SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef Plastic_zak het volgende:
ophoeren met die zooi voor apple
Heb je wel een versterker?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
http://tweakers.net/price(...)art%29.html#tab:info
Iemand enig idee wat voor kabels ik nodig voor dit ding? Ik heb er niet zo veel verstand van :$
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
http://tweakers.net/price(...)art%29.html#tab:info
Iemand enig idee wat voor kabels ik nodig voor dit ding? Ik heb er niet zo veel verstand van :$
6 keer?quote:
Ga dan wegquote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef Karina het volgende:
We worden een beetje flauw zo na een dag hunten.
te]quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef OhNoes het volgende:
[..]
jaaa
[/quo[quote]Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef OhNoes het volgende:
[..]
hahahaha
[/quo[quote]Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja het geschoten vlees moet natuurlijk ook wel goed worden gekruid.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef Karina het volgende:
We worden een beetje flauw zo na een dag hunten.
Blijft lastig.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
te]
te]
sommige mensen doen het écht enkel om de postcount he.
fuuu quoten![]()
Altijd anderen de schuld geven.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik deed gewoon alt + klikruksysteem werkt niet goed
Oke ik snap wat je bedoeld, maar niet door de manier hoe je het gezegd hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
te]
te]
sommige mensen doen het écht enkel om de postcount he.
fuuu quoten![]()
Die was er net, ik faalde.quote:
Hoe lang een box duurt weet niemand.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Piger het volgende:
Wat zijn de verwachte levertijden gezien de vorige hunts? (en hoe lang duurt een box)?
ja dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Maar de rest van de dag allemaal dingen die ik helemaal niet wil hebben.
7-10 werkdagen, zegt ibood. maar omdat hunt is het altijd wel 3-4 wekenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Piger het volgende:
Wat zijn de verwachte levertijden gezien de vorige hunts? (en hoe lang duurt een box)?
In de bevestigingsmailtjes die ik heb gehad staat dat ze binnen 7 werkdagen na betaling verzenden..quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Piger het volgende:
valt mee, ook dan krijg ik wel alles na uiterlijk 2 wekenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
7-10 werkdagen, zegt ibood. maar omdat hunt is het altijd wel 3-4 weken
Mja sorry, de bestek la zit nog goed vol. Ik heb geen vrienden dus aan mijn 2 borden heb ik genoeg. Mijn hoofd ligt elke nacht op 3 kussens en wat ik met een zaklamp zou moeten weet ik al helemaal niet. En van de rest weet ik niet eens wat het doet.quote:
quote:Speel alle muziek van je USB sticks of mobiel via je autospeakers met mrHandsfree RDS Music FM Transmitter
Hm, zou er dan wel aan liggen dat er dan 3 weekenden tussenvallen ofzo dat ik dat op die manier ervaren hebquote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
valt mee, ook dan krijg ik wel alles na uiterlijk 2 weken
je zet muziek op een usb stick, en dit ding zendt het uit op de fm frequentie zodat je het in je auto kunt ontvangenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dit precies is, dus laat maar.
Ga daar maar niet van uit. Van de 12 bestellingen bij Ibood, is er 1 uiteindelijk nooit geleverd en heb k bij 3 bestellingen meerdere weken moeten wachten. Het zal die 3 a 4 weken dan wel worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
In de bevestigingsmailtjes die ik heb gehad staat dat ze binnen 7 werkdagen na betaling verzenden..
Stop je in de 'Sigaretten aansteker' .. soort mp3.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dit precies is, dus laat maar.
lange tijd in Nederland verbodenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je zet muziek op een usb stick, en dit ding zendt het uit op de fm frequentie zodat je het in je auto kunt ontvangen![]()
Klinkt op een of andere manier nogal omslachtig.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je zet muziek op een usb stick, en dit ding zendt het uit op de fm frequentie zodat je het in je auto kunt ontvangen![]()
ditquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Losse afstandsbediening in je auto
Dan plak je m met dubbelzijdige tape in het midden van je stuur, heb je stuurbedieningquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
toen autoradio's alleen nog radio/cassette was, waren deze wel populair. Nu heeft elke radio wel een usb en/of jack ingangquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt op een of andere manier nogal omslachtig.
die je waarschijnlijk binnen twee weken kwijt bentquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds toch?quote:
Sneller nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die je waarschijnlijk binnen twee weken kwijt bent
Heb nog een cd speler. Want heb zo'n mooi ingebouwd ding in m'n alfa van 2001. En dat wil ik niet verzieken met een lelijke slecht passend mp3/usb geval.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
toen autoradio's alleen nog radio/cassette was, waren deze wel populair. Nu heeft elke radio wel een usb en/of jack ingang
Mijn radio is al 10 jaar oud of zo, maar speelt wel CD's met MP3's afquote:Op donderdag 1 december 2011 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
toen autoradio's alleen nog radio/cassette was, waren deze wel populair. Nu heeft elke radio wel een usb en/of jack ingang
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die je waarschijnlijk binnen twee weken kwijt bent
\quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |