wehehequote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je wil mag je de onze overnemenWij hebben een Roomba staan die hier niet uit de voeten kan. Ons huis is te groot
Ja. Zooi meestal ja. Precies.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
Wat kost zo'n box dan?
Daar zit toch allerhande zooi in en je weet niet wát?
Maar wat kost hettttttttttttttquote:
Wisselt. Soms 50 euro, soms 25 weuro. EN er kan spul inzitten wat bijvoorbeeld voor 100 euro werd verkocht tijdens de hunt. Ach, ik ben ook een softie als het aankomt op kerstpakketten.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
Wat kost zo'n box dan?
Daar zit toch allerhande zooi in en je weet niet wát?
Eerste prioriteit is hier een nieuwe vriezert, maar ik hou het in gedachten voor als ik me er serieus op ga stortenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je wil mag je de onze overnemenWij hebben een Roomba staan die hier niet uit de voeten kan. Ons huis is te groot
Dat soort pakketten vind ik alleen leuk als het gratis isquote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat kost hetttttttttttttt
En ik las dat er sowieso altijd meer aan waarde in zit.
Maar ja, driekwart had je zelf nooit gekocht wrs
Niet echt. Komen we wel uit denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerste prioriteit is hier een nieuwe vriezert, maar ik hou het in gedachten voor als ik me er serieus op ga storten![]()
Enig idee wat je er voor wil hebben?
Hebbert.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ter ere van lek boven
Wat een lieve beeb hè
Af, mijn
Tientje en een vrachtwagen kattenvoer.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet echt. Komen we wel uit denk ikIn elk geval niet het vel over je oren
Oke, neem ik Bette wel, aangezien jij je handen vol hebtquote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ter ere van lek boven
Wat een lieve beeb hè
Af, mijn
Ja, want die 25 euro oid kun je ook sparenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat soort pakketten vind ik alleen leuk als het gratis is
Gaat hem niet worden. Zooplus komt morgenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Tientje en een vrachtwagen kattenvoer.
Oeh, jij speelt het hardquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, neem ik Bette wel, aangezien jij je handen vol hebt
Ik zou een nieuwe heup vragenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Zooplus komt morgen
NEEEEEquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, neem ik Bette wel, aangezien jij je handen vol hebt
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want die 25 euro oid kun je ook sparen/krent
Speelgoed dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Zooplus komt morgen
Hey, die heeft heel veel aandacht en tijd nodig. En Elies is te druk met dr beebquote:
Strak planquote:
Nou ja,niet zo verrassend. HM is echt een kut winkel gewordenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Ik voel me ook een krent vandaag, want ik ging gewapend met een H&M gift card van 150 eu (gekregen in Nijmegen met weekendje weg) en 175 eu aan Irischeques die ik nooit heb gebruikt de stad in vandaag en kwam met NIETS terug![]()
Legoquote:
Ja maar die Iris cheques kon ik ook in andere zaken kwijtquote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja,niet zo verrassend. HM is echt een kut winkel geworden
Ben benieuwd wat die zegt.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Morgen orthopeed bellen trouwens.
Is alles in orde met je Greys?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die Iris cheques kon ik ook in andere zaken kwijt
Ja, dat snap ik dan weer nietquote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die Iris cheques kon ik ook in andere zaken kwijt
Nou, ik denk dat we ff de dokter moeten bellen ofzo.quote:
Kan jij je telefoonkosten declareren bij de verzekering?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die zegt.
Ik had de HA gebeld of ze mijn orthopeed had gebeld... Ja, maar die stond op de OK, dus ze belt volgende week nog een keer
Nou, het zal.
Deze vond ik op zich wel leuk, maar ik had geen zin om te passenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat we ff de dokter moeten bellen ofzo.
Neequote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan jij je telefoonkosten declareren bij de verzekering?![]()
Of bel je met je hendig sjieke gratis Ziggo to Ziggo foon?
Ik ben helemaal niet drukquote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, die heeft heel veel aandacht en tijd nodig. En Elies is te druk met dr beeb
Dus ja, nou goed. Dan offer ik me wel op.
Hebben de 3 B's wat gehad? Nou? NOU?! NOUW?!!?!?!?!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik heb gekocht was een broodje makreel om mee naar huis te nemen
FAAL!
Neem jij Grees eens mee op les?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet drukWe hadden de broeken in een half uurtje in de tas en de laarzen duurden 10 minuten. Klaar
Zie, 40 min die je ook aan Bette had kunnen besteden. Je verwaarloosd haarquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet drukWe hadden de broeken in een half uurtje in de tas en de laarzen duurden 10 minuten. Klaar
Patser.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeEn nee
Ik bel met mijn "normaalgesprokenhoudtikruimovervanmijn500minabo" telefoon.
lui wijfquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze vond ik op zich wel leuk, maar ik had geen zin om te passen
[ afbeelding ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015062_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Okequote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Patser.Dan doe jij ook maar de dokter bellen voor onze faalshopster.
Bette heeft ook een eigen leven en daar is ze erg aan gehecht. Die 40 minuten in de drie jaar die ik besteed aan het kopen van broeken en laarzen is uitonderhandeld en dat vond ze goedquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, 40 min die je ook aan Bette had kunnen besteden. Je verwaarloosd haar
Fuck me, wel snel!![]()
Nou kom maar door met de ongetwijfeld lullige grapquote:Op donderdag 1 december 2011 22:09 schreef Qwea het volgende:
Greys? Ik heb een onwijs tof outfit gevonden voor je! Wil je de naam weten?!
Wat heb je ervoor moeten inleveren? Je maagdelijkheid?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bette heeft ook een eigen leven en daar is ze erg aan gehecht. Die 40 minuten in de drie jaar die ik besteed aan het kopen van broeken en laarzen is uitonderhandeld en dat vond ze goed
Ja, nou hoeft het niet meer. Je haalt heel mijn grapje uit zijn tromgeroffelquote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kom maar door met de ongetwijfeld lullige grap![]()
Auw, teer punt. Maar nee, die had ik elders al ingeleverdquote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor moeten inleveren? Je maagdelijkheid?
Zat er nog statiegeld op?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Auw, teer punt. Maar nee, die had ik elders al ingeleverd
Mghihihihiquote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou hoeft het niet meer. Je haalt heel mijn grapje uit zijn tromgeroffel
Ik denk niet dat Greys degene is die nu erin stikt.quote:
Je bent het bonnetje kwijt.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Greys degene is die nu erin stikt.
Je kan iig wel een lading coke in die pijpen kwijtquote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Oh en deze vond ik ook leuk (is zo'n uit-één-stuk-ding jumpsuit), maar:
a) mijn heupen lijken er vast huuuuuge in
b) jezus fuck, wat een zomers bovenkantje
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015430_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Nicequote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Oh en deze vond ik ook leuk (is zo'n uit-één-stuk-ding jumpsuit), maar:
a) mijn heupen lijken er vast huuuuuge in
b) jezus fuck, wat een zomers bovenkantje
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015430_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Schatje.quote:
Krijg de touwtyfus er ook maar bijquote:
Laf joe toe.quote:
Dan steek je hem diep in je aars (mag ik dat doen? Aaah, toeeee?)quote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laf joe toe.![]()
En als je niet braaf bent gaan we eind december geen puddingkruimelvlaai eten.
Waar gaan we heen?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
Rewimo, ik lees net dat je ook op weekendjeweg.nl kunt betalen met de VVV/irischeques
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laf joe toe.![]()
En als je niet braaf bent gaan we eind december geen puddingkruimelvlaai eten.
Een hele dikke Jezus Fuckquote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Q, dit is wel wat voor jou
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D90_0162_067R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.2]&set=key[width],value[3936]&set=key[height],value[4603]&set=key[x],value[127]&set=key[y],value[257]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
O, da's wel een leuk ideequote:Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
Rewimo, ik lees net dat je ook op weekendjeweg.nl kunt betalen met de VVV/irischeques
Ben je niet helemaal wijs?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D90_0162_067R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.2]&set=key[width],value[3936]&set=key[height],value[4603]&set=key[x],value[127]&set=key[y],value[257]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
De pijpen zijn zeker te kort?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef Qwea het volgende:
Ben je niet helemaal wijs?
Affuckingschuwelijk
Noes!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan steek je hem diep in je aars (mag ik dat doen? Aaah, toeeee?)
Moet sowieso ff kijken hoe en wat eind Dec. We hebben immers maar 4 dagen.
Je weet mijn huis te wonen.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Is dat geen pyjamaquote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Aan een ander tafeltje dan puhleasequote:Op donderdag 1 december 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zie jij d'r niet zitten zo in de Shabu?
Nee, ze staan niet bij de nachtkledingquote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Is dat geen pyjamazoiets trek je toch niet aan buiten
Volgens mij zou m'n baas me zo weer naar huis sturen, alwaar meneer I. me er niet in zou latenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze staan niet bij de nachtkleding
Maar als 'overall'. Hij is er ook in dit prachtige dessin:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0014459_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Omfg. Zie je nou wel, HM is een kut winkelquote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0014459_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Neequote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe mij toch maar mijn snuggly.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij zou m'n baas me zo weer naar huis sturen, alwaar meneer I. me er niet in zou laten
omfg..dan lijk je wel een teletubbiequote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
ooh, kom we moeten er 1 voor Greys kopen dan!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
NeeJumpsuits zijn toch voor baby's, normaalgesproken?
Trust me, zodra bv Estelle Gullit er met Ugggggs onder door de PC Hooft gaat lopen, is het hip.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar echt..wie gaat daar nou in lopen
Zal jou ook wel staanquote:Op donderdag 1 december 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, zodra bv Estelle Gullit er met Ugggggs onder door de PC Hooft gaat lopen, is het hip.
Alweer weg?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Samsung STORY™ Station externe harddisk met 1.5 TB, das niet duur voor 64,95!
Ongetwijfeld, maar hier int durp denken ze daar vast anders overquote:Op donderdag 1 december 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, zodra bv Estelle Gullit er met Ugggggs onder door de PC Hooft gaat lopen, is het hip.
Jij volgt het stiekem.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Samsung STORY™ Station externe harddisk met 1.5 TB, das niet duur voor 64,95!
Wat doe je ons aan Greys?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuu![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096051%2085017%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wel design he (Versace)quote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuu![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096051%2085017%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Doe je niet slecht; ik ben al járen hiploosquote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, da's toch niet de nieuwe voorjaarscollectie?
Want dan ga ik weer es een hiploos seizoen tegemoet
Ik heb al jaren hips.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je niet slecht; ik ben al járen hiploos
Da's Verseeeeeeeeeeeees.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, da's toch niet de nieuwe voorjaarscollectie?
Want dan ga ik weer es een hiploos seizoen tegemoet
+1quote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en fleecevestenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie daar zo'n blonde del op van die struikelhakken bijquote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kan toch gewoon niet waar zijn?
Het is echt zo. Versace was de guest designer van H&M deze keer en de hele collectie was om te kotsenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kan toch gewoon niet waar zijn?
Een mens kan niet zonderquote:
Er zat een heel leuk zwart leren jurkje bij hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt zo. Versace was de guest designer van H&M deze keer en de hele collectie was om te kotsen
Die eerste snap ik nog altijd niet... is dat een design schort?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096027%2055028%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096030%2095059%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Jawel! Ballen erop en je kunt als kerstboom gaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Die gouden die zou ik zelfs met carnaval nog niet aantrekken
Die jurk heeft borstenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Die gouden die zou ik zelfs met carnaval nog niet aantrekken
top en rokje, voor maar 149 euro!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die eerste snap ik nog altijd niet... is dat een design schort?
Oh serieus? Ik snapte het al nietquote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
top en rokje, voor maar 149 euro!
Deze, toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er zat een heel leuk zwart leren jurkje bij hoor
Helemaal hip(s).quote:
Die bovenste wilde ik idd net posten, die valt me erg mee zo op het plaatje.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bedoel deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68 96044 09090 99 9999 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
en
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68 96042 09090 99 9999 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ik mis alleen de piek nog voor op m'n hoofdquote:Op donderdag 1 december 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Kijk Ing, slechts 200 euro bij de H&M!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096023%2005000%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die ene paarse staat je vast beterquote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Die zou ik echt áán moeten zien, volgens mij valt ie dan reuze mee
EDIT: die bovenste zwarte dus
Bwahahahhaa, ik lees net dit:quote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik mis alleen de piek nog voor op m'n hoofd![]()
Dus die riem krijg je er voor die 199 eu nog niet eens bijquote:OMSCHRIJVING
Versace. Jurk tot op de knie van metalen materiaal met nethemdachtige structuur. Schouderpartijen met strassteentjes. Chiffon voering. Lengte 84 cm in mt 38. Het metalen materiaal maakt dat de jurk zwaar kan aanvoelen. De ceintuur is separaat verkrijgbaar.
Die overall?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die ene paarse staat je vast beter
Moet je dat ding wassen met koperpoets?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahahhaa, ik lees net dit:
[..]
Dus die riem krijg je er voor die 199 eu nog niet eens bij![]()
Leukquote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096041%2065001%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Je moet anatomisch ook wel precies passen hequote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096041%2065001%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Lijkt de koekjespot van Dierenthuis welquote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik zag die oranje dus in het echt hangen, mooi stofjequote:Op donderdag 1 december 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou niet van die oma-bloemetjes![]()
Maar effen lijkt ie me qua model wel erg mooi
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt de koekjespot van Dierenthuis wel
Voor als we naar het Nederlands Elftal gaan volgend jaarquote:Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga misschien morgen toch effe die oranje passen
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015063_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor als we naar het Nederlands Elftal gaan volgend jaar
Flesje Bavaria derbijquote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor als we naar het Nederlands Elftal gaan volgend jaar
En pompoms!quote:
Puck nog steeds aan de kotseritis?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh oeh, ik was vroeger een Penny meisje. Ik kom precies op het juiste moment binnen vallen![]()
En mijn wasmachine draait overuren
Ik vind em serieus erg leukquote:
En dat natuurlijkquote:
Het heerst.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Puck nog steeds aan de kotseritis?![]()
Het zoontje van m'n collega had vanochtend ook alles ondergekotst en tussen de middag begin m'n collega ook.
Gelukkig is ze naar huis gegaan
Ja, hoe wat zit dat eigenlijk?quote:
Laat me raden; 29 januari?quote:
Ja, doei.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Met Q naar het songfestival![]()
Ik verheug me er nu al op
Je gaat maar mooi meequote:
Ik ga meequote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
26 februari: Nederland, Nationaal Songfestival
Ik ook niet, maar het was wel erg gezelligquote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi mee
Zelfs degenen die geen reet aan het Songfestival vinden vonden het de vorige keer leuk
Re en Bliss waren ook mee, nou dat zijn normaal echt geen songfestival addicts hoor
Er zijn dingen die ik echt niet doe, dit is er 1 vanquote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi mee
Zelfs degenen die geen reet aan het Songfestival vinden vonden het de vorige keer leuk
Re en Bliss waren ook mee, nou dat zijn normaal echt geen songfestival addicts hoor
Als Dirkh van zijn principes is afgestapt, kan jij het ookquote:Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik echt niet doe, dit is er 1 van
Ooh ik ga mee!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
" Heej Q, we gaan walrussen schoppen op een keigave houseparty op het mediapark"
Dirk was heul niet mee....toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Dirkh van zijn principes is afgestapt, kan jij het ook
*noteert*quote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
26 februari: Nederland, Nationaal Songfestival
Les 1: het kind altijd met gezicht en/of bipsebaps richting de vaderquote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Blij dat je collega naar huis ging Ing![]()
Hier zat het in mijn haren en decolleté vanavond aangezien hij op schoot zat![]()
Maar hij kan dus goed mikken, dat dan weer wel![]()
Het songfestival is op zondag? Da vind ik minder handig eigenlijk.
Het jaar ervoor wel. Met La Greys.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dirk was heul niet mee....toch?
Gezicht en bipsebaps? Da's knap.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Les 1: het kind altijd met gezicht en/of bipsebaps richting de vader
Oh jaaaaaa, die Frans valt van de bankfoto was van hem toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het jaar ervoor wel. Met La Greys.
De keer daarvoor welquote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dirk was heul niet mee....toch?
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa, die Frans valt van de bankfoto was van hem toch?
Ik ben onder de douche gesprongen en heb het hem op laten ruimenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:FOKweblog Je begeven tussen Frans Bauer fans en songfestivagays levert nu al hilarisch gegiechel op, en dat met dingedong op de speakers. Ze gaan los!
quote:Dirkh_ ESF-FOKKERS jullie krijgen de groeten van Greys Ze had het eigenlijk voor de camera willen zeggen maar ze hebben haar van het podium gehaald
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
Grey zit op steenworp afstand van Johnny of eigenlijk meer op slipworp afstand
Als hij weer zou gaan zouden de kaartjes in een kluis liggen met een waakhond ervoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ie het dus gewoon echt heel tof![]()
Nog lang niet te kaufquote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, kaartjes!![]()
Hoe, wat wanneer? Info in ESF?
Azerbaijan, dus dat wordt lastig deze keerquote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In welk land is het ESF eigenlijk ook al weer?
Doe maar.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog lang niet te kaufTegen die tijd gil ik!
Ja!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Azerbaijan, dus dat wordt lastig deze keer![]()
Düsseldorf was zó leuk!
Och het zou wel weer een nieuwe ervaring zijn denk ik zoquote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Azerbaijan, dus dat wordt lastig deze keer![]()
Düsseldorf was zó leuk!
Maar deze keer rijd ik de dames er toch echt niet naartoe.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Och het zou wel weer een nieuwe ervaring zijn denk ik zo
Whoehoehoeeeeeeequote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar.Kunnen we weer klaarzitten met de vinger op de bestelknop.
Maar je hebt wel lekkere heupenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zou ik nooit zeggen, want ik ben netjes opgevoed ende getrouwd bovendien
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu snap ik de Exorcistquote:
quote:
Waarom zit je dient erop? Hunt afgelopen, of geld opquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha Eliesje![]()
Nou, mijn I-booddienst zit er op.....ik kan eindelijk douchen en slapen
Dat. Sans douchen dan. Ik kruip dirrrrtey in mijn bedje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha Eliesje![]()
En heb je nog iets gescoord?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha Eliesje![]()
Liebe liebe liebe leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Ahahaha) A far l'amore comincia tu
(Ahahaha) A far l'amore comincia tu
La laaa laaaa
Ik heb 'm al 7 keer gedraaidquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Liebe liebe liebe leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
'n Jaar of twee geleden dus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik ook altijd met mijn grote muil. Alsof ik werkelijk ook maar een moment denk aan de gheylheid van den menschen om me heen![]()
Sinds ik de late puberteit achter me gelaten heb, ben ik het prototype braafneus
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Dat heeft LUV ook gezongen ooit, toch?
Of zoiets?
quote:Raffaella Carrà (Bellaria (Rimini), 18 juni 1943) is een Italiaans presentatrice, actrice en zangeres. Ze is erg populair in Italië, maar ook in Spanje en Zuid-Amerika waar ze al enkele televisieshows presenteerde.
In 1965 speelde ze in de film Von Ryan's Express met onder andere Frank Sinatra.
Bij ons is ze vooral bekend van het aanstekelijke nummer A far l'amore comincia tu, beter bekend onder het refreintje Scoppia, scoppia mi sco. Dit nummer uit 1977 stond hoog in de Nederlandse hitlijsten. Het damestrio Luv' nam de song op onder de titel Don Juanita de carnaval.
Ze zou de drijvende kracht zijn geweest voor de terugkeer van Italië op het Songfestival in 2011.
Zet er een 1 voor en tel er 3 jaar bij op en je bent een heel eindquote:
Jij zit me gewoon uit te dagen hèquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
Gezelligheid kent weer geen tijd naast me op de bank![]()
Knus duo. Inclusief spekkieMisschien had ik toch die H&M card moeten gebruiken voor een langere trui
[ afbeelding ]
Nee je moet nog ff goed kijken, die-met-die-tong is Biet!quote:
Ik vond je haar al zo woest aantrekkelijk zittenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee je moet nog ff goed kijken, die-met-die-tong is Biet!
Datbennikheulnie!
Die is net zo heerlijk onverstoorbaar als Poekiequote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
En Boor ligt weer compleet in de verdrukking maar het interesseert hem ook echt niets he
Ja, echt erg he... Pffttt... Ik heb het sinds de spijkerbroekenwinkelquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
Maar je wordt bedankt, nu heb ik dat nummer ook in mijn hoofd.
*met Luv handjes wappert*
Slaap lekker schatquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Oh dan hou ik het toch liever bij Luv
Ik wapperhandje mijn nest in. Adieu, adieu!
quote:Tweeling na seks met ongescheurd condoom
Joseph Pressil had niets door toen zijn vriendin de danseres "Sugar" na de seks er met het gevulde condoom vandoor ging. Nu blijkt dat de vrouw direct naar de IVF kliniek ging om zich te laten bezwangeren. Inmiddels is een tweeling uit dit avontuur geboren en eist de danseres een huis in Texas en de helft van het geld van de 36-jarige Joseph. De dame in kwestie meent dat Joseph liegt en prima wist dat ze zwanger wilde worden.
Ik heb geen idee. Ik probeer juist geen spoilers te kijken/mee te krijgen. Benny weet het vast, volgens mij weet hij zelfs al de uitslagen van het live-avondje al!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:25 schreef Greys het volgende:
Pheno, moet Paul Turner nou ook zingen vanavond al in de live? Weet jij dat?
Arm beestje, medicijnen werken dus niet echtquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Sonic weegt denk ik 700 gram nu en zijn rug is genezen ja![]()
Chico heeft nog steeds platte kak en heeft alweer twee keer binnen gespetterd vanmorgen
't Is een ouwe taaie, die Binkquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:24 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker met de beestjes hier![]()
Bink d'r klieren in haar hals zijn zo groot als pingpongballen inmiddels.
Maar ze lijkt er nog steeds geen last van te hebben, eet nog goed, slaapt en drinkt goed.
Kan het me haast niet voorstellen dat ze er geen last van heeft, zo groot zijn ze
Ik ga om 13.00 uur even met haar langs de DA ook, toch maar even laten kijken ook al zullen ze het wel weer van mij laten afhangen omdat er toch niets meer aan gedaan kan worden.
Binkquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:24 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker met de beestjes hier![]()
Bink d'r klieren in haar hals zijn zo groot als pingpongballen inmiddels.
Maar ze lijkt er nog steeds geen last van te hebben, eet nog goed, slaapt en drinkt goed.
Kan het me haast niet voorstellen dat ze er geen last van heeft, zo groot zijn ze
Ik ga om 13.00 uur even met haar langs de DA ook, toch maar even laten kijken ook al zullen ze het wel weer van mij laten afhangen omdat er toch niets meer aan gedaan kan worden.
Vooruitgang, Boeboe haz itquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:31 schreef Qwea het volgende:
meh, valt me alles mee met Baloe. Het is minder rood dan gisteren op de foto's en ik mag er aankomen
Dus ik kijk het ff aan iig. Mocht het niet gaan morgen, sleep ik hem wel naar de weekend DA.
Huisarts voor je geregeld? Geef mijn zoeen huisartsquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
miss_d, goed dat je naar de DA gaat, arm beestje.
Q, jij ook, schiet niet op met Beer zo.
oh-oh, hoe is het met Sonic ondertussen, is zijn rug weer genezen?
Ik heb een afspraak bij de orthopeed voor de 16e, kon eigenlijk dinsdag al terecht, maar ik kan zo snel geen vrij krijgen, en toen vrijdag a.s. maar dan kan ik niet, want dan ben ik niet thuis
Ja da's het zeker, mijn Onkruidjequote:
Precies. En is het morgen erger, dan ga ik wel naar de weekend DA. En is het Maandag hetzelfde, dan ga ik wel naar de gewone DA. En is er Maandag niks aan de hand meer, dan mag hij weer banaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:32 schreef Greys het volgende:
Dan zou ik het idd mooi nog even de tijd geven om nog beter te worden Q
Ik snap je gevoel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's het zeker, mijn Onkruidje
Maar ik durf er amper meer aan te zitten, die klieren zijn samen net zo groot als haar hele nekkie nu haastDus toch maar even naar laten kijken weer. Slaat nergens op, want ze kunnen toch niets. Maar toch, voor mijn eigen geruststelling dat ik haar niet te lang laat doorlopen.
Nee niet echt. Of eigenlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel hoorMaar als het pijn had gedaan, had ze dat wel laten merken. Je merkt afgezien die klieren, niks raars aan dr?
Tien over half twee. We hebben niet gezegd dat het spoed had hoor, dan mag je altijd eerder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:08 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
uitslapen is voor mij om 9u uit mijn nest, waar zijn die goeie oude tijden van 10:30?
MD, das kut. Hoelaat moet je?
Ik zal zo beer eens insmeren en zijn huid bekijken. Ben bang dat ik ook moet.
Ik kan alleen paintenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen twitter![]()
Wie wil dr ff snel een kerstkaart voor me fotoshoppen
Als ik Q was zou ik vandaag niet gaan èn in het weekend niet, zelfsquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Qutje schatje, ik zou gewoon vanavond voor een check up gaan om de weekend da te vermijden, dan kost het je niks en hoef je straks niet te stressen![]()
Dat ga ik zo eens terugzoeken. Maar ze riepen toen dat het max een week of 6 zou duren en dat is inmiddels volgens mij al zeker 5 keer zo lang! Maar toen waren de klieren knikkers en nu pingpongballen... Veel groter kunnen ze niet worden, want dan passen ze niet meer in d'r nekkie, gewoon even heel raar praktisch gezegdquote:Ow en Greys met Binkie zou ik niet gaan, behalve als je echt iets wil doen. Hoelang is dat nou alweer geleden dat ze nog maar heel even te gaan zou hebben, die ouwe taaie?
![]()
Misschien toch een paar dagen de medicijnen doen die hij meegekregen heeft? Voor de zekerheid? Of zitten daar rotbijwerkingen aan?quote:Chico heeft nog geen medicijnen gehad, ik had ze wel meegekregen voor als het erger zou worden. Hij krijgt wel rijst met een beetje kip al sinds woensdagavond. Het wordt niet echt erger maar ook niet beter dus ik ga hem die stomorgyl toch maar geven.
Ik heb zo een vermoeden dat dan binnen kakken bij Chico ook nog wel eens met het weer te maken kan hebben een heel klein beetje, want buiten kakken doet ie niet als het ff kan![]()
En het is niet de hele tijd dun, dan weer normaal, dan weer dunnig, van dat spuitwater als woensdag heeft ie niet meer gehad.
Bootwerkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet echt. Of eigenlijk helemaal niet.
Behalve dan dat ze echt nog maar heel kleine stukjes kan wandelen buiten, dat een klein heuveltje op een ware beproeving is (lees, HEEL KLEIN heuveltje, dat ik zelf in 6 stappen doe zeg maar) en dat ze heel veel slaapt. Maar tussendoor vreet ze nog steeds als een bootwerker haar bak leeg, plast en poept ze goed, slaapt ze goed en wil ze soms nog steeds spelen (ook al valt ze dan soms in een spagaat op het laminaat).
Jah, dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik Q was zou ik vandaag niet gaan èn in het weekend niet, zelfs
Want het gaat beter met Boe en dan is het over een paar dagen vast nóg beter!
Ik snap wel dat je naar de DA gaat hoor. Al is het maar voor jezelf om zeker te weten dat je dr niet laat lijdenquote:Dat ga ik zo eens terugzoeken. Maar ze riepen toen dat het max een week of 6 zou duren en dat is inmiddels volgens mij al zeker 5 keer zo lang! Maar toen waren de klieren knikkers en nu pingpongballen... Veel groter kunnen ze niet worden, want dan passen ze niet meer in d'r nekkie, gewoon even heel raar praktisch gezegd
Ja de DA zei de vorige keer al (toen de klieren nog geen pingpongballen waren) dat ze niet wist wat ze meemaakte. En haar mannelijke collega ook. En dat is al maanden geledenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bootwerker![]()
Dat ze moe is is heel logisch natuurlijk. Het valt me serieus ALLES mee dat ze het zolang uithoudt.
Nee hoor, gewoon de praktijk gebeldquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef Qwea het volgende:
Huisarts voor je geregeld? Geef mijn zoeen huisarts
Wat moet er gebeuren? Ik heb het maar ik ben er niet erg actief meequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef Qwea het volgende:
Van van jullie heeft twitter en helpt me ff?
quote:Vrouw verkracht in Rotterdamse bos
ROTTERDAM - Een 46-jarige Rotterdamse vrouw is donderdagochtend op brute wijze verkracht in het Lage Bergse Bos.
Volgens de politie was het slachtoffer rond tien uur in het Rotterdamse bos aan het joggen toen een man haar met een mes bedreigde en haar mee naar zijn auto sleurde.
In de auto werd ze verkracht. De vrouw wist te ontsnappen en rende naar huis. De Rotterdamse politie zet alles op alles om de verdachte aan te houden en is op zoek naar getuigen.
De verdachte is een slanke negroïde man met kort zwart kroeshaar en bruine ogen. Hij is 35/45 jaar en 1.80 lang. Hij heeft plukje haar onder zijn onderlip en spreekt gebrekkig Nederlands.
Goede omschrijving ook, op die manier is half Rotterdam verdacht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:45 schreef Greys het volgende:
Oh dit is het bos waar Maes en ik altijd afspreken![]()
Kijk nou, gewoon op klaarlichte dag
[..]
Nouquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Toch maar voortaan de waakhonden meenemen daaro
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook als eerste dachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede omschrijving ook, op die manier is half Rotterdam verdacht.
Gewoon ff iemand volgen tijdelijk. De lokale AH hier. Ik heb Mo en mijn account, dan moeten er nog 2 volgen.. als ik met mijne of mo de 50ste ben krijg ik boodschappen pakketquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren? Ik heb het maar ik ben er niet erg actief mee
Ooh wacht, je moet naar de orthopeed in DLD? Ik dacht in nijmegen weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de praktijk gebeldWachttijden doen ze hier zowat niet aan.
HA! BIJNA GOED!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
Nee, vier kefferige dwergpinchers formaat rat.
Ohquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
Nee, vier kefferige dwergpinchers formaat rat.
DM of PM maar evenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:49 schreef Qwea het volgende:
Gewoon ff iemand volgen tijdelijk. De lokale AH hier. Ik heb Mo en mijn account, dan moeten er nog 2 volgen.. als ik met mijne of mo de 50ste ben krijg ik boodschappen pakket
Ze heeft kiespijn.quote:
Nee, ik wil naar DLD. Heb eens even gegoogled en in DLD zijn ze veel rapper met nieuwe heupen, dus ga ik hier maar eens informeren. Ik wil NU goed lopen en niet nog jaren moeten doorstrompelen tot ik in NL in aanmerking kom voor een nieuwe heup. Dat stellen ze daar zo lang mogelijk uit omdat je (zoals de medische wetenschap nu is) maar twee keer een heup kunt krijgen en daarna niet meer. Dan zijn we wel 30 jaar verder dus boeie. Dan ben ik bijna 80.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:49 schreef Qwea het volgende:
Ooh wacht, je moet naar de orthopeed in DLD? Ik dacht in nijmegen weer.
Ja gaat lekker daar. Ligt boven oud mijncomplex begreep ik?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:56 schreef Ynske het volgende:
t word steeds erger. tis niet of 't loon instort, maar wanneer
idd, liever nu lopen en dan in een rolstoel als nu strompelen en straks de energie niet meer hebben om te lopenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik wil naar DLD. Heb eens even gegoogled en in DLD zijn ze veel rapper met nieuwe heupen, dus ga ik hier maar eens informeren. Ik wil NU goed lopen en niet nog jaren moeten doorstrompelen tot ik in NL in aanmerking kom voor een nieuwe heup. Dat stellen ze daar zo lang mogelijk uit omdat je (zoals de medische wetenschap nu is) maar twee keer een heup kunt krijgen en daarna niet meer. Dan zijn we wel 30 jaar verder dus boeie. Dan ben ik bijna 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |