Lijkt de koekjespot van Dierenthuis welquote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096041%2065001%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja ik zag die oranje dus in het echt hangen, mooi stofjequote:Op donderdag 1 december 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou niet van die oma-bloemetjes![]()
Maar effen lijkt ie me qua model wel erg mooi
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt de koekjespot van Dierenthuis wel
Voor als we naar het Nederlands Elftal gaan volgend jaarquote:Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga misschien morgen toch effe die oranje passen
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015063_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor als we naar het Nederlands Elftal gaan volgend jaar
Flesje Bavaria derbijquote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor als we naar het Nederlands Elftal gaan volgend jaar
En pompoms!quote:
Puck nog steeds aan de kotseritis?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh oeh, ik was vroeger een Penny meisje. Ik kom precies op het juiste moment binnen vallen![]()
En mijn wasmachine draait overuren
Ik vind em serieus erg leukquote:
En dat natuurlijkquote:
Het heerst.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Puck nog steeds aan de kotseritis?![]()
Het zoontje van m'n collega had vanochtend ook alles ondergekotst en tussen de middag begin m'n collega ook.
Gelukkig is ze naar huis gegaan
Ja, hoe wat zit dat eigenlijk?quote:
Laat me raden; 29 januari?quote:
Ja, doei.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Met Q naar het songfestival![]()
Ik verheug me er nu al op
Je gaat maar mooi meequote:
Ik ga meequote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
26 februari: Nederland, Nationaal Songfestival
Ik ook niet, maar het was wel erg gezelligquote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi mee
Zelfs degenen die geen reet aan het Songfestival vinden vonden het de vorige keer leuk
Re en Bliss waren ook mee, nou dat zijn normaal echt geen songfestival addicts hoor
Er zijn dingen die ik echt niet doe, dit is er 1 vanquote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi mee
Zelfs degenen die geen reet aan het Songfestival vinden vonden het de vorige keer leuk
Re en Bliss waren ook mee, nou dat zijn normaal echt geen songfestival addicts hoor
Als Dirkh van zijn principes is afgestapt, kan jij het ookquote:Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik echt niet doe, dit is er 1 van
Ooh ik ga mee!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
" Heej Q, we gaan walrussen schoppen op een keigave houseparty op het mediapark"
Dirk was heul niet mee....toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Dirkh van zijn principes is afgestapt, kan jij het ook
*noteert*quote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
26 februari: Nederland, Nationaal Songfestival
Les 1: het kind altijd met gezicht en/of bipsebaps richting de vaderquote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Blij dat je collega naar huis ging Ing![]()
Hier zat het in mijn haren en decolleté vanavond aangezien hij op schoot zat![]()
Maar hij kan dus goed mikken, dat dan weer wel![]()
Het songfestival is op zondag? Da vind ik minder handig eigenlijk.
Het jaar ervoor wel. Met La Greys.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dirk was heul niet mee....toch?
Gezicht en bipsebaps? Da's knap.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Les 1: het kind altijd met gezicht en/of bipsebaps richting de vader
Oh jaaaaaa, die Frans valt van de bankfoto was van hem toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het jaar ervoor wel. Met La Greys.
De keer daarvoor welquote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dirk was heul niet mee....toch?
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa, die Frans valt van de bankfoto was van hem toch?
Ik ben onder de douche gesprongen en heb het hem op laten ruimenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Les 1: het kind altijd met gezicht en/of bipsebaps richting de vader
quote:FOKweblog Je begeven tussen Frans Bauer fans en songfestivagays levert nu al hilarisch gegiechel op, en dat met dingedong op de speakers. Ze gaan los!
quote:Dirkh_ ESF-FOKKERS jullie krijgen de groeten van Greys Ze had het eigenlijk voor de camera willen zeggen maar ze hebben haar van het podium gehaald
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
Grey zit op steenworp afstand van Johnny of eigenlijk meer op slipworp afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |