Wat is naar jouw kennis een tijdsindicatie voor 'langdurig gebruik' ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dat niet, maar creatine niveaus gaan wel terug naar basale niveaus bij langdurig gebruik, dit waarschijnlijk door downregulering van de CT.
Ik hanteer persoonlijk 6 weken. Hanteer 10 weken max.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is naar jouw kennis een tijdsindicatie voor 'langdurig gebruik' ?
En hoe lang stop je dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik hanteer persoonlijk 6 weken. Hanteer 10 weken max.
Okee. Dan ga ik voor ik definitief beslis te stoppen eerst 6 weken volmaken en dan 4 weken stoppen, en dan weer opnieuw beginnen. Eens kijken hoe dat uitpakt.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Snakey het volgende:
DeRakker is ook lekker serieus bezig. ik ben alweer...
Ik vind dit echt niet kunnen Fanta, zo respectloos dat je dit post. Gadverdamme.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
http://web.bnn.nl/mediade(...)18f93c1d8e81766f224a
Panzer benjij dit?
Heb je hier toevallig een abstract van liggen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik hanteer persoonlijk 6 weken. Hanteer 10 weken max.
Het gaat om dat petje en dat haar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet kunnen Fanta, zo respectloos dat je dit post. Gadverdamme.
Luilak. Wordt maar lekker dik dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef Opdekop het volgende:
Zomaar krijg ik van Panzermaus om mn oren dat ik al 2maanden geen sportschool meer zou hebben gezien.. Dus maar weer even een teken van leven.
Ik ben wel fitter geworden, maar ook dikker. (geen spieren heheh)
Maar ik doe lekker m'n ding dus daarom post ik niks ok.
Zonde dat welquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef Opdekop het volgende:
Zomaar krijg ik van Panzermaus om mn oren dat ik al 2maanden geen sportschool meer zou hebben gezien.. Dus maar weer even een teken van leven.
Ik ben wel fitter geworden, maar ook dikker. (geen spieren heheh)
Maar ik doe lekker m'n ding dus daarom post ik niks ok.
gaat alleen maar gevaarlijke situaties opleveren... recht lopen enz. kostte al moeite.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deloading, noemen we dat. Met een licht gewicht de biceps trainen.
Hoezo motivatie, wat is er met mijn motivatie als ik toevallig ook dikker word?quote:
Hehe, pic van je koontjes please.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Oei een glas wijn op toen ik uit eten ging..
Gelijk rode koontjes.
omdat je 2 maanden geen gym hebt opgezocht?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hoezo motivatie, wat is er met mijn motivatie als ik toevallig ook dikker word?
Haha my god leer lezen, dat zei Panzerfaust, omdat ik hier zo lang al niet post.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
omdat je 2 maanden geen gym hebt opgezocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |