Heb werkelijk geen idee of creatine iets voor me doet, merk wel dat ik meer water in m'n spieren vasthoud daarmee (meetbaar) dus weet iig dat het op de plek zit waar het werkend moet zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef Snakey het volgende:
Ik denk trouwens dat ik ga stoppen met creatine. Ik heb niet het gevoel dat het ook maar iets voor me doet. Herkenbaar?
Ik ben expres helemaal gestopt want 1 of 2 biertjes bestaat niet voor mij. Na 2 biertjes stop ik niet meer tot het op is. Slechte gewoonte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
Je gains gaan er niet onder lijden van een biertje af en toe, maar ik vraag me de noodzaak van alcohol af voor een beetje lol (maar ik sta hier vaker alleen in)
Ja je hebt gelijk, bedacht me dit net ook tijdens het werken, achja we kunnen niet allemaal alpha's zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wtf. Dude. Ik denk dat Nederland meer dan voldoende te bieden heeft, maar dat grote groepen jeugd te achterlijk voor woorden zijn en alleen nog maar kunnen gamen, tv kijken of zuipen.
Bij mij slaat het altijd wel aardig aan, al korte tijd na het beginnen met creatine merk ik een toename in kracht, en visueel ben wordt ik ook voller.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef Snakey het volgende:
Ik denk trouwens dat ik ga stoppen met creatine. Ik heb niet het gevoel dat het ook maar iets voor me doet. Herkenbaar?
Jup, ze denken namelijk ook dat na een tijdje creatine gebruik je lichaam zelf minder creatine gaat aanmaken en dus is je voordeel weg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef Snakey het volgende:
Mmm, ik dacht dat dit wel een goede was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Bij mij slaat het altijd wel aardig aan, al korte tijd na het beginnen met creatine merk ik een toename in kracht, en visueel ben wordt ik ook voller.
Nu heb ik een echte ecto bouw, dus elke vollere spier valt meteen op .
Nu bestaat dat wel uit een groot deel vocht inderdaad, want ik verlies weer wat na het stoppen met creatine.
Toch is dat het enige supplement wat echt voor mij werkt, en wat ik nu ongeveer een jaar of 2 gebruik (met tussenposes)
Maar wanneer het voor jou niets doet Snakey, zou ik er zeker niet mee doorgaan.
Onzin dat je lichaam zelf minder creatine aanmaakt, en het lost ook niet opquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jup, ze denken namelijk ook dat na een tijdje creatine gebruik je lichaam zelf minder creatine gaat aanmaken en dus is je voordeel weg.Ik neem aan dat je het wel goed laat oplossen enzo?
Heb ook nooit wat gemerkt van creatine.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, ik dacht dat dit wel een goede was.
[ afbeelding ]
Maar na een maand merk ik geen enkel verschil. Ik ga wel vooruit, maar niet echt meer dan ik zonder al verwachte/plande.
Yep, ik los het zelfs op in wat lauw water zodat het beter oplost.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jup, ze denken namelijk ook dat na een tijdje creatine gebruik je lichaam zelf minder creatine gaat aanmaken en dus is je voordeel weg.Ik neem aan dat je het wel goed laat oplossen enzo?
Helemaal oplossen zal het nooit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:57 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Onzin dat je lichaam zelf minder creatine aanmaakt, en het lost ook niet op
Ik heb precies dezelfde , het zal toch een beetje persoonsgebonden zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, ik dacht dat dit wel een goede was.
[ afbeelding ]
Maar na een maand merk ik geen enkel verschil. Ik ga wel vooruit, maar niet echt meer dan ik zonder al verwachte/plande.
Ok en lees mijn reactie nu nog eens, vooral het stukje: "Ze denken .. " maar goed. Creatine zal niet geheel oplossen maar daarom moet je het nog wel met water mengen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:57 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Onzin dat je lichaam zelf minder creatine aanmaakt, en het lost ook niet op
Zal ik eens proberen. Het zet in ieder geval niet aan bij me, ook niet in vocht. Alles wat me voller maakt zit ik nou juist niet op te wachten, tenzij het spier is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef Xlarge het volgende:
Snakey , creatine heeft ook een transportmiddel nodig, het beste kan je het samen innemen met een beetje druivensuiker.
Ik gooi het gewoon door melk/whey, ik geloof het wel. Ik eet de hele dag door van alles en nog wat + heel veel water, dus als het dan nog geen transportmiddel heeft gevonden dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef Xlarge het volgende:
Snakey , creatine heeft ook een transportmiddel nodig, het beste kan je het samen innemen met een beetje druivensuiker.
Dat niet, maar creatine niveaus gaan wel terug naar basale niveaus bij langdurig gebruik, dit waarschijnlijk door downregulering van de CT.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Beetje druivensuiker doet niks, verhoging van creatine transport naar de spier door insuline heeft alleen voordeel bij een hoog gehalte insuline. Sowieso is het geen vereiste, de insuline gemedieerde stijging van creatine transport naar de spier is slechts mooi meegenomen, maar weegt niet op tegen het nadeel dat je een grote hoeveelheid suiker naar binnen moet werken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef Xlarge het volgende:
Wat is naar jouw kennis een tijdsindicatie voor 'langdurig gebruik' ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dat niet, maar creatine niveaus gaan wel terug naar basale niveaus bij langdurig gebruik, dit waarschijnlijk door downregulering van de CT.
Ik hanteer persoonlijk 6 weken. Hanteer 10 weken max.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is naar jouw kennis een tijdsindicatie voor 'langdurig gebruik' ?
En hoe lang stop je dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik hanteer persoonlijk 6 weken. Hanteer 10 weken max.
Okee. Dan ga ik voor ik definitief beslis te stoppen eerst 6 weken volmaken en dan 4 weken stoppen, en dan weer opnieuw beginnen. Eens kijken hoe dat uitpakt.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Snakey het volgende:
DeRakker is ook lekker serieus bezig. ik ben alweer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |