Idd, ik wel iigquote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, denk ik ook. Op zaterdagnacht willen mensen ook wel opblijven.
Ik hoorde zoiets met dat de servers dat niet aankunnen en dat dit nog maar nauwelijks lukt..quote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, denk ik ook. Op zaterdagnacht willen mensen ook wel opblijven.
5 dagen las ikquote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Popcorn bestelt maar ik weet eigenlijk niet of ik hem wel wil hebben. Ik was eigenlijk opzoek naar een ander type.
Ik heb hem betaald via Ideal. Als ik hem vanavond of morgen annuleer, wanneer storten ze dan het geld terug?
Binnen nu en 6 weken.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Popcorn bestelt maar ik weet eigenlijk niet of ik hem wel wil hebben. Ik was eigenlijk opzoek naar een ander type.
Ik heb hem betaald via Ideal. Als ik hem vanavond of morgen annuleer, wanneer storten ze dan het geld terug?
2 maanden later.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ikkequote:
Maar met batterijen.quote:
No *over*quote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Woman, make me a sandwich, over and out" *kkgh*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |