SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allEerst denken, dan typen
Nog lange niet, nog lange nietquote:
Mooie aankoop!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Deze heb ik effe binnengetikt. Eindelijk weer een fatsoenlijke mediaspeler.
ninja editquote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Deze heb ik effe binnengetikt. Eindelijk weer een fatsoenlijke mediaspeler. Waarom blijft deze zo lang? Dit is de beste mediaspeler die ze hebben aangeboden tot nu toe. Inclusief de C200...
Wil je er nog 20 aanschaffen?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Deze heb ik effe binnengetikt. Eindelijk weer een fatsoenlijke mediaspeler. Waarom blijft deze zo lang? Dit is de beste mediaspeler die ze hebben aangeboden tot nu toe. Inclusief de C200...
c200 is te oudquote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef Xaobotnik het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
echt suf ... moet mn computer reinstallen maar blijf hangen op dat kut ibood ...Royal sadness
tijdens een reinstall zit jij ibood te checkenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
echt suf ... moet mn computer reinstallen maar blijf hangen op dat kut ibood ...Royal sadness
Daarom vond ik deze ook beter. Bij PCH is 'oud' relatief. De oude A210 van drie jaar geleden presteert beter dan de Mede8er 500X2 van dit jaar, over het algemeen genomen...quote:
Is bij voorbaat al kansloos natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]Ik probeerde te werken vandaag, helaas mislukte dat door ibood.
Ik probeerde papers te schrijvenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]Ik probeerde te werken vandaag, helaas mislukte dat door ibood.
Ik had gelukkig geen internet bij mijn klantquote:
Nee ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tijdens een reinstall zit jij ibood te checken
mensen die hem uiyteindelijk niet nemenquote:
Misschien was die ook wel geïnteresseerd in een natte stofzuiger?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had gelukkig geen internet bij mijn klant
Luilak. Echte bazen werken van 07:00 tot 19:30quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb trouwens gewerkt van 08:00 tot 19:30.
Kon niet anders, hunt komt altijd op kansloze dagen
Ja nooit eens op zaterdag of zondag.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb trouwens gewerkt van 08:00 tot 19:30.
Kon niet anders, hunt komt altijd op kansloze dagen
Niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
wanneer maken ze de inhoud van de box bekend=?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Luilak. Echte bazen slaven werken van 07:00 tot 19:30
30 februari.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
Ik werk vaak van 0900-2100quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Luilak. Echte bazen werken van 07:00 tot 19:30
nicequote:
Nee, terwijl ik denk dat je dan veel meer verkoopt !quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nooit eens op zaterdag of zondag.
Ja, of mensen die een klant hebben waar je 1,5 uur enkele reis voor hebtquote:
ik heb gehoord dat er deze keer 10 wc rollen inzitten, voor de doorzetters zegmaar..quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
kies jezelf voorquote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, of mensen die een klant hebben waar je 1,5 uur enkele reis voor hebt
Precies, denk ik ook. Op zaterdagnacht willen mensen ook wel opblijven.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, terwijl ik denk dat je dan veel meer verkoopt !
Idd, ik wel iigquote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, denk ik ook. Op zaterdagnacht willen mensen ook wel opblijven.
Ik hoorde zoiets met dat de servers dat niet aankunnen en dat dit nog maar nauwelijks lukt..quote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, denk ik ook. Op zaterdagnacht willen mensen ook wel opblijven.
5 dagen las ikquote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Popcorn bestelt maar ik weet eigenlijk niet of ik hem wel wil hebben. Ik was eigenlijk opzoek naar een ander type.
Ik heb hem betaald via Ideal. Als ik hem vanavond of morgen annuleer, wanneer storten ze dan het geld terug?
Binnen nu en 6 weken.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Popcorn bestelt maar ik weet eigenlijk niet of ik hem wel wil hebben. Ik was eigenlijk opzoek naar een ander type.
Ik heb hem betaald via Ideal. Als ik hem vanavond of morgen annuleer, wanneer storten ze dan het geld terug?
2 maanden later.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ikkequote:
Maar met batterijen.quote:
No *over*quote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Woman, make me a sandwich, over and out" *kkgh*
ik als ik met een collega door gebouwen heenloopquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
icm een oortje: evenementen, horeca, beveiliging? Om er een paar te noemen.
Gezelligquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij zijn we bij de herhalingen beland..
Mooi dan wacht ik nog even op de onkyoquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef delano.888 het volgende:
dat is al de hele dag zoquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef delano.888 het volgende:
Jawel, MPquote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
iBood? Deze moet NIET de de box!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |