Is kutje weer jarig ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, ga zometeen naar een kut verjaardag
wist niet dat kutten ook verjaardagen hebbequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, ga zometeen naar een kut verjaardag
hahah ja snap m hiiahahaajquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben schaapSNAPJE?
Nee maar even serieus ik moet nog een dag wachten.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wist niet dat kutten ook verjaardagen hebbe
Hihihi hohoho, jullie zijn hilarischquote:
LOL LOL ROFLDEROFL LOL!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben schaapSNAPJE?
Nee maar even serieus ik moet nog een dag wachten.
jij okk hahhaquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Hihihi hohoho, jullie zijn hilarisch
OMFG, ofzoiets..quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben stronken HAHAH SNAPJE HEM COMBINATIE VAN STONED EN DRONKEN
omg snappe toch wel mattiequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
LOL LOL ROFLDEROFL LOL!
Nee, het ontgaat mij..
ok dan ist goedquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neen, want ik ben ook stronken.
Tuulk snap ik hem Rakkertje
De serieuze ondertoon moet er altijd zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Hihihi hohoho, jullie zijn hilarisch
WTF!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok dan ist goed![]()
Lol wasl wel lachen toen ik mn pc aandeed... gingen de stoppen uit![]()
weetniet... was wel raar marja kan gebeurenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
WTF!
Heb je ene pc die 1000 Watt trekt als je m opstart?
Ik heb nog wel een biertje in de koelkast voor jou hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
alcohol nodig hebben om jezelf even wat minder de sleur te voelen
TS x100
Bier gemorst?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok dan ist goed![]()
Lol wasl wel lachen toen ik mn pc aandeed... gingen de stoppen uit![]()
ja anders zit je zo in de sleur hequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
TS x100
Dat zeggen saaie mensen vaakquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
TS x100
Jij vuige moraalridder!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef sinepedraap het volgende:
Ik kan ook drinken zonder plezier te hebben
een biertje is wat anders dan jezelf helemaal lam zuipenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een biertje in de koelkast voor jou hoor
acghja als je maar niet dronken bent komt alls goedquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
een biertje is wat anders dan jezelf helemaal lam zuipen
Wie heeft het over 1 biertje?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
een biertje is wat anders dan jezelf helemaal lam zuipen
Je komt uit 1980 volgens je profiel, en dan nog stoer moeten doen op een internetforum met drank?!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wie heeft het over 1 biertje?
Anders whiskey ook goed?
wie zegt dat we stoer doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Je komt uit 1980 volgens je profiel, en dan nog stoer moeten doen op een internetforum met drank?!!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:10 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had laatst ook gewoon doordeweeks gedronken hè![]()
[ afbeelding ]
schrijf dat dan in je dagboekquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wie zegt dat we stoer doen?
het is gewoon een mededeling
snel doordrinken dus, die klap terug naar de werkelijkheid valt altijd zo zwaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat doe ik... is fok
trouwens als t eten straks klaar is wordt t vanzelf weer minder
Ik snap je niet helemaal. Jij, de drankorgel, begint erover. En nu heeft Gummie, bj 1980, het gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Je komt uit 1980 volgens je profiel, en dan nog stoer moeten doen op een internetforum met drank?!!
zoals ik al zei ik drink thuis niet...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
snel doordrinken dus, die klap terug naar de werkelijkheid valt altijd zo zwaar
Ik heb te weinig slaap gehad en heb vandaag een nieuw soort brood uit geprobeerd, het is net vogelvoer maar wel 12 van gehad en nu zo ziek als wat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
moet kunnen... bulkdagje, ook al ff naar de supermarkt/mac geweest.
Je komt uit 1985 volgens jouw profiel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
je bent ziek door t brood of gewoon toevallig? wat voor brood dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb te weinig slaap gehad en heb vandaag een nieuw soort brood uit geprobeerd, het is net vogelvoer maar wel 12 van gehad en nu zo ziek als wat.Skippen dus.
Mompelt iets van meergranen en rechtsdraaiend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je bent ziek door t brood of gewoon toevallig? wat voor brood dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |