Die zijn al weg voordat ze erop staanquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
godverdomme 2 keer zon 24 inch philips led scherm gemist
Je kan haten wat je wilt, maar ik heb over een aantal werkdagen een dora dvd spelerquote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
[..]
Seriously, fucking triest toch dat iedereen hier zit te fappen op wat troep die ze in eerste instantie al aan de straatstenen niet kwijt konden.
koop maar + 2 reservesquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Oeh! Die van ons is stuk....twijfeltwijfel
Je hebt nog even de tijdquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Oeh! Die van ons is stuk....twijfeltwijfel
doe dat dan en ga wegquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
ipv deze zooi kopen kan je toch veel beter met je vrouw/vriendin/man/vriend een weekendje weg ofzo, wtf prioriteiten mensen.
opbokkenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
ipv deze zooi kopen kan je toch veel beter met je vrouw/vriendin/man/vriend een weekendje weg ofzo, wtf prioriteiten mensen.
Wie zegt dat ik dat niet doequote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
ik je vriendin op ibood!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
Ga weg hier dan. Ga met je vriendin op stap.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
is je vriendin refurbished?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
Ja, YURquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Feestkabouter het volgende:
ik herinner me een fokker die vertelde dat ie zijn sub had opgeblazen.......
En vergeet niet een handschoen om je recherhand te doen. Je vriendin mag niet naakt over straat.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga weg hier dan. Ga met je vriendin op stap.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
En vergeet niet een handschoen om je recherhand te doen. Je vriendin mag niet naakt over straat.
mensen die prioriteiten moeten stellen en niet beide kunnen doenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef kip-kerrie het volgende:
mensen die happen op trollenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die prioriteiten moeten stellen en niet beide kunnen doen_@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |