Tuurlijk zijn het wel kinderen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar dit is niet standaard... het is ook geen kind overigens.
Alsof jouw identiteit niet door anderen bepaald is.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef female81 het volgende:
En daar willen veel mensen maar al te graag een stuk van hun eigen identiteit voor opgeven.
Deels wel natuurlijk, maar een beetje eigen inspraak kan geen kwaad uiteraard.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Alsof jouw identiteit niet door anderen bepaald is.
Ik had er eigenlijk best schijt aan. De ene keer droeg ik een shirt van de Hema, de andere keer een polo van Ralph Lauren. Gelukkig hebben/hadden mijn vrienden er ook enorme schijt aan.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:17 schreef jeroen25 het volgende:
Het gaat ook nergens heen met de jeugd van tegenwoordig.
Toen ik zo oud was droegen we allemaal wat anders.
Je vormt je eigen smaak en ideeën altijd door anderen, dus iets als 'je eigen identiteit opgeven' bestaat in principe niet. Neemt niet weg dat ik dat Nickelsonvolk verschrikkelijk vind.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:17 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Deels wel natuurlijk, maar een beetje eigen inspraak kan geen kwaad uiteraard.
Vrouwen die hun gezicht photoshoppen op foto's.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat nog niet iedereen doorheeft dat dit nu een nickelsonchimeidadoratietopic is.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat geen photoshop.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:21 schreef Trog het volgende:
[..]
Vrouwen die hun gezicht photoshoppen op foto's.
Tuurlijk bestaat dat wel, anders zou namelijk niemand wat in te brengen hebben in een collectieve identiteitsvorming. Dat de eigen inbreng altijd beperkt is en vaak het resultaat is van externe invloeden ontken ik overigens niet. Maar het collectief aan invloeden dat je identiteit vormgeeft per persoon uniek. Bij sommigen wat meer dan bij anderen natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 15:21 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Je vormt je eigen smaak en ideeën altijd door anderen, dus iets als 'je eigen identiteit opgeven' bestaat in principe niet. Neemt niet weg dat ik dat Nickelsonvolk verschrikkelijk vind.
Kijk naar die linker. Die haartjes op haar sjaal zijn duidelijk zichtbaar, maar over haar gezicht hangt opeens een vage gloed van perfectheid. Ook is er totaal geen spoor van wallen onder de ogen te zien, terwijl toch vrijwel iedereen dat heeft, zelfs met make-up op. Die rechter heeft hetzelfde. Die foto is duidelijk niet kosjer. Er zijn wel meer meiden die dit doen, kende zelf vroeger een MBO meid die haar foto's shopte om oneffenheden te verwijderen van haar gezicht. Hilarisch allemaal.quote:
Ja toch zeg die haters.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nickelson dragers zijn altijd wel goed te doen. (vrouwen dan he)
TS is alto
Hmm het leek mij gewoon fucking veel make-up.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef Trog het volgende:
[..]
Kijk naar die linker. Die haartjes op haar sjaal zijn duidelijk zichtbaar, maar over haar gezicht hangt opeens een vage gloed van perfectheid. Die rechter heeft hetzelfde. Die foto is duidelijk niet kosjer. Er zijn wel meer meiden die dit doen, kende zelf vroeger een MBO meid die haar foto's shopte om oneffenheden te verwijderen van haar gezicht. Hilarisch allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |