord die je aan een controller kunt klikken
- Draadloos headset
- Quick charge kit
oh mijn oude xbox troep, een kapotte xbox is naar t broertje van mijn ex en de andere kapotte xbox is bij wc eend, geen zin meer om een nieuwe te kopen want doe er toch niets meequote:
oh ik heb super mario world gekochtquote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mario Kart, de game die je voor het aanschaffen al voor de helft hebt uitgespeeld(mits je de voorgaande games gespeeld hebt)
Kijk, schiet al op.quote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee net pas begonnen in de tram naar huis, heb iig world 1 al klaar
wil heb vooral heen en terug in de bus naar werk spelen, dus moet niet teveel nu spelen anders is t al zo snel klaarquote:
Dan inderdaad niet te veel spelen, en speciaal voor de reis naar/van werk houden.quote:Op zondag 4 december 2011 00:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wil heb vooral heen en terug in de bus naar werk spelen, dus moet niet teveel nu spelen anders is t al zo snel klaar
ik vind de game tot nu toe erg leukquote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan inderdaad niet te veel spelen, en speciaal voor de reis naar/van werk houden.
Wel zo leuk en afwisseld
ok, geen idee. Maar mini-games zijn altijd wel leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 00:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind de game tot nu toe erg leuk![]()
hoop trouwens dat nintendo ook nog met wat mini games komt enzo, met die venture forth ben ik al 3x helemaal rond en toen maar gestopt, en met die puzzelstukjes heb ik alle puzzels al helemaal compleet!
Trusten Sharquote:
Goedemorgen babequote:
Goed hoor! Even een weekje vrij tussen 2 stages dus heb ik even de tijd om flink te sporten en te studeren voor mijn nieuwe stage! En ga nog een cursus volgen van 2 dagen, dus de planning staat goed aangescherptquote:
Niiiiiiiicequote:Op zondag 4 december 2011 10:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed hoor! Even een weekje vrij tussen 2 stages dus heb ik even de tijd om flink te sporten en te studeren voor mijn nieuwe stage! En ga nog een cursus volgen van 2 dagen, dus de planning staat goed aangescherpt
En met jou lieffie?
aaaawh niiiicequote:Op zondag 4 december 2011 10:46 schreef GameBabe het volgende:
Zenuwachtig alsof ik een eerste date heb met een jongen waar ik verliefd op ben
Leuk toch!quote:Op zondag 4 december 2011 10:46 schreef GameBabe het volgende:
Zenuwachtig alsof ik een eerste date heb met een jongen waar ik verliefd op ben
Zo nice is het niet om niet te kunnen eten enzoquote:Op zondag 4 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NiiiiiiiiceLekker ff 2 weken vrij!! Ik heb de week van 12 dec ook eindelijk vrij
Wat voor nieuwe stage ga je doen? En wat voor cursus?
[..]
aaaawh niiiice
Ik heb het verhaal over jouw vriendje half gemist denk ik. Hoe lang hebben jullie al wat, hoe ging dat, hoe oud is ie, wat doet hij in het leven enzo?quote:Op zondag 4 december 2011 10:54 schreef koei het volgende:
[..]
Leuk toch!veel plezier samen!
Die van mij is net richting Feyenoord vertrokken
quote:Op zondag 4 december 2011 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Huuu jullie zijn stom, volgens mij ben ik nou nog maar de enige single vrouw hier![]()
Volgens mij zijn hier genoeg gewillige mannenquote:Op zondag 4 december 2011 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Huuu jullie zijn stom, volgens mij ben ik nou nog maar de enige single vrouw hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Ja maar jij hebt Poit!!quote:Op zondag 4 december 2011 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoi Morgen, ik ben GameBabe 27 jaar en mijn hobby's zijn (vecht)sporten, games maken, lekker eten en drinken en films.quote:Op zondag 4 december 2011 11:01 schreef Morgen- het volgende:
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Morgen- en ik ben 16. Mijn hobby's zijn gamen, voetballen en poolen.
Ja die is toch heul niet hierquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 10:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier genoeg gewillige mannenJa is ook zo hoor, moet zeggen dat ik het eingenlijk even wel lekker vind zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plus daten is altijd ook leuk
![]()
Halloooquote:Op zondag 4 december 2011 11:01 schreef Morgen- het volgende:
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Morgen- en ik ben 16. Mijn hobby's zijn gamen, voetballen en poolen.
Nee helaas maar 1 weekje vrij maar toch lekker! Mijn nieuwe stage is in een praktijk die in samenwerking met het ziekenhuis topsporters behandeld. Vandaar dat ik nog heel veel moet studeren wat het is nogal een overgang na 15 weken bejaarden te hebben gerevalideerd.quote:Op zondag 4 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NiiiiiiiiceLekker ff 2 weken vrij!! Ik heb de week van 12 dec ook eindelijk vrij
Wat voor nieuwe stage ga je doen? En wat voor cursus?
[..]
aaaawh niiiice
quote:Op zondag 4 december 2011 11:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoi Morgen, ik ben GameBabe 27 jaar en mijn hobby's zijn (vecht)sporten, games maken, lekker eten en drinken en films.
Hallo morgen! Ik ben Lotje-Plusone, bijna 25. Op dit moment geen tijd voor hobby's omdat ik in mijn afstudeerjaar zit maar sport wel erg graag.quote:Op zondag 4 december 2011 11:01 schreef Morgen- het volgende:
oe klinkt wel goedquote:Op zondag 4 december 2011 11:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee helaas maar 1 weekje vrij maar toch lekker! Mijn nieuwe stage is in een praktijk die in samenwerking met het ziekenhuis topsporters behandeld. Vandaar dat ik nog heel veel moet studeren wat het is nogal een overgang na 15 weken bejaarden te hebben gerevalideerd.
En de cursus die ik ga doen is medical taping. Kort samengevat:
'Medical Taping Concept is een nieuwe behandelmethode bij Sportmassage. Medical Taping is een behandelwijze waarbij spieractiviteit meehelpt bij het herstel van blessures. Spieren verzorgen mede de toevoer van bloed en de afvoer van afvalstoffen door het lichaam. Het Medical Taping Concept gebruikt dan ook elastische tapes die spieren ondersteunen zonder ze te beperken. De normale spieractiviteit verbetert de weefseldoorbloeding en bevordert zo het herstel'
En jij nog plannen voor je weekje vrij?
Hoi Lotjequote:Op zondag 4 december 2011 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hallo morgen! Ik ben Lotje-Plusone, bijna 25. Op dit moment geen tijd voor hobby's omdat ik in mijn afstudeerjaar zit maar sport wel erg graag.
Hoi Morgenquote:Op zondag 4 december 2011 11:01 schreef Morgen- het volgende:
geen zorgen hoor, ik game ook teveelquote:Op zondag 4 december 2011 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Sharana, 27 en game teveel, shop teveel en werk in de ict
Als michhas me hier niet stoort dan gaat het perfectquote:Op zondag 4 december 2011 11:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoi Morgen, misschien gaat het hier iets beter he
ik zou zeggen lees vooral even de OP doorquote:Op zondag 4 december 2011 11:11 schreef Morgen- het volgende:
[..]
geen zorgen hoor, ik game ook teveel
Een kleine twee maanden nu. Hij heet Nick, is 33 jaar oud en een vriend van m'n zwager. Hij doet iets financieels bij de semi-overheid en heeft een seizoenskaart voor Feyenoord, maar wel in de sponsor-afdeling gelukkig, dus hij is geen halve hooligan ofzo. Zegt ie... En hij weet niks van computers of internetquote:Op zondag 4 december 2011 10:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal over jouw vriendje half gemist denk ik. Hoe lang hebben jullie al wat, hoe ging dat, hoe oud is ie, wat doet hij in het leven enzo?
Dat is juist een luxe positie! Kan je ze gewoon uitkiezen!quote:Op zondag 4 december 2011 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Is dat zo gek? Is toch gewoon een beroep/ iets wat veel mensen doen...quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 4 december 2011 11:17 schreef koei het volgende:
[..]
Een kleine twee maanden nu. Hij heet Nick, is 33 jaar oud en een vriend van m'n zwager. Hij doet iets financieels bij de semi-overheid en heeft een seizoenskaart voor Feyenoord, maar wel in de sponsor-afdeling gelukkig, dus hij is geen halve hooligan ofzo. Zegt ie... En hij weet niks van computers of internetcheckt z'n mail alleen als hij mail verwacht en dingen als Facebook zijn ook niet aan hem besteed
quote:Op zondag 4 december 2011 11:22 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is juist een luxe positie! Kan je ze gewoon uitkiezen!
SF maakt ook games: http://megaswf.com/simple_serve/60230/quote:
Paardengame van SFquote:Op zondag 4 december 2011 11:45 schreef Tain het volgende:
[..]
SF maakt ook games: http://megaswf.com/simple_serve/60230/
Alleen moet er 1tje nog een paar ballen laten groeienquote:
Hoi, ik ben eend, schrijf teveel voor FOK!games, game te weinig, 27 jaar, en hopeloos verliefd op Shar maar ik ben helaas niet opgewassen tegen de mannelijkheid van Poit...quote:Op zondag 4 december 2011 11:01 schreef Morgen- het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoi, ik ben eend, schrijf teveel voor FOK!games, game te weinig, 27 jaar, en hopeloos verliefd op Shar maar ik ben helaas niet opgewassen tegen de mannelijkheid van Poit...
Dag Morgen-quote:Op zondag 4 december 2011 11:01 schreef Morgen- het volgende:
Er komt een dag dat jullie het uitvechtenquote:Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoi, ik ben eend, schrijf teveel voor FOK!games, game te weinig, 27 jaar, en hopeloos verliefd op Shar maar ik ben helaas niet opgewassen tegen de mannelijkheid van Poit...
Hoi, ik ben Solique, 25 jaar, game teveel, luister te veel muziek, werk in de ict waar ik banken overeind houd, blijkbaar gaat het goed de laatste tijd want blijf maar dates hebben met damesquote:Op zondag 4 december 2011 11:01 schreef Morgen- het volgende:
Met dezelfde dames of steeds wisselende? En waarom vertel je dat aan morgan en niet al veel eerder aan de rest hier?quote:Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Solique het volgende:
Mogguh
[..]
Hoi, ik ben Solique, 25 jaar, game teveel, luister te veel muziek, werk in de ict waar ik banken overeind houd, blijkbaar gaat het goed de laatste tijd want blijf maar dates hebben met dames
Misschien is Morgen een van die dames?quote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef koei het volgende:
[..]
Met dezelfde dames of steeds wisselende? En waarom vertel je dat aan morgan en niet al veel eerder aan de rest hier?
geen aanleiding gok ikquote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef koei het volgende:
[..]
Met dezelfde dames of steeds wisselende? En waarom vertel je dat aan morgan en niet al veel eerder aan de rest hier?
Ik ben een jongen hoorquote:Op zondag 4 december 2011 14:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien is Morgen een van die dames?
Wisselende. Dames komen naar mij toe tegenwoordig.quote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef koei het volgende:
[..]
Fruit & Lot for life!!quote:
Ik vind dubstep wel leuk, alleen geen skrillex e.d. Een nummertje van Code9 of James Blake (_O_) gaat er altijd wel in.quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef Morgen- het volgende:
Fijn dat iedereen hier zo aardig is
@GameBabe, ik bedoelde het goed, zo van: cool dat je games maakt
Vinden jullie trouwens ook dubstep leuk? J. Rabbit
Dubstep is in de basis wel aardig, stukken beter te volgen dan DnBquote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef Morgen- het volgende:
Gaat lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 16:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik vind dubstep wel leuk, alleen geen skrillex e.d. Een nummertje van Code9 of James Blake (_O_) gaat er altijd wel in.
Hoe is het hier trouwens allemaal met iedereen?
JESSICA!quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef Morgen- het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 16:52 schreef Morgen- het volgende:
[..]gewoon J. Rabbit, het konijn dat dubstepmuziek maakt.
Ja hoor, prima. Nieuwe studie, zonder al te veel moeite mijn tentamens gehaald. Ik heb een gelukkig man.quote:
Nice, grats met de tentamens! Skyrim al uitgespeeld?quote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja hoor, prima. Nieuwe studie, zonder al te veel moeite mijn tentamens gehaald. Ik heb een gelukkig man.
Dat ben jij toch gewoonquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat ben jij toch gewoonvanuit de KSC gezien.
45 uur in totaalquote:Op zondag 4 december 2011 17:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice, grats met de tentamens! Skyrim al uitgespeeld?
quote:
Zijn idd flinke billen! En ook niet echt gespierd zo te zien, die mag wel wat vaker squat en lunges uitvoeren.quote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ieeeeeuwl te dikke billen in een legging
Nee zodra die legging uit gaat is het een en al cellulitis volgens mijquote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zijn idd flinke billen! En ook niet echt gespierd zo te zien, die mag wel wat vaker squat en lunges uitvoeren.
Bah sinaasappel kont!!quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee zodra die legging uit gaat is het een en al cellulitis volgens mij
Goed bezig! Ik kan mijn totale urenaantal niet vinden, maar daar zit ik nog niet aan gok ik. Level 16 en nu een beetje in het noordwesten bij Solitude te kloten.quote:Op zondag 4 december 2011 17:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
45 uur in totaal, nog niet uitgespeeld. Ik moet wachten op een patch, want mijn framerate is bij elke instelling verschrikkelijk.
Nog gefeliciteerd met Dash!!quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:47 schreef Fallen het volgende:
Kerstboom opzetten voor 5 december? Tsk tsk.
Kunstboom?quote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook een kerstboom, maar de birdies kunnen niet tegen die naalden (ikzelf ook niet maar dat boeit me niet zoveel)
Toch jammer want kerstbomen zijn echt een enorm jeugdsentimentje! Vroeger altijd met mijn vader en broer een kerstboom uitzoeken en optuigen!
quote:
Ja zat ik ook aan te denken, probleem is alleen dat we de rest van het jaar geen plaats hebben om zo'n ding op te bergen,quote:
Nee dat is niet hetzelfde!!quote:Op maandag 5 december 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een digitaal fotolijstje. Foto van kerstboom erop, klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |