Oke ik snap wat je bedoeld, maar niet door de manier hoe je het gezegd hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
te]
te]
sommige mensen doen het écht enkel om de postcount he.
fuuu quoten![]()
Die was er net, ik faalde.quote:
Hoe lang een box duurt weet niemand.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Piger het volgende:
Wat zijn de verwachte levertijden gezien de vorige hunts? (en hoe lang duurt een box)?
ja dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Maar de rest van de dag allemaal dingen die ik helemaal niet wil hebben.
7-10 werkdagen, zegt ibood. maar omdat hunt is het altijd wel 3-4 wekenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Piger het volgende:
Wat zijn de verwachte levertijden gezien de vorige hunts? (en hoe lang duurt een box)?
In de bevestigingsmailtjes die ik heb gehad staat dat ze binnen 7 werkdagen na betaling verzenden..quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Piger het volgende:
valt mee, ook dan krijg ik wel alles na uiterlijk 2 wekenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
7-10 werkdagen, zegt ibood. maar omdat hunt is het altijd wel 3-4 weken
Mja sorry, de bestek la zit nog goed vol. Ik heb geen vrienden dus aan mijn 2 borden heb ik genoeg. Mijn hoofd ligt elke nacht op 3 kussens en wat ik met een zaklamp zou moeten weet ik al helemaal niet. En van de rest weet ik niet eens wat het doet.quote:
quote:Speel alle muziek van je USB sticks of mobiel via je autospeakers met mrHandsfree RDS Music FM Transmitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |