Bette heeft ook een eigen leven en daar is ze erg aan gehecht. Die 40 minuten in de drie jaar die ik besteed aan het kopen van broeken en laarzen is uitonderhandeld en dat vond ze goedquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, 40 min die je ook aan Bette had kunnen besteden. Je verwaarloosd haar
Fuck me, wel snel!![]()
Nou kom maar door met de ongetwijfeld lullige grapquote:Op donderdag 1 december 2011 22:09 schreef Qwea het volgende:
Greys? Ik heb een onwijs tof outfit gevonden voor je! Wil je de naam weten?!
Wat heb je ervoor moeten inleveren? Je maagdelijkheid?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bette heeft ook een eigen leven en daar is ze erg aan gehecht. Die 40 minuten in de drie jaar die ik besteed aan het kopen van broeken en laarzen is uitonderhandeld en dat vond ze goed
Ja, nou hoeft het niet meer. Je haalt heel mijn grapje uit zijn tromgeroffelquote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kom maar door met de ongetwijfeld lullige grap![]()
Auw, teer punt. Maar nee, die had ik elders al ingeleverdquote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor moeten inleveren? Je maagdelijkheid?
Zat er nog statiegeld op?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Auw, teer punt. Maar nee, die had ik elders al ingeleverd
Mghihihihiquote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou hoeft het niet meer. Je haalt heel mijn grapje uit zijn tromgeroffel
Ik denk niet dat Greys degene is die nu erin stikt.quote:
Je bent het bonnetje kwijt.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Greys degene is die nu erin stikt.
Je kan iig wel een lading coke in die pijpen kwijtquote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Oh en deze vond ik ook leuk (is zo'n uit-één-stuk-ding jumpsuit), maar:
a) mijn heupen lijken er vast huuuuuge in
b) jezus fuck, wat een zomers bovenkantje
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015430_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Nicequote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Oh en deze vond ik ook leuk (is zo'n uit-één-stuk-ding jumpsuit), maar:
a) mijn heupen lijken er vast huuuuuge in
b) jezus fuck, wat een zomers bovenkantje
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015430_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Schatje.quote:
Krijg de touwtyfus er ook maar bijquote:
Laf joe toe.quote:
Dan steek je hem diep in je aars (mag ik dat doen? Aaah, toeeee?)quote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laf joe toe.![]()
En als je niet braaf bent gaan we eind december geen puddingkruimelvlaai eten.
Waar gaan we heen?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
Rewimo, ik lees net dat je ook op weekendjeweg.nl kunt betalen met de VVV/irischeques
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laf joe toe.![]()
En als je niet braaf bent gaan we eind december geen puddingkruimelvlaai eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |