Is kutje weer jarig ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, ga zometeen naar een kut verjaardag
wist niet dat kutten ook verjaardagen hebbequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, ga zometeen naar een kut verjaardag
hahah ja snap m hiiahahaajquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben schaapSNAPJE?
Nee maar even serieus ik moet nog een dag wachten.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wist niet dat kutten ook verjaardagen hebbe
Hihihi hohoho, jullie zijn hilarischquote:
LOL LOL ROFLDEROFL LOL!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben schaapSNAPJE?
Nee maar even serieus ik moet nog een dag wachten.
jij okk hahhaquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Hihihi hohoho, jullie zijn hilarisch
OMFG, ofzoiets..quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben stronken HAHAH SNAPJE HEM COMBINATIE VAN STONED EN DRONKEN
omg snappe toch wel mattiequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
LOL LOL ROFLDEROFL LOL!
Nee, het ontgaat mij..
ok dan ist goedquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neen, want ik ben ook stronken.
Tuulk snap ik hem Rakkertje
De serieuze ondertoon moet er altijd zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Hihihi hohoho, jullie zijn hilarisch
WTF!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok dan ist goed![]()
Lol wasl wel lachen toen ik mn pc aandeed... gingen de stoppen uit![]()
weetniet... was wel raar marja kan gebeurenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
WTF!
Heb je ene pc die 1000 Watt trekt als je m opstart?
Ik heb nog wel een biertje in de koelkast voor jou hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
alcohol nodig hebben om jezelf even wat minder de sleur te voelen
TS x100
Bier gemorst?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok dan ist goed![]()
Lol wasl wel lachen toen ik mn pc aandeed... gingen de stoppen uit![]()
ja anders zit je zo in de sleur hequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
TS x100
Dat zeggen saaie mensen vaakquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
TS x100
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |