Heb ik niet maar zou ik wel doen ja.quote:
Ook al nietquote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Neuken in de keuken dus ook niet best...
Spuit 11quote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef kip-kerrie het volgende:
WOHOOHOHOHO
JAJAJAJAAAAAAAAA
EEN HUNT, HOEHOEHOEEE!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef kip-kerrie het volgende:
WOHOOHOHOHO
JAJAJAJAAAAAAAAA
EEN HUNT, HOEHOEHOEEE!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je uberhaupt wel een keuken? Ik zou m gewoon wegdoenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik niet maar zou ik wel doen ja.
[..]
Ook al niet
Ik warm weleens wat op. Dus ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel een keuken? Ik zou m gewoon wegdoen
quote:
Seriously, fucking triest toch dat iedereen hier zit te fappen op wat troep die ze in eerste instantie al aan de straatstenen niet kwijt konden.quote:
Ik heb na de hunt inderdaad altijd een vreselijk dikke rechterarmquote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
[..]
Seriously, fucking triest toch dat iedereen hier zit te fappen op wat troep die ze in eerste instantie al aan de straatstenen niet kwijt konden.
Die zijn al weg voordat ze erop staanquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
godverdomme 2 keer zon 24 inch philips led scherm gemist
Je kan haten wat je wilt, maar ik heb over een aantal werkdagen een dora dvd spelerquote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
[..]
Seriously, fucking triest toch dat iedereen hier zit te fappen op wat troep die ze in eerste instantie al aan de straatstenen niet kwijt konden.
koop maar + 2 reservesquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Oeh! Die van ons is stuk....twijfeltwijfel
Je hebt nog even de tijdquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Oeh! Die van ons is stuk....twijfeltwijfel
doe dat dan en ga wegquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
ipv deze zooi kopen kan je toch veel beter met je vrouw/vriendin/man/vriend een weekendje weg ofzo, wtf prioriteiten mensen.
opbokkenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
ipv deze zooi kopen kan je toch veel beter met je vrouw/vriendin/man/vriend een weekendje weg ofzo, wtf prioriteiten mensen.
Wie zegt dat ik dat niet doequote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
ik je vriendin op ibood!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
Ga weg hier dan. Ga met je vriendin op stap.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
is je vriendin refurbished?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
Ja, YURquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Feestkabouter het volgende:
ik herinner me een fokker die vertelde dat ie zijn sub had opgeblazen.......
En vergeet niet een handschoen om je recherhand te doen. Je vriendin mag niet naakt over straat.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga weg hier dan. Ga met je vriendin op stap.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
En vergeet niet een handschoen om je recherhand te doen. Je vriendin mag niet naakt over straat.
mensen die prioriteiten moeten stellen en niet beide kunnen doenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
mensen die happen op trollenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die prioriteiten moeten stellen en niet beide kunnen doen_@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |