Ik vind dit echt niet kunnen Fanta, zo respectloos dat je dit post. Gadverdamme.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
http://web.bnn.nl/mediade(...)18f93c1d8e81766f224a
Panzer benjij dit?
Heb je hier toevallig een abstract van liggen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik hanteer persoonlijk 6 weken. Hanteer 10 weken max.
Het gaat om dat petje en dat haar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet kunnen Fanta, zo respectloos dat je dit post. Gadverdamme.
Luilak. Wordt maar lekker dik dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef Opdekop het volgende:
Zomaar krijg ik van Panzermaus om mn oren dat ik al 2maanden geen sportschool meer zou hebben gezien.. Dus maar weer even een teken van leven.
Ik ben wel fitter geworden, maar ook dikker. (geen spieren heheh)
Maar ik doe lekker m'n ding dus daarom post ik niks ok.
Zonde dat welquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef Opdekop het volgende:
Zomaar krijg ik van Panzermaus om mn oren dat ik al 2maanden geen sportschool meer zou hebben gezien.. Dus maar weer even een teken van leven.
Ik ben wel fitter geworden, maar ook dikker. (geen spieren heheh)
Maar ik doe lekker m'n ding dus daarom post ik niks ok.
gaat alleen maar gevaarlijke situaties opleveren... recht lopen enz. kostte al moeite.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deloading, noemen we dat. Met een licht gewicht de biceps trainen.
Hoezo motivatie, wat is er met mijn motivatie als ik toevallig ook dikker word?quote:
Hehe, pic van je koontjes please.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Oei een glas wijn op toen ik uit eten ging..
Gelijk rode koontjes.
omdat je 2 maanden geen gym hebt opgezocht?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hoezo motivatie, wat is er met mijn motivatie als ik toevallig ook dikker word?
Haha my god leer lezen, dat zei Panzerfaust, omdat ik hier zo lang al niet post.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
omdat je 2 maanden geen gym hebt opgezocht?
ik kan prima lezen, je hebt nergens gezegd dat hij ongelijk had.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Haha my god leer lezen, dat zei Panzerfaust, omdat ik hier zo lang al niet post.
True, bij deze dan, he was wrong.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik kan prima lezen, je hebt nergens gezegd dat hij ongelijk had.
Dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
gaat alleen maar gevaarlijke situaties opleveren... recht lopen enz. kostte al moeite.
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Diabox het volgende:
[..]
maar weegt niet op tegen het nadeel dat je een grote hoeveelheid suiker naar binnen moet werken.
Bbb-weekquote:Op zaterdag 3 december 2011 08:39 schreef Ganzz het volgende:
Bummer, na trainen woensdag, squashen donderdag loop ik nu met 2 zere knieen die het lopen al lastig genoeg maken. Ik heb dus een ongeplande rustweek. Baal er best van.
Als je over het algemeen pijnlijke knieen hebt kan squatten een goede remedie zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:39 schreef Ganzz het volgende:
Bummer, na trainen woensdag, squashen donderdag loop ik nu met 2 zere knieen die het lopen al lastig genoeg maken. Ik heb dus een ongeplande rustweek. Baal er best van.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je over het algemeen pijnlijke knieen hebt kan squatten een goede remedie zijn.
Sluit me hier bij aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:27 schreef Mr.J het volgende:
Ga hierin met Yuri mee.
Squaten wilt niet zeggen gelijk 1RM beurten met xxxkg, maar de gehele beweging, mits correct uitgevoerd, is een zeer goede voor je hele lichaam. Zo kunnen de gewrichten rond je knieen idd misschien sterker en daardoor bijv. pijnvrij worden.
Eensch.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:27 schreef Mr.J het volgende:
Ga hierin met Yuri mee.
Squaten wilt niet zeggen gelijk 1RM beurten met xxxkg, maar de gehele beweging, mits correct uitgevoerd, is een zeer goede voor je hele lichaam. Zo kunnen de gewrichten rond je knieen idd misschien sterker en daardoor bijv. pijnvrij worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |