Als hij weer zou gaan zouden de kaartjes in een kluis liggen met een waakhond ervoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ie het dus gewoon echt heel tof![]()
Nog lang niet te kaufquote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, kaartjes!![]()
Hoe, wat wanneer? Info in ESF?
Azerbaijan, dus dat wordt lastig deze keerquote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In welk land is het ESF eigenlijk ook al weer?
Doe maar.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog lang niet te kaufTegen die tijd gil ik!
Ja!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Azerbaijan, dus dat wordt lastig deze keer![]()
Düsseldorf was zó leuk!
Och het zou wel weer een nieuwe ervaring zijn denk ik zoquote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Azerbaijan, dus dat wordt lastig deze keer![]()
Düsseldorf was zó leuk!
Maar deze keer rijd ik de dames er toch echt niet naartoe.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Och het zou wel weer een nieuwe ervaring zijn denk ik zo
Whoehoehoeeeeeeequote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar.Kunnen we weer klaarzitten met de vinger op de bestelknop.
Maar je hebt wel lekkere heupenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zou ik nooit zeggen, want ik ben netjes opgevoed ende getrouwd bovendien
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Les 1: het kind altijd met gezicht en/of bipsebaps richting de vader
Nu snap ik de Exorcistquote:
quote:
Waarom zit je dient erop? Hunt afgelopen, of geld opquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha Eliesje![]()
Nou, mijn I-booddienst zit er op.....ik kan eindelijk douchen en slapen
Dat. Sans douchen dan. Ik kruip dirrrrtey in mijn bedje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha Eliesje![]()
En heb je nog iets gescoord?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha Eliesje![]()
Liebe liebe liebe leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Ahahaha) A far l'amore comincia tu
(Ahahaha) A far l'amore comincia tu
La laaa laaaa
Ik heb 'm al 7 keer gedraaidquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Liebe liebe liebe leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
'n Jaar of twee geleden dus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik ook altijd met mijn grote muil. Alsof ik werkelijk ook maar een moment denk aan de gheylheid van den menschen om me heen![]()
Sinds ik de late puberteit achter me gelaten heb, ben ik het prototype braafneus
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Dat heeft LUV ook gezongen ooit, toch?
Of zoiets?
quote:Raffaella Carrà (Bellaria (Rimini), 18 juni 1943) is een Italiaans presentatrice, actrice en zangeres. Ze is erg populair in Italië, maar ook in Spanje en Zuid-Amerika waar ze al enkele televisieshows presenteerde.
In 1965 speelde ze in de film Von Ryan's Express met onder andere Frank Sinatra.
Bij ons is ze vooral bekend van het aanstekelijke nummer A far l'amore comincia tu, beter bekend onder het refreintje Scoppia, scoppia mi sco. Dit nummer uit 1977 stond hoog in de Nederlandse hitlijsten. Het damestrio Luv' nam de song op onder de titel Don Juanita de carnaval.
Ze zou de drijvende kracht zijn geweest voor de terugkeer van Italië op het Songfestival in 2011.
Zet er een 1 voor en tel er 3 jaar bij op en je bent een heel eindquote:
Jij zit me gewoon uit te dagen hèquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
Gezelligheid kent weer geen tijd naast me op de bank![]()
Knus duo. Inclusief spekkieMisschien had ik toch die H&M card moeten gebruiken voor een langere trui
[ afbeelding ]
Nee je moet nog ff goed kijken, die-met-die-tong is Biet!quote:
Ik vond je haar al zo woest aantrekkelijk zittenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee je moet nog ff goed kijken, die-met-die-tong is Biet!
Datbennikheulnie!
Die is net zo heerlijk onverstoorbaar als Poekiequote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
En Boor ligt weer compleet in de verdrukking maar het interesseert hem ook echt niets he
Ja, echt erg he... Pffttt... Ik heb het sinds de spijkerbroekenwinkelquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
Maar je wordt bedankt, nu heb ik dat nummer ook in mijn hoofd.
*met Luv handjes wappert*
Slaap lekker schatquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Oh dan hou ik het toch liever bij Luv
Ik wapperhandje mijn nest in. Adieu, adieu!
quote:Tweeling na seks met ongescheurd condoom
Joseph Pressil had niets door toen zijn vriendin de danseres "Sugar" na de seks er met het gevulde condoom vandoor ging. Nu blijkt dat de vrouw direct naar de IVF kliniek ging om zich te laten bezwangeren. Inmiddels is een tweeling uit dit avontuur geboren en eist de danseres een huis in Texas en de helft van het geld van de 36-jarige Joseph. De dame in kwestie meent dat Joseph liegt en prima wist dat ze zwanger wilde worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |