Net zo geil toch ?!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of die basisschoolmeisjes die allemaal met zo'n Adidas vestje lopen
TS wou ons eraan herinneren.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Nickelson jassen haat topic #3495084390.
Ja, het is kankerlelijk, maar we weten het nou wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jullie zouden ze allemaal doen.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Tuurlijk zijn het wel kinderen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar dit is niet standaard... het is ook geen kind overigens.
Alsof jouw identiteit niet door anderen bepaald is.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef female81 het volgende:
En daar willen veel mensen maar al te graag een stuk van hun eigen identiteit voor opgeven.
Deels wel natuurlijk, maar een beetje eigen inspraak kan geen kwaad uiteraard.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Alsof jouw identiteit niet door anderen bepaald is.
Ik had er eigenlijk best schijt aan. De ene keer droeg ik een shirt van de Hema, de andere keer een polo van Ralph Lauren. Gelukkig hebben/hadden mijn vrienden er ook enorme schijt aan.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:17 schreef jeroen25 het volgende:
Het gaat ook nergens heen met de jeugd van tegenwoordig.
Toen ik zo oud was droegen we allemaal wat anders.
Je vormt je eigen smaak en ideeën altijd door anderen, dus iets als 'je eigen identiteit opgeven' bestaat in principe niet. Neemt niet weg dat ik dat Nickelsonvolk verschrikkelijk vind.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:17 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Deels wel natuurlijk, maar een beetje eigen inspraak kan geen kwaad uiteraard.
Vrouwen die hun gezicht photoshoppen op foto's.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat nog niet iedereen doorheeft dat dit nu een nickelsonchimeidadoratietopic is.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat geen photoshop.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:21 schreef Trog het volgende:
[..]
Vrouwen die hun gezicht photoshoppen op foto's.
Tuurlijk bestaat dat wel, anders zou namelijk niemand wat in te brengen hebben in een collectieve identiteitsvorming. Dat de eigen inbreng altijd beperkt is en vaak het resultaat is van externe invloeden ontken ik overigens niet. Maar het collectief aan invloeden dat je identiteit vormgeeft per persoon uniek. Bij sommigen wat meer dan bij anderen natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 15:21 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Je vormt je eigen smaak en ideeën altijd door anderen, dus iets als 'je eigen identiteit opgeven' bestaat in principe niet. Neemt niet weg dat ik dat Nickelsonvolk verschrikkelijk vind.
Kijk naar die linker. Die haartjes op haar sjaal zijn duidelijk zichtbaar, maar over haar gezicht hangt opeens een vage gloed van perfectheid. Ook is er totaal geen spoor van wallen onder de ogen te zien, terwijl toch vrijwel iedereen dat heeft, zelfs met make-up op. Die rechter heeft hetzelfde. Die foto is duidelijk niet kosjer. Er zijn wel meer meiden die dit doen, kende zelf vroeger een MBO meid die haar foto's shopte om oneffenheden te verwijderen van haar gezicht. Hilarisch allemaal.quote:
Ja toch zeg die haters.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nickelson dragers zijn altijd wel goed te doen. (vrouwen dan he)
TS is alto
Hmm het leek mij gewoon fucking veel make-up.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef Trog het volgende:
[..]
Kijk naar die linker. Die haartjes op haar sjaal zijn duidelijk zichtbaar, maar over haar gezicht hangt opeens een vage gloed van perfectheid. Die rechter heeft hetzelfde. Die foto is duidelijk niet kosjer. Er zijn wel meer meiden die dit doen, kende zelf vroeger een MBO meid die haar foto's shopte om oneffenheden te verwijderen van haar gezicht. Hilarisch allemaal.
Kan, maar als ik geld er op zou moeten zetten zou ik zeggen dat de foto enigzins bewerkt is.quote:Hmm het leek mij gewoon fucking veel make-up.
Oke een paar ongeshopte nickelsonchimeids voor jou dan:quote:Op donderdag 1 december 2011 15:37 schreef Trog het volgende:
[..]
Kan, maar als ik geld er op zou moeten zetten zou ik zeggen dat de foto enigzins bewerkt is.
Deze zijn niet leuk.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke een paar ongeshopte nickelsonchimeids voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf, het lijkt alsof die gozer een hele harige hand heeft.quote:[ afbeelding ]
Die tweede zou ik ook wel nemen in dat roze tienerkamertje van d'r. Mits ze 16+ is.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
die 1e en 3e zou ik nemen. die 2e kan mn reet likken
Oke een paar geshopte nickelsonchimeids voor jou danquote:Op donderdag 1 december 2011 15:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Deze zijn niet leuk.
Dat is een meisje volgens mij. Kijk die vrouwenhandjes dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef Trog het volgende:
[..]
Wtf, het lijkt alsof die gozer een hele harige hand heeft.Het lijkt een andere kleur dan die jas.
Die 3 zijn allemaal 14/15 schat ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef 720Flip het volgende:
Denken dat Nickelson en Ralph Lauren petjes nog in zijn. Je moet nu beige broeken met daaronder vans en een snapback cap op je hoofd dragen.
Vrouwenhandjes zijn nog kleiner. En check die nagels. Lijkt meer op een 16 jarige mocroboy.quote:Dat is een meisje volgens mij. Kijk die vrouwenhandjes dan.
Ja bij de eerste 2 posts kwamen ze moeilijker door de selectie, maar er is maar een beperkt aantal foto's op de nickelsonhyve te vinden.quote:
Ja die nagels heb je gelijk in.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Trog het volgende:
[..]
Vrouwenhandjes zijn nog kleiner. En check die nagels. Lijkt meer op een 16 jarige mocroboy.
ik zie niks chinees aan deze meidenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat nog niet iedereen doorheeft dat dit nu een nickelsonchimeidadoratietopic is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je ze eens zien als ze geblowd hebben.quote:
Dat plaatjequote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Goed topic
groetjes
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten wat zich allemaal in die kamer heeft afgespeeld.quote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Goed topic
groetjes
[ afbeelding ]
alles wat god verboden heeft natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat zich allemaal in die kamer heeft afgespeeld.
Heel standaard jaquote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Valt me op dat die chicks met nickelson jassen die hier gepost worden ook allemaal onder de 16 zijnEn Nederlands.
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Goed topic
groetjes
[ afbeelding ]
sinds wanneer valt een blackberry onder kleding?quote:Op maandag 5 december 2011 17:39 schreef Zenato het volgende:
Nickelson volk(nickelson meisjes mits heel erg lekker zijn een uitzondering)
Altijd standaard kleding:
Nickelson jas.
Gucci tasje.
Saaie broek, (met vrijwel geen stijl)
Uggs.
Blackberry.
Ik wil niet opscheppen qua niveau, maar het is meestal zo dat het bij havo leerlingen afzwakt, bij hbo leerlingen zelden, en bij vwo leerlingen vrijwel niet
Even niet naar gekeken, thanks voor de reminder, zet het wel weg.quote:Op maandag 5 december 2011 18:06 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
sinds wanneer valt een blackberry onder kleding?
In dit geval dat het lelijk is. Maar soms zijn het wel chimeids die erin lopen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef chickmagneet het volgende:
Wat is er mis met dure merkkleding ?
Een meisje met borsthaar...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Piye het volgende:
Fuck de haters dit is nu een nickelsonchimeidadoratietopic.
Nee, edit; aangezien jij dit formuleert als een woordquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Steengeyl het volgende:
Kutkinderen, is dat geen pleonasme?
quote:
hmmm, volgens mij word het tijd voor een nieuwe broek?quote:Op zondag 25 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik erger eigenlijk. Hyperkids met YMCMB truienVaak ook die types die nu opeens Jordans gaan dragen.
Moet altijd een beetje huillachen als ik dit zie.
Kom je ook met slippers en een joggingbroek en een hoodie de collegezaal binnenquote:Op zondag 25 december 2011 23:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
me stijl is dan teminste origineel
ik krijg vaak compliementen over me kleding
nu ga ik slapen want morgen moet ik vroeg opstaan
is dit lucielle werner, haar benen staan scheefquote:Op zondag 25 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik erger eigenlijk. Hyperkids met YMCMB truienVaak ook die types die nu opeens Jordans gaan dragen.
Moet altijd een beetje huillachen als ik dit zie.
en daarvoor met Oxbow en o'Neill, nog verder terug begin midden jaren 80 met Lacostequote:Op maandag 26 december 2011 00:17 schreef Specularium het volgende:
Australians, ook zoiets, zo duur dat de meerderheid maar 1 outfit had.
En die dan elke dag het hele jaar dragen.
quote:
Jij draagt dit?quote:Op zondag 25 december 2011 23:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
me stijl is dan teminste origineel
ik krijg vaak compliementen over me kleding
nu ga ik slapen want morgen moet ik vroeg opstaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |